Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja joka kerta joku on naksahtanut vipuun ;)mho sanoi:Ehkä niitä tuleekin juuri siksi kun ne jaksaa ihmetyttää
Kai se sitten ilmottaa että on sen näkönen tytteli että sitä kehtais mennä vielä tuuppaamaan. Tässä tapauksessa ilmeisesti sitä että vaikka akka on tyhmä kuin saapas niin sen näkönen että panisinvilma-liina sanoi:Mua puolestaan ihmetyttää edelleen, että miksi näitä panisin/en panis kommentteja täytyy joka paikkaa tunkea.
Tape sanoi:Anna-Nicolella oli ainakin -MIN- perseen leveys 1m, jos riittikään, noina bulkkiaikoina. Jos tällä palstalla taistellaan jostain 5 kilosta puoli vuotta, ei tuo 60 - 70 kilookaan kyllä ihan parissa viikossa lähde...
vilma-liina sanoi:Mua puolestaan ihmetyttää edelleen, että miksi näitä panisin/en panis kommentteja täytyy joka paikkaa tunkea.
Kyllä tää mun ymmärrys on ymmärtääkseni ollut ihan hyväntahtoista hekottelua tähänkin asti, ja samalla linjalla meinasin jatkaa :DIronMind sanoi:Ja kun se ensimmäinen ajatus aistien rekisteröidessä rollaattorimummon bussipysäkillä, lautasellisen höyryävää kaurapuuroa, Matti Nykäsen lööpissä, orankin eläintarhassa tai julkkiksen kuvan pakkiksella kuitenkin on joko "panisin" tai "en panisi", niin kannattanee suhtautua asiaan hyväntahtoisella ymmärryksellä, jos jollakulla ajatus lipsahtaa ihan näppäimistölle asti.
vilma-liina sanoi:Ja se ihmetyttää vielä enemmän, että kuinka jollain voi olla sellaiset geenit, että vaikka lihois tyylin 100kg, niin silti kasvot on edelleen kauniit?!? Itse muistuttaisin varmasti noissa Anna Nicole Smithin huippu kiloissa merileijonaa.
uga sanoi:Oikein mielessä kävi, että jos tuo laihduttaisi 40 kiloa, niin näyttäisi varmaan mallilta.
ringside sanoi:Tai no...itseasiassa se oli mun mielestä jollain sairaalla tavalla kiihottava jopa jokinorsuna...hmm...nyt aloin epäilemään, että ehkä olenkin ainoa pakkislainen, jolla on ollut tällainen "pikku" fantasia...leikitään, että mä en sanonu tota, jooko?
googletus kertoo että rahaa tuli ja paljon. + ahne nainen yritti vielä saada lisäksi 30 miljoonan dollarin korkona. siis pelkstään korkoja tahtoi vielä tommoset 30 milliä lisää, ei riittäny se alkup. summa.Ämmbee sanoi:Tämä nainen sai vissiin 90- vuotiaalta mieheltään, (tai jotain sinne päin) monta 100-miljoonaa. Näin muistaakseni oli.
En ole ikinä tykännyt tuosta akasta... katsokaa profiili ja leuasta näkee että noita on.
The legal wrangling lasted until 2002, when federal judge David Carter awarded Smith $88.5 million as her share of Marshall's estate.
Heikko sanoi:Huh, ringsiden esimerkistä uskaltaudun itsekin kaapista. Olisin 100% todennäköisyydellä antanut sille vaikka se oli läski.
Sama täällä. Ihan kylläkin pelkän maineen takia, kuka tahansa ei pääse sanomaan painaneensa tota muijaa!Heikko sanoi:Huh, ringsiden esimerkistä uskaltaudun itsekin kaapista. Olisin 100% todennäköisyydellä antanut sille vaikka se oli läski.