Anna-Nicole Smithin vuoristoratailua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä nainen sai vissiin 90- vuotiaalta mieheltään, (tai jotain sinne päin) monta 100-miljoonaa. Näin muistaakseni oli.

En ole ikinä tykännyt tuosta akasta... katsokaa profiili ja leuasta näkee että noita on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vilma-liina sanoi:
Mua puolestaan ihmetyttää edelleen, että miksi näitä panisin/en panis kommentteja täytyy joka paikkaa tunkea.
Kai se sitten ilmottaa että on sen näkönen tytteli että sitä kehtais mennä vielä tuuppaamaan. Tässä tapauksessa ilmeisesti sitä että vaikka akka on tyhmä kuin saapas niin sen näkönen että panisin
:david:

Anna Nicolen tissit jo pelkästään painaa 10 kiloa vähintään, eli muulle kropalle ei jäisi edellisten juttujen perusteella kuin semmoinen 50 - 60 kiloa. Bullshit. Painaa vieläheittämällä tommosen 80 kiloo. Kattokaa nyt. Jos arvon PMLats painaa noissa "bulkkikuvissaan" tuommoista 72 - 74 kg ja Heini Koivuniemikin samaa luokkaa vähintään, hiin haloo nuo arviot. Heinillä ja Latsilla on timmi kroppa noilla kiloilla.

Anna-Nicolella oli ainakin -MIN- perseen leveys 1m, jos riittikään, noina bulkkiaikoina. Jos tällä palstalla taistellaan jostain 5 kilosta puoli vuotta, ei tuo 60 - 70 kilookaan kyllä ihan parissa viikossa lähde. Etkös sinäkin Vilma-Liina ole sitten treenikaudella samaa painoluokkaa, kuin nuo pojujen arviot Annan nykyisestä painosta.

Tape sanoi:
Anna-Nicolella oli ainakin -MIN- perseen leveys 1m, jos riittikään, noina bulkkiaikoina. Jos tällä palstalla taistellaan jostain 5 kilosta puoli vuotta, ei tuo 60 - 70 kilookaan kyllä ihan parissa viikossa lähde...

Rasvaimu ja leikkaukset tekee ihmeitä. Lähtee se paino. Luulen et paino on nykyään siinä 75 Ehkä. vaikee sanoo pelkistä kuvista...

vilma-liina sanoi:
Mua puolestaan ihmetyttää edelleen, että miksi näitä panisin/en panis kommentteja täytyy joka paikkaa tunkea.

No mä voin vähän yrittää avata tätä termistöä sulle: kysehän on periaatteessa vain lapsena alkaneen kehityksen jatkeesta. Eli toukkana sitä lajiteltiin asioita mielihyväakselilla sattuu-ei satu, maistuu hyvälle-maistuu paskalle.

Miehinen kehityskaari taas puhkeaa täyteen loistoonsa joskus 5. ikävuoden ja puberteetin välimailla, jolloin kaikki aiemmat lajitteluperusteet korvataan "panisin-en panisi"-asteikolla.

Ja kun se ensimmäinen ajatus aistien rekisteröidessä rollaattorimummon bussipysäkillä, lautasellisen höyryävää kaurapuuroa, Matti Nykäsen lööpissä, orankin eläintarhassa tai julkkiksen kuvan pakkiksella kuitenkin on joko "panisin" tai "en panisi", niin kannattanee suhtautua asiaan hyväntahtoisella ymmärryksellä, jos jollakulla ajatus lipsahtaa ihan näppäimistölle asti.

IronMind sanoi:
Ja kun se ensimmäinen ajatus aistien rekisteröidessä rollaattorimummon bussipysäkillä, lautasellisen höyryävää kaurapuuroa, Matti Nykäsen lööpissä, orankin eläintarhassa tai julkkiksen kuvan pakkiksella kuitenkin on joko "panisin" tai "en panisi", niin kannattanee suhtautua asiaan hyväntahtoisella ymmärryksellä, jos jollakulla ajatus lipsahtaa ihan näppäimistölle asti.
Kyllä tää mun ymmärrys on ymmärtääkseni ollut ihan hyväntahtoista hekottelua tähänkin asti, ja samalla linjalla meinasin jatkaa :D

Kertokaa pliiz, missä ois Annan kuvia siinä pyöreemmässä muodossa. Rintavat ja persevät naiset on mahtavia. Langanlaihoja tikkuja näkee joka mediassa mutta oikeita NAISIA. Missä.

kerrolisaa!.jpg

vilma-liina sanoi:
Ja se ihmetyttää vielä enemmän, että kuinka jollain voi olla sellaiset geenit, että vaikka lihois tyylin 100kg, niin silti kasvot on edelleen kauniit?!? Itse muistuttaisin varmasti noissa Anna Nicole Smithin huippu kiloissa merileijonaa.

Ikä vaikuttaa. Näin tänään junassa nuorehkon mutta yli 100 kiloisen naisen, jolla oli kyllä yhä melkoisen hyvät kasvot. Oikein mielessä kävi, että jos tuo laihduttaisi 40 kiloa, niin näyttäisi varmaan mallilta.

uga sanoi:
Oikein mielessä kävi, että jos tuo laihduttaisi 40 kiloa, niin näyttäisi varmaan mallilta.

Eli siis pakkistermein "panisit"? :hyper:

AnteeX, mut mun on pakko avautua siitä Anna Nicole Shöw possen jätkästä! EI HELVETTI, mä oon ihan varma että se haluis panna Annaa, mutta ainakin kaikki jaksot mitä olen nähnyt niin ne on vaan jotain "kavereita". Siis niin munaton jätkä! Vaikka se hemmo käyttäytyykin ku joku drag-queen niin en voi edes uskoa että se olisi homo. Onko KUKAAN huomannut samaa? Kaveri on malliesimerkki "intellectual whore".
Ei pitäisi niin vaikeaa olla kiksauttaa Annaa jos kerran haluaa, tai sitten hankkia elämä ja etsiä parempaa tekemistä kun jonkun mun kenkää tyhmemmän eukon lemmikkinä oleminen. ssatana.

kiitos

Koska olen tunnetusti valmistunut huippuvaikeasta pääaineesta eximian papereilla, kommentoin Annan uudistuneeseen ulkomuotoon: "PANISIN!"

Tai no...itseasiassa se oli mun mielestä jollain sairaalla tavalla kiihottava jopa jokinorsuna...hmm...nyt aloin epäilemään, että ehkä olenkin ainoa pakkislainen, jolla on ollut tällainen "pikku" fantasia...leikitään, että mä en sanonu tota, jooko?

ringside sanoi:
Tai no...itseasiassa se oli mun mielestä jollain sairaalla tavalla kiihottava jopa jokinorsuna...hmm...nyt aloin epäilemään, että ehkä olenkin ainoa pakkislainen, jolla on ollut tällainen "pikku" fantasia...leikitään, että mä en sanonu tota, jooko?

Huh, ringsiden esimerkistä uskaltaudun itsekin kaapista. Olisin 100% todennäköisyydellä antanut sille vaikka se oli läski.

Muistelin, että tuo olisi helvetin pitkä, mutta eihän se ole "kuin" 180cm. Eli minä olisin vieressä polvenkorkuinen. :( Painoa taitaa kuitenkin tuon mittaisella olla aika paljon, kun ei se kuitenkaan mikään langanlaiha ole.

Ämmbee sanoi:
Tämä nainen sai vissiin 90- vuotiaalta mieheltään, (tai jotain sinne päin) monta 100-miljoonaa. Näin muistaakseni oli.

En ole ikinä tykännyt tuosta akasta... katsokaa profiili ja leuasta näkee että noita on.
googletus kertoo että rahaa tuli ja paljon. + ahne nainen yritti vielä saada lisäksi 30 miljoonan dollarin korkona. siis pelkstään korkoja tahtoi vielä tommoset 30 milliä lisää, ei riittäny se alkup. summa.

The legal wrangling lasted until 2002, when federal judge David Carter awarded Smith $88.5 million as her share of Marshall's estate.

Heikko sanoi:
Huh, ringsiden esimerkistä uskaltaudun itsekin kaapista. Olisin 100% todennäköisyydellä antanut sille vaikka se oli läski.

Ja mä olisin 100% varmuudella pinkonu satasen alle 9.78 jos se olis sattunu mua yrittään. No, makuasia tämäkin.

Heikko sanoi:
Sama täällä. Ihan kylläkin pelkän maineen takia, kuka tahansa ei pääse sanomaan painaneensa tota muijaa! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom