Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toimiiko Samsung Galaxy S:n (ykköseen) jo uusin 2.3 firmis? Kiesin kautta siis.
Yhdelle kaverilleni sen jo asensin, kuulemma kaikki toimii hienosti edelleen.

Päivitettiin sen luuri ensin 2.1 update 1 -> 2.2 -> 2.3.3.

Mikäköhän on, kun Sensation kadottaa useamman kerran päivässä verkon osittain (ei pääse nettiin) ja joskus kokonaan, mutta uudelleenkäynnistyksen jälkeen skulaa normaalisti? Miten saisin toimimaan paremmin?

Mikäköhän on, kun Sensation kadottaa useamman kerran päivässä verkon osittain (ei pääse nettiin) ja joskus kokonaan, mutta uudelleenkäynnistyksen jälkeen skulaa normaalisti? Miten saisin toimimaan paremmin?

Iphone 4 teki samaa, Desire hd teki samaa, galaxy s2 tekee samaa. mulla jää yleensä 3g kuvake huutaan vilkuttaan pelkkää uploadia tonne, eikä lataa mitään. Pikakuvake näytöllä josta katkasee dataverkon ja takas päälle niin skulaa. Vituttaa vaan kun tekee tota useinkin jos kauan käyttää nettiä putkeen.

Nyt on uusi kortti, miten tuo vaihto 2.2:ssa pitäisi tehdä? Tai siis, että systeemit säilyis entisellään - vai onko se edes mahdollista?

Iphone 4 teki samaa, Desire hd teki samaa, galaxy s2 tekee samaa. mulla jää yleensä 3g kuvake huutaan vilkuttaan pelkkää uploadia tonne, eikä lataa mitään. Pikakuvake näytöllä josta katkasee dataverkon ja takas päälle niin skulaa. Vituttaa vaan kun tekee tota useinkin jos kauan käyttää nettiä putkeen.

Mikä operaattori? Mulla ei oo saunalahdella tehny koskaan noin, tosin nyt kun oon pitäny datayhteyttä pois päältä akun säästön takia, on käyny niin että kun oon laittanu datayhteyden päälle, se ei ookaan lähtenyt pelittään.

Kestää akku muuten 2 kertaa kauemmin kun data ei oo päällä. Duunipuhelin Motorola Defyssä tuo vaikuttaa vielä enemmän, puhelin on nyt ollu 2 pv päällä ilman dataa ja akku on 70%!

Mikä operaattori? Mulla ei oo saunalahdella tehny koskaan noin
Mulla on saunalahti ja SGS ja tekee ihan jatkuvasti tota. Jonkun tuhat kertaa päivässä. Saa olla koko ajan veivaamassa puhelinta lentotilaan ja takaisin, niin toimii taas hetken. Olis kiva tietää johtuuko tää puhelimesta vai verkosta vai kenties tähtien asennosta. Ihan helvetin ärsyttävää.

Nyt on uusi kortti, miten tuo vaihto 2.2:ssa pitäisi tehdä? Tai siis, että systeemit säilyis entisellään - vai onko se edes mahdollista?
Vähän kesti vastaus joten ehkä olet jo vaihtanut kortin, mutta tietääkseni voit tehdä niin että kopioi vain kaiken vanhalta uudelle. Mitään tuossa ei voi käydä, kun vanha kuitenkin entisellään ja voi heittää takaisin.

Parhaiten tietenkin onnistuu liittämällä puhelin koneeseen USB:n kautta, niin että se toimii massamuistina, ja kopioi sieltä kaiken. Voi olla että kannattaa katsoa että kone näyttää myös piiloitetut tiedostot, tosin en tiedä onko siellä edes piilotettuja. Sitten uuden kortin parhaiten "täyttää" käyttämällä kortinlukijaa. Tosin jos tuota lukijaa ei ole, niin tietääkseni voi tehdä niin että kun vanhan kortin kamat on koneella niin sammuttaa luurin ja vaihtaa kortin. Sitten käynnistää puhelimen ja taas yhdistää tietokoneeseen, sitten vain kopioi kaiken koneelta siihen uudelle ja kirjoittaa kaiken yli mitä se puhelin loi sinne itse automaattisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onks tuo iha normaalia et sgs2:ssa jää tuo vakio selain aina pyörimää taustalle vaik sen sulkee? Siis et se pitää ain eriksee käyä sulkemassa task managerista.

ellei ole huonosti tehty ohjelma, niin ei ole mitään väliä jos jää taustalle.

Mistä moto defyssä saa säädettyä a-gps:n päälle(lähteekö se aina samalla päälle kun tökkää gepsin päälle?)? vai pitääkö defy oikeastikin pistää ns. paljaan taivaan alle että se nappaa signaalin(samassa paikassa vanha noksu nappaa useasti signaalin jo rappukäytävässä ulos mennessä, kun taas defyllä kestää 5min-2h signaalin löytymisessä, jos ei laita puhelinta ihan avoimeen paikkaan)

Vaihdoin liittymää ja asentelin liittymäntarjoajan asetustekstiviestit puhelimeen, nyt en pääse markettiin muutenkuin wlanin kautta, missä vika? Muutenkin kys. liittymäntarjoajan netti herjaa yhteysvirhettä enemmin kun mitä yhteys toimii, vaikka saman firman verkossa toimiva mokkula toimii vieressä ihan ok.

Täytyypä nyt täältä kysäistä, että minkälaisia kokemuksia ihmisillä on tuosta samsung galaxy s 2:sta? Itse olisin tuollaista hommaamassa liittymän kanssa Dna:lta. Toisena vaihtoehtona olen pitänyt iPhonea, mutta se ei kuitenkaan yhtä paljoa innosta kuin SGS2. Tällä hetkellä taskusta löytyy Nokian 5530 XM, joten kumpikin puhelin toisi huomattavan parannuksen. Ja mitenkäs tuo navigointi noissa luureissa? Onnistuko vain lataamalla jokin maksullinen ohjelma?

Täytyypä nyt täältä kysäistä, että minkälaisia kokemuksia ihmisillä on tuosta samsung galaxy s 2:sta? Itse olisin tuollaista hommaamassa liittymän kanssa Dna:lta. Toisena vaihtoehtona olen pitänyt iPhonea, mutta se ei kuitenkaan yhtä paljoa innosta kuin SGS2. Tällä hetkellä taskusta löytyy Nokian 5530 XM, joten kumpikin puhelin toisi huomattavan parannuksen. Ja mitenkäs tuo navigointi noissa luureissa? Onnistuko vain lataamalla jokin maksullinen ohjelma?
Itte ostin joskus kuukaus sitte dnalta sgs2:n eikä oo kyl mitään pahaa sanottavaa puhelimesta eli suosittelen. Ja navigointi toimii iha vaan hommaamalla jonku navigaatio ohjelman. Puhelimessa on googlen oma navigaattori mut se ei toimi viel Suomessa.

Itte ostin joskus kuukaus sitte dnalta sgs2:n eikä oo kyl mitään pahaa sanottavaa puhelimesta eli suosittelen. Ja navigointi toimii iha vaan hommaamalla jonku navigaatio ohjelman. Puhelimessa on googlen oma navigaattori mut se ei toimi viel Suomessa.

No se on hyvä. Onkos noi navigaatio ohjelmat sitten maksullisia vaiko ilmasia? Ja miten kalliita jos maksavat?

mites tollasen news widgetin sais nyt kunnolla toimimaan. Esim. toi stock news widgetti ku siihen lisää ampparit rss:n niin se päivittää iha randomisti niit uutisia, näemmä just muutaman uutisen puolen tunnin välein tms. Miten sais koko ruudun kokosen widgetin, joka ei vaadi launcheria ja sellanen et päivittyy aina kun hyppää sille widgetille..jos joku tajusi..joskus aikanaan tuli kyseltyy tätä mutten jaksanu sillon laittaa tätä kuntoo ni kokeillaa nyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom