BB Antti Halmo

Parhaimmat onnittelut myös omasta puolestani Antille! Todellakin ansaittu voitto ja kovin paketti tänään. Tässä vaiheessa on muuten tosi mukava heittää myös sen verta bensaa liekkeihin että itse veikkasin aikaisemmin syksyllä toisessa topikissa että Raision mies jos tulee todella kireenä lavalle niin on erittäin potentiaalinen voittaja ennen kaikkea kovan selkäosaston myötä, tuli oikein priva viestejä vittuiluna ettei Wileniukselle tule silti pärjäämään mutta kuinkas kävikään :D Helvetin kovalla selällä voitetaan käytännössä tänä päivänä juurikin isoja kisoja, Nyyssölä ja Halmo, siinä on Suomen kovimmat selät ja bodarit tällä hetkellä. Takamaankin tylyt arviot meni niin perseelleen kuin vaan mennä voi koskien sekä Wileniusta että Artturia, vielä että menisi Peterille voitto oikein kaikilla tuomaräänillä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnea Antille! Näytti noissa videon pätkissäkin kyllä helvetin kovalta, kireys ja selkäosasto sairaan kova :rock:
 
Onnittelut täältäkin Antille! Olin itse kisoja katsomassa ja kyllä voitto ja overall meni tänään oikeastikin oikealle miehelle kun päivän kovimmasta kunnosta on kyse! Suht etukatsomosta nähtynä arvioisin että tuo Antin todella kova selkäosasto josta tuossa aiemminkin jo mainintaa ollut oli tänään ratkaisevassa asemassa + toki tasainen kokonaispaketti kun rankattiin kovimmista voittaja. Halmon kireys oli tänään myös ihan helvetin kova (peterin days out videoiden perusteella ajattelin että peterin muntzerkireys olisi jotain täysin omaa luokkaansa mitä se ei kuitenkaan ollut) ja paljon parempi paketti kuin välimeren alueen kisoissa hiljan nähtiin. Huomenna on kovat ja mielenkiintoiset kisat tiedossa, tämän päivän näkemäni perusteella veikkaan silti ettei huomenna Antin ja Peterin järjestys tämän päiväisestä muutu vaikka kaikki on aina näissä kisoissa mahdollista.
 
Onnea!

k3DQWfa.jpg
 
Back
Ylös Bottom