Antibioottikuuri ja treenaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Posedown
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noniin, nyt on poskiontelontulehdus päällä ja viikon antibioottikuuri menossa:wall:

Eli pientä lämpöä ollu muutaman päivän, nyt alkaa olo helpottumaan, mutta antibioottikuuri jatkuu vielä viikon. Onko kokemuksia antibioottikuurilla treenaamisesta? Haitat / HYÖDYT:hyper: ?

Kehoittaisin vähintään antibioottikuurin loppuun asti olemaan sängynpohjalla. Senkin jälkeen vielä antibioottikuurin ajan verran pitämään taukoa tai ainakin treenaamaan kevyesti.

Haittoina tietty jälkitaudit ja pahimmillaan se kuolema.Mitään hyötyä kuurilla treenaamisessa en itse näe.

Itse en ole treenannut kipeänä, mutta olen antibioottikuurilla,joka tosin oli aknelääkitys, mutta kuitenkin antibioottipohjainen. Se oli kuitenkin pitkäaikainen lääkitys, joten tavara ei ole yhtä tujua kuin poskiontelotulehdukseen saatava.

Montas kuumeetonta päivää porukka on pitäny ennen treenien aloittamista?
Jostain olen kuullu, että yhtämonta kuumeetonta päivää kuin sairaspäiviäkin. Ite olen pitäny tommosta 2 päivän sääntöä. Ja niin pidän nytkin. Jos olo on terve, 2 kuumeetonta päivää takana-> salille vaikka sitten olisikin antibiootit käytössä. Saattaahan sitä palautua nopeammin kun lihaksissa tapahtuvat vauriot korjaantuvat antibioottien vaikutuksesta:) Toiveajattelua...

Suositut

Back
Ylös Bottom