BB Antti Halmo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja korostaa vielä kun olen sivuttain. Sit taas duuden ja mun välillä on 25kg lihasmassassa eroa. Näin se vain on, että meitä on erikokoisia.
Mulla on varmaan kyllä vähän enemmän lihasta mitä sulla absoluuttisesti mutta oon niin pitkä että oot kyllä suhteessa paljon isompi ;)
 
täällä netissä tuon sun viestin arvo on nolla, ilman kuvaa. Et sä meitä pysty huijaamaan!
Oon nyt about 8kk treenannut piiiitkän tauon jälkeen 5-6 kertaa viikkoon, välillä 2 kertaa päivässä, aamupaino 90kg -> 107kg, 2 metriä niin oon kyl tosi hoikka, tollanen hämy kuva ni ei kasvot näy
View: http://imgur.com/91VfvLF

EDIT. sori offtopic... inbodyssa oli rasvat 12%, lihasmassa 52 kiloa, mutta taitaa antaa parempia tuloksia jos on nesteinen, mitä olin tuona aamuna ja muutenkin sanoisin et ehkä 15% on rasvat
 
Viimeksi muokattu:
Oon nyt about 8kk treenannut piiiitkän tauon jälkeen 5-6 kertaa viikkoon, välillä 2 kertaa päivässä, aamupaino 90kg -> 107kg, 2 metriä niin oon kyl tosi hoikka, tollanen hämy kuva ni ei kasvot näy
View: http://imgur.com/91VfvLF

EDIT. sori offtopic... inbodyssa oli rasvat 12%, lihasmassa 52 kiloa, mutta taitaa antaa parempia tuloksia jos on nesteinen, mitä olin tuona aamuna ja muutenkin sanoisin et ehkä 15% on rasvat


Hyvä kuva, kun varjot tekee oikeaan hauikseen kunnon huipun, mutta vasemmassa ei näy mitään.

Kyllä sanoisin, että Mikellä on enemmän lihasta, kun eikös Mike paina n 90kg ja pituutta 20-30cm sua vähemmän?
 
ajattelinkin et toi absoluuttisesti on vähän turhan vaikea termi perus pakkislaiselle, mutta siis sanoin että mike on paljon suhteessa lihaksikkaampi vaikka mulla saattaa absoluuttisesti olla enemmän lihasta eli siis lihasmassaa kiloissa mitattuna pituudesta piittaamatta

ei taida olla lapa auki oikealla puolella kehoa ja vasen haba löysähkö, kun toi nyt on vaan tollanen nopee räpsy minkä tyttöystävä otti
 
Kyllä kaikki tietää, mitä absoluuttinen tarkoittaa. Ja sulla on aivan varmasti vähemmän absoluuttisesti lihasmassaa kuin Mikellä tuon kuvan perusteella. Sanoisin, että rasvat kuvan perusteella n. 20%
 
Mike on lihaksikkaampi kuin sinä millä tahansa mittarilla. Turhaa yrität googlettaa jotain hienoja termejä ja yrittää niillä nostaa omaa statustasi. Jos olisit oikeasti lihaksikas niin sinusta myös aivan varmasti löytyisi parempia kuvia kuin tuo. Tuosta kuvasta näkyy nyt se, että oikeassa hauiksessa näkyisi jotain kehitystä, vasen olkapää-käsivarsi akseli näyttää samanlaiselta pötkylältä kokonaan. End of the story
 
En mä 90kg paina, vaan tankattuna 100kg ja 95kg:n kohdalla tankkaan nyt aina. Tarttuu lihasta vähän, niin aika kuivaksi menee jo 92kg:n kohdalla ja silloin olen jo niin tyhjä, että tulee semmoisia ilkeitä kramppeja pitkin kehoa. Mut mulla on kyllä paljon lyhyempi matka raskaan sarjan ukkoihin kuin duuden kokoiseen.
 
Oon nyt about 8kk treenannut piiiitkän tauon jälkeen 5-6 kertaa viikkoon, välillä 2 kertaa päivässä, aamupaino 90kg -> 107kg, 2 metriä niin oon kyl tosi hoikka, tollanen hämy kuva ni ei kasvot näy
View: http://imgur.com/91VfvLF

EDIT. sori offtopic... inbodyssa oli rasvat 12%, lihasmassa 52 kiloa, mutta taitaa antaa parempia tuloksia jos on nesteinen, mitä olin tuona aamuna ja muutenkin sanoisin et ehkä 15% on rasvat

Ihan kovat massat kyllä, mutta väittäisin että ittelläni vielä suakin enemmän absoluuttista lihasmassaa.

Muija otti biitsil kuvan.
shadow-986955_960_720.jpg
 
En mä 90kg paina, vaan tankattuna 100kg ja 95kg:n kohdalla tankkaan nyt aina. Tarttuu lihasta vähän, niin aika kuivaksi menee jo 92kg:n kohdalla ja silloin olen jo niin tyhjä, että tulee semmoisia ilkeitä kramppeja pitkin kehoa. Mut mulla on kyllä paljon lyhyempi matka raskaan sarjan ukkoihin kuin duuden kokoiseen.
Jotenkin muistin että olisit about 90 kiloa kohtuu tiukassa kunnossa, juu myönnetään onhan sulla sitten reilusti enemmän absoluuttistakin lihasta. Katsotaan uudestaan vuoden päästä :D Vaikka ei toi absoluuttinen kyllä mitään meinaa, vastasin vaan tuohon sun "25 kiloa enemmän mitä duudella" kommenttiin...
 
Onneksi olkoon, aivan mahtava kondis Antti! Ihan uskomatonta kehitystä varsinkin keskivartalon kanssa, en tiennyt että tuollainen on edes mahdollista, olisi todella mielenkiintoista jos avaisit miten tähän tulokseen on päästy mikäli ei ole ammattisalaisuus.
Odotan suurella mielenkiinnolla offilta tulevaa materiaaliasi ja seuraavaa kisaasi.

Kyllä kannatti Antin hyppää team Miken rattaisiin, siellä niitä mestareita leivotaan joka vuosi.
 
Back
Ylös Bottom