Animal Methoxy Stak

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kysyisin sellasta, että oletteko kokeilleen tuota tuotetta kun ajattelin itse kesälomanalussa ostaa yhden purkin ja kokeilla, mutta kysyn jos jotkut muut ovat kokeileet aikaisemmin.
Ja kertokaa miten tehokas on...
Onko ollut maha ym. vaivoja...
YMS...
kiitoksia etukäteen :)

Humpuukia nuo tuppaavat olemaan, eipä hyödy kukaan muu kuin tuottetta myyvä taho.

Kokeileppa hakua, on puhuttu ennenkin ja paljon.

Hyvä kun tuli esiin, että tuo on ihan huonoa niin ei mene rahat hukkaan.
Onko teillä tietoa viel siitä, että onko jotain tehokasta lisäravinnetta tai ainetta, joka auttaa palautumaan ja tuloksiin??

Ja viel ois hyvä jos se olisi jauhoa koska en syö tabletteja.

heraproteiini, paljon hiilaria ja kreatiinia sopivasti. Loput on enemmän ja vähän vielä enemmän paskaa! usko huvikseen, luontaistuotekaupasta et kyllä muuta tehokasta löydä. Toki vahva monivitsku on hyvä myös.

Edit, entäs miltä kuullostas jauhon sijaan, hedelmät, rahka, riisi ja vaikka possun sisäfile!? tai jopa molemmat ;=)

En puhunutkaan, että mitä saisi luontaistuotekaupasta, koska sieltä ei saa kun kakkaa esim: Ostin sieltä vuosi sitten fast creatiinia, maltoa, heraa ja mass2 Niin ne ovat aika leluja. Kyll nekin vähän palauttaa, mutta puhun nyt oikeasti tehokkaamista aineista, jota voi netistä ostaa...
Olen ihan vakavissani painonnoston kanssa vaikka olenkin vasta 15v, painan 60, 179cm pitkä ja penkistä nostan 95kg ilman penkkipaitaa.
Mutta en kuitenkaan mitään hormooni tyyppisiä tarkoita.

Jahas.. Kyllä nuo Fastin tuotteet on ihan hyviä tuotteita ja palauttavat varmasti. "Vahvenpia et löydä" Parempia koostumuksia voi toki olla. Ruokavalio on kaiken perus, eli se kuntoon.
Juo palautusjuoma jossa on malto, hera ja kreatiini.
Pettymykseksesi voin kertoa, että ei niitä lihaksia ja voimia muutamassa viikossa tule.
Äläkä hamua hulluja painoja, vaan liikeradat kuntoon.

Ps. Noi kaikki mega super nöxnöx jutut on paskaa joka vain tyhjää lompakkosi.

To-omppa sanoi:
En puhunutkaan, että mitä saisi luontaistuotekaupasta, koska sieltä ei saa kun kakkaa esim: Ostin sieltä vuosi sitten fast creatiinia, maltoa, heraa ja mass2 Niin ne ovat aika leluja. Kyll nekin vähän palauttaa, mutta puhun nyt oikeasti tehokkaamista aineista, jota voi netistä ostaa...
Olen ihan vakavissani painonnoston kanssa vaikka olenkin vasta 15v, painan 60, 179cm pitkä ja penkistä nostan 95kg ilman penkkipaitaa.
lue tuo Mainostajien lupaukset,ja sen järkee siirry selaamaan tätä Aloittelijoiden valmiit lisäravinnesetit

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
To-omppa sanoi:

Veikkaan, että jos luet tuon viestisi 5 vuoden päästä uudelleen, niin se saattaa huvittaa itseäsikin.

Jos olisi olemassa jotain oikeasti toimivia "tehoboostereita" hormonien lisäksi, niin todennäköisesti niitä käytettäisiinkin ihan yleisesti. Siihen asti kannattaa tyytyä noihin "lelu-ravinteisiin" ja syödä paljon. Tuossa iässä ei muutenkaan tarvita mitään erikoista, kun kehitystä tapahtuu, tekipä melkein mitä vaan.

Tiedän kyllä, että voimaa ei saa nopeasti ja olen harjoitellut vuoden ja jatkan kyllä samaan tahtiin. Oikeastaan ekat 4-5kuukautta kävin huvikseen vähän nostelemassa ja nytten ruvennu kunnolla.
Kun ole ihan vähän vaan ali painoinen niin sanokaa jos syö enemmnän ja muutenkin silleen niin auttaako ´penkkiin kun massan mukavakin tulee vähän voimaa ja sitten saa ainenkin tarvitsemansa proteiinit.
mutta nykyään olen pitkään jo katsonut mitä syön ja välillä en syö kovinkaan paljoa, koska haluan, että musta ei tule läski vaan haluan, jotta kaikki lihakset näkyy kuten nyt, mutta en tiiä kehtaako ruveta syömään paljoa??????
Ei kiitos haukunta viestejä. :)

olet hakoteillä :D SYÖ, TREENAA ja LEPÄÄ! kun on tullu ,mukavasti läskiä, diettaa ja jatka taas uudelleen. ei sun tarvii olla kisakunnossa 24h/7

To-omppa sanoi:
Tiedän kyllä, että voimaa ei saa nopeasti ja olen harjoitellut vuoden ja jatkan kyllä samaan tahtiin. Oikeastaan ekat 4-5kuukautta kävin huvikseen vähän nostelemassa ja nytten ruvennu kunnolla.
Kun ole ihan vähän vaan ali painoinen niin sanokaa jos syö enemmnän ja muutenkin silleen niin auttaako ´penkkiin kun massan mukavakin tulee vähän voimaa ja sitten saa ainenkin tarvitsemansa proteiinit.
mutta nykyään olen pitkään jo katsonut mitä syön ja välillä en syö kovinkaan paljoa, koska haluan, että musta ei tule läski vaan haluan, jotta kaikki lihakset näkyy kuten nyt, mutta en tiiä kehtaako ruveta syömään paljoa??????
Ei kiitos haukunta viestejä. :)
Syö paljon proteiinia(2-3g/painokilo)! Hiilareilla ja rasvoilla voit sitten säädellä painon nousua ja laskua.

Voimat kyllä kasvaa, kun paino nousee, koska lihakset kasvaa samalla.

Eh Eh!!!

Kiitos nuo olivat todella hyviä apuja.
Niin että jos rupeen syömään aina mahan täyteen ja muutenkin silleen lihottasin 4kiloo niin olisin 65kg ja pitäsin siinä ysiluokan loppuun asti, kun on vielä vuosi aikaa harjoitella ja jos nostaisin sitten 120kg ja penkkipaita päällä enemmän niin ja paino ois sama. Onko järkee kokeilla mennä kisoihin? sellasiin pieniin kisoihin. :nolo:

To-omppa sanoi:
Niin että jos rupeen syömään aina mahan täyteen..
Juju on siinä että syödään usein. Isot ähky-annokset luo vaan illuusion että syödään paljon, mutta todellisuudessa paljon enemmän kaloreita saa tuollaisella päivän mittaa tasaisesti syömisellä. Pieniä proteiinipitoisia välipaloja aterioiden välillä.

tuo että "syön-aina-mahan-täyteen" auttaa yhtä paljon kun rupeisit syömään siiselin kiveksiä aamupalaksi.
Selvität kuinka paljon kulutat päivässä ja syöt enemmän, suurinpiirtein suhteessa:
pr 30% hh 40% ra 30% kokonaiskaloreista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom