Anna-Nicole Smithin vuoristoratailua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
moppe sanoi:
Sama täällä. Ihan kylläkin pelkän maineen takia, kuka tahansa ei pääse sanomaan painaneensa tota muijaa! :)

Ei toki munkaan motiivini olisi ne läskit olleet. Yleisesti ottaen en pidä läskeistä muijista. Anna on vaan niin saatanan perverssin oloinen, että se tuskin sanoisi mihinkään "Ei", ja mä pääsisin toteuttamaan kaikki mun SAASTAISET FANTASIAT...graaah.....graaah.....näytti kyllä siltä, että käyttää hampaita...auts....auts...

hmm...jos mä olisin mode, niin nyt jo ehkä hetken miettisin, että pitääkö tämä deletoida. Sitten ajattelisin, että "nooh, ringside on kirjoittanut mm. maailmankatsomusthreadiin niin paljon asiallisia ja fiksuja viestejä, että tämä on selvä vitsi, antaa olla." Mutta voitko olla ihan ihan varma?, kuten vaimollani on tapana kysyä (ja sitten en enää olekaan ihan ihan varma...)

T: Ringside
Perverssi Filosofi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Powerhousu sanoi:
Ja mä olisin 100% varmuudella pinkonu satasen alle 9.78 jos se olis sattunu mua yrittään. No, makuasia tämäkin.

Olisihan se muakin varmaan aluksi pelottanut, mutta riskejä pitää ottaa!
:lol2:

Luin joskus jostain lehdestä, että Annan ex-ukko valitteli Annan olevan kyltymätön nymfomaani. Piti kuulemma tätä ex-miestään "seksiorjana" siten että akteja piti olla sellaiset jopa 5-8 kertaa päivässä. Ei sellaista rallia kauaa jaksaisi... :rolleyes: *huoh*

Shamrock sanoi:
Luin joskus jostain lehdestä, että Annan ex-ukko valitteli Annan olevan kyltymätön nymfomaani. Piti kuulemma tätä ex-miestään "seksiorjana" siten että akteja piti olla sellaiset jopa 5-8 kertaa päivässä. Ei sellaista rallia kauaa jaksaisi... :rolleyes: *huoh*

Niin no kyseessä ei tainnut olla kuitenkaan se ysikymppinen setä, veikkaan että sillä eturauhasella 8 kertaa käydään päivässä kusella, ei naida. Itse olen yhtä pervertikko kuin Ringside, voisin tarjota Annalle parasta mitä allekirjoittaneella on tarjota, siis kahdeksan tuumaa ja kolmetoista sekuntia.

T: SniffDaddy
Perverssi Filosofian yo.

SniffDaddy sanoi:
Niin no kyseessä ei tainnut olla kuitenkaan se ysikymppinen setä, veikkaan että sillä eturauhasella 8 kertaa käydään päivässä kusella, ei naida. Itse olen yhtä pervertikko kuin Ringside, voisin tarjota Annalle parasta mitä allekirjoittaneella on tarjota, siis kahdeksan tuumaa ja kolmetoista sekuntia.

T: SniffDaddy
Perverssi Filosofian yo.

Sehän sanoi muistaakseni ettei harrastanut kertaakaan seksiä sen muumion kanssa, eli allaspojat, tarjoilijat, vahtimestarit, vartijat, puistotyöntekijät, postinkantajat plus muut on olleet kovilla. Ja lisäisin vielä että kyllä toi on tietyllä tavalla sellanen muija jota pitäis läpsytellä pyllylle erinäisillä tavaroilla plus muuta....

T: ironchef
Perverssi Filosofian tri.

Tuli tässä normaalikokoisena suomalaisena miehenä mieleen, että jos meinaa Annan kanssa off-seasonilla temmeltää, niin eiköhän siihen hommaan tarvi jo kohtalaisen ison meisselin, että edes teoriassa on mahdollista päästä pintaa syvemmälle, joten olkaahan tarkkana niiden "panisin-kommenttien" kanssa

Powerhousu sanoi:
Ja mä olisin 100% varmuudella pinkonu satasen alle 9.78 jos se olis sattunu mua yrittään. No, makuasia tämäkin.

Sama täällä, aikuisten oikeesti ei pätkääkään nappaa koko akka. Oli sitten 70 kiloa sinne tai tänne.

Onhan neidillä nappulaa enemmän kuin kenellä tahansa ("fiksummalla")vastaantulijalla....
ei kait se ny niin tyhmä ja idiootti voi olla.....
Tai sitten dollareitten teko on tuolla vaan niin saiiiraaan helppoa..

napalmi sanoi:
Onhan neidillä nappulaa enemmän kuin kenellä tahansa ("fiksummalla")vastaantulijalla....
ei kait se ny niin tyhmä ja idiootti voi olla.....
Tai sitten dollareitten teko on tuolla vaan niin saiiiraaan helppoa..

Meinaat että tarvii poikkeuksellisen nerokkaat aivot, jotta voi toimia stripparina ja puhelintyttönä ja siinä sivussa onnistuu sitten pokaamaan jonkun 100-vuotiaan miljonäärin, joka todellisuuden tajunsa menettäneenä hinkuu naimisiin rintojen kanssa joihin ihastui?

Kerran katsoin yhden jakson hänen ohjelmaansa ja tulin vakuuttuneeksi siitä että moista kanalehmänautaa ei kukaan pysty näyttelemään -> Anna Nicolen täytyy siis olla myös tosielämässä täysi kanalehmänauta.

Kerran katsoin yhden jakson hänen ohjelmaansa ja tulin vakuuttuneeksi siitä että moista kanalehmänautaa ei kukaan pysty näyttelemään -> Anna Nicolen täytyy siis olla myös tosielämässä täysi kanalehmänauta.

Läski känninen röyhtäilevä akka huulipunat poskilla, joka kertoi, että pitää mennä masturboimaan, kun aamulla unohtui. Siinä tulee isommallekin miehelle äitiä ikävä. Hyi helvetti.

Suomessa ulos tulevassa ohjelmassa kieltämättä neiti aika tukevassa kuosissa ja sekasin kuin lintu lauta..kamoissakin vissiin aika lailla.
mutta jotain siellä korvien välissä täytyy liikkua kun osaa vanhoja paappareppanoita vedättää niin että tekee miljoonia,oli puhelintyttönä tai ei.
Jos se niin helppoa olis ni kait sitä olis joka toisella puhelin kädessä ja heittelis vaatteita pitkin nurkkia.
Toki kunnossa ollessaan neidin avut ovat ehk ä älykkyysosamäärää tärkeämmät ns .paappareppanoiden koukkuun saamisessa...mutta taitas kuitenkin haksahtaa moni nuorempikin "idiootti"
No onneksi useammalla meillä on väärä sukupuoli ruvetaksemme puhelintytöksi ja vielä vähemmän strippariksi...ja avut siihen hommaan muutenkin ehkä pikkaaasen huonommat...eli tehkäämme jotain muuta....mutta älkää alkako höynäyttelemään vanhoja sairaita mummuja...heh heh..hyvää kesää..

napalmi sanoi:
mutta jotain siellä korvien välissä täytyy liikkua kun osaa vanhoja paappareppanoita vedättää niin että tekee miljoonia,oli puhelintyttönä tai ei.
Jos se niin helppoa olis ni kait sitä olis joka toisella puhelin kädessä ja heittelis vaatteita pitkin nurkkia.

Niin, eihän lotossa voittaakseenkaan tarvitse kuin täyttää yksi paperilappu ja jättää se R-kioskille, helppoa jos mikä.

Sanoisin että Annalla kävi vaan hyvä munkki, kun kyseinen hourupappa sattui hinkumaan juuri hänen hinkkiensä perään - vastaavia silmät kiiluen rikkaiden vanhusten rahoja hinkuvia kanoja on varmasti jenkkilän takahikiän strippiluolat pullollaan, kaikki eivät vain törmää yhtä seniileihin ukkoihin, vaikka haluaisivatkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom