Anna-Nicole Smithin vuoristoratailua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
Iltasanomat sanoi:
Anna Nicole Smith laihdutti 65 kiloa

Anna Nicole Smith, 36, karistaa kilojaan melkoista tahtia. Verrattain lyhyen ajan sisällä Smith on laihduttanut peräti 65 kiloa ja on jälleen kansikuvatytön mitoissa, kertoo Aftonbladet.

Tarkkaa nykyistä painoaan Anna Nicole ei kerro, mutta vaakalukeman arvellaan laskeneen 60-70 kilon tuntumaan.

Smith iloitsee avoimesti uudesta, kevyemmästä olemuksestaan.

- Nyt haluan pitää hauskaa ja harrastaa seksiä, Smith sanoi FHM-lehdelle.

Tyhmä kuin saapas, ärsyttävä-ääninen ja huono näyttelijä, mutta ainakin repäisi kerralla kunnolla. Eikä ole nyt mikään luuviulu, vaan se muodokas nainen, mikä oli joskus aikaisemmin. Myöskin nuo pudotetut kilot vaihtelevat aika rajusti, jossian lähteessä se on "30 pounds", jossain lähteessä "50 pounds", iltalehti taas sanoo 60 kiloa, eli "over 100 pounds"... well kuka tietää :david:

img01.jpg

bracket_anna.jpg

item7c1a1.gif

anna.jpg

Oletan, että nämä kuvat menevät asianmukaisessa järjestyksessä. Mutten mene vannomaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisäys. Tässä on aito after- kuva naisesta. Tuo alkuviestissä oleva viiimeinen kuva on vanha kuva.

Liitteet

• anna-laiha.JPG
    anna-laiha.JPG
    20,5 KB · Katsottu: 1 894
Anna on kunnossa! Tyhmä nainen kuitenkin. Ja en usko, että ilman kaiken maailman apuvälineitä olisi onnistunut. Mutta en provoa;)

Muuten samaisessa FHM:ssä tulee olemaan erittäin positiivinen artikkeli eräästä Jay Cutlerista!

Toi muija on kyl sellanen et vaiks se sais ittensä kuin timmiin kuntoon vaan niin en todellakaan panis. Se on niiiin sairaan idiootti ämmä! :urjo:

Ehdotan ylläpidolle, että perustaisitte vielä yhden otsikon, jonka nimi voisi olla IHMISET JOITA PANISIN TAI EN. Sinne voisi sitten heittää näitä yleviä PANISIN tai EN PANISI kommentteja eri julkkiksista...naisista tai miehistä. Vaikka yleisen keskustelun puolella jutskaillaankin niin voisi nostaa tasoa kummasti.

Penneck sanoi:
Ehdotan ylläpidolle, että perustaisitte vielä yhden otsikon, jonka nimi voisi olla IHMISET JOITA PANISIN TAI EN. Sinne voisi sitten heittää näitä yleviä PANISIN tai EN PANISI kommentteja eri julkkiksista...naisista tai miehistä. Vaikka yleisen keskustelun puolella jutskaillaankin niin voisi nostaa tasoa kummasti.
Mua puolestaan ihmetyttää edelleen, että miksi näitä panisin/en panis kommentteja täytyy joka paikkaa tunkea.

Ja se ihmetyttää vielä enemmän, että kuinka jollain voi olla sellaiset geenit, että vaikka lihois tyylin 100kg, niin silti kasvot on edelleen kauniit?!? Itse muistuttaisin varmasti noissa Anna Nicole Smithin huippu kiloissa merileijonaa.

panisin panisin.

Sori oli pakko :)

Toivottavasti pystyy pitämään ittensä kuosissa nyt, mutta huhhei että ainakin sen ohjelman perusteella on kyllä oikein perinteisen tyhymä eukko!

Pelaisin Anna Nicole Smithin kanssa shakkia ja keskustelisin Aristoteleen filosofiasta.

:kippis1:

Kai se on minunkin pakko tunnustaa, että panisin. Mutta yhtään sitä kahta minuuttia kauempaa en kyllä tuon tädin kanssa viettäisi.

vilma-liina sanoi:
Mua puolestaan ihmetyttää edelleen, että miksi näitä panisin/en panis kommentteja täytyy joka paikkaa tunkea.

Ja se ihmetyttää vielä enemmän, että kuinka jollain voi olla sellaiset geenit, että vaikka lihois tyylin 100kg, niin silti kasvot on edelleen kauniit?!? Itse muistuttaisin varmasti noissa Anna Nicole Smithin huippu kiloissa merileijonaa.

edit: paitsi että oikeat merileijonat on söpöjä oli painoa kuin paljon vaan. :D
sealion.jpg

Mitähän kaikkea tolle tehtiin että saatiin norsusta noinkin tiukka? Sieltä on leikattu ja imetty ja kiristelty ja ... kuka tietää. Ja ei vaikuta kauhean älykkäältä, mutta osasipa silti tehdä rahaa.

ps:
sealion.jpg

vilma-liina sanoi:
Ehkä niitä tuleekin juuri siksi kun ne jaksaa ihmetyttää :)

Tjoo, uskomattoman tyhmä nainen tuo Anna Nicole. Kerran oli niin tylsää että piti ihan telkkarista varmistua asiasta :kuola:

vilma-liina sanoi:

Marilyn Monroe kärsi suurista paino-ongelmista uransa loppupuolella mutta silti hänellä näyttää olleen kauniit kasvot loppuun asti.

vilma-liina sanoi:

Sulla kyllä taitaa pituuttakin olla "pikkasen" vähemmän... En tosin tiedä Annan pituutta mutta näin olettaisin. Ja sen kasvojen kauneudesta voidaan olla kyllä montaa mieltä. :urjo:

Yllättävän hyvältähän toi näyttää normaalivartaloisena, lihavana se kyllä oli :urjo: . Tyhmähän tuo on kuin saapas ja lisäksi turhamainen, hemmoteltu prinsessa. Onko kukaan kattonut sen ohjelmaa? Mua hävettää sen puolesta kun se on niin tyhmä. Miten sen ystävilläkin on siitä tatuoinnit käsissä ja Anna viel oikein pyytää, että "tatuoikaa mun kuva käteenne". :david: Alkoi itseasiassa ihan ärsyttämään kun ajattelikin sitä yhtä jaksoa, jonka katoin joskus. Sattuukohan kukaan tietämään ton äo:ta?

vilma-liina sanoi:

Mtäh? Eikö tämä ollutkaan deittihaku schechschinnälkäisten poikamiesten perään?

- Nyt haluan pitää hauskaa ja harrastaa seksiä, Smith sanoi FHM-lehdelle.

Panisin vissiin edelleen. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom