BB Antti Halmo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isot onnittelut Halmolle täältäkin! Hienoa nähdä, että fysiikkaa on saatu vietyä oikeaan suuntaan. Tekee kyllä vaikutuksen, kun saa vyötärön noin hyvin hallintaan. Myös poseeraaminen oli mielestäni kehittynyt hurjasti. Kaikkiaan hyvä kehitys ja innolla odotetaan, että mitä vielä saadaankaan aikaiseksi seuraavaan kisakauteen mennessä.
 
Halmo ei itsestään liikoja huudellut, mutta sieltä se mestaruus vaan tuli.Onnittelut Halmolle!!
 
8239972800fa9ce58e73a0d43a217e68.JPG
b7d3037958c551e160d2662f157c2e3a.JPG
0de6905009661d4e3d5f8c051e1cd6d1.JPG
 
Kuvat on lähempää ku arskan livestream mut näyttää ihan eri ukolta ku väri kunnossa ja posetkin paikallaan. On kyl uskomaton muutos, ennen laganneet kädet ja reidet saatu muun kropan tasolle ja silmiinpistänyt keskivartalon paksuus tipotiessään. Ansaitusti tyhjens pöydän eilen
 
Nyt eletään kyllä konaan lempiaikaa. V*tusti videoita ja kuvia tarjolla! :D

Halmon vapari oli kyllä kova. Musavalinta yllätti ja toi aika erilaisen syvyyden touhuun. Onnea vielä Antille! On se kone.
 
Tämä on omaan silmään hienoin "lavabodykuva" mitä itselläni tullut vastaan. Ainakin sm ukoista. Hienoa Mike!
Antilla on tossa hieno tyytyväinen ilme. Kertoo onnistuneesta kisadieetistä ja sen päättymisestä upeasti SM-kisaan.
 
Antilla on tossa hieno tyytyväinen ilme. Kertoo onnistuneesta kisadieetistä ja sen päättymisestä upeasti SM-kisaan.

Juuri näin. Kaikki kuvassa huokuu itsevarmuutta ja tekemisen iloa. Lisäksi tämä alaviistostosta tuleva kuvakulma lisää jylhyyttä kuvan "malliin".
 
Itse en ole bodauksen asiantuntija, mutta oli kyllä hieno fiilis kun kameran kanssa seurailin SM-kisojen finaalia ja nähdessäni Antin, tuli sellainen vau efekti ja sanat päähäni, "siinä on voittaja". Hieno kisa, hieno voittaja. Onittelut myös virtuaalisesti! Oli mukava tavata kisojen jälkeen. :)
 
Siihenkin otettu sitten voimailukuva joka ei liity mitenkään bodaukseen.

Itse olen myös ihmetellyt sitä että Iltapäivä lehdissä on n.5 uutista bikini fitneksestä mutta ei yhtään uutista ole voitu tehdä sitten bodauksesta.
 
Back
Ylös Bottom