Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos jollain uutta rommia suositella, ihan siis softaa (ei juomaa), koska oma sekos ja Market katos. Tarvii uuden. :)

Itse tuossa pari viikkoa sitte hylkäsin nuo Sense-viritykset ja otin puhtaan Gingerbread-romin. Alko vituttamaaan varsinkin RC-mixissä kaikenmaailman lagailut ym. Nyt toimii kyllä hienosti puhelin!

CyanogenMod on siis itsellä käytössä: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957344 Mukavia tweakeja rom täynnä, esim. kun painaa volume-nappia pitkään pohjassa, niin vaihtuu biisi mikä soi ym.

Toinen hyvä vaihto ehto on Oxygen-rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=971904 Todella puhdas rom, ei mitään ylimääräistä.

Itse tuossa pari viikkoa sitte hylkäsin nuo Sense-viritykset ja otin puhtaan Gingerbread-romin. Alko vituttamaaan varsinkin RC-mixissä kaikenmaailman lagailut ym. Nyt toimii kyllä hienosti puhelin!

CyanogenMod on siis itsellä käytössä: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957344 Mukavia tweakeja rom täynnä, esim. kun painaa volume-nappia pitkään pohjassa, niin vaihtuu biisi mikä soi ym.

Toinen hyvä vaihto ehto on Oxygen-rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=971904 Todella puhdas rom, ei mitään ylimääräistä.
Tuo ensimmäinen vaatii uuden radion asentamista, ja toinen ei? Hirvittää ajatuskin radion päivittämisestä.

Sensestä pidän todella paljon... pitäskö kokeilla jotain missä sitä ei ole. Oxygenia vois ehkä kokeilla.

EDIT: Hmmmm.... Oxygenis on kyllä hirveän pitkä lista kaikkea "miksi tämä ei... tee näin". Katsotaan nyt minkä asentais.

Kinkerisensekin on näköjään jaossa mutta kamera ilmeisesti bugaa.

Oxygenissä on edelleen pari ärsyttävää bugia jonka takia en enää suosittele vaikka se muuten onkin oivallinen. Muutenhan tuo alkaa jo kuivahtamaan jo tuo desiren kehitys.

Kinkerisensekin on näköjään jaossa mutta kamera ilmeisesti bugaa.
Juu, katselin kanssa mutta aika lapsenkengissä vielä viikon pari varmaan.

Oxygenissä on edelleen pari ärsyttävää bugia jonka takia en enää suosittele vaikka se muuten onkin oivallinen. Muutenhan tuo alkaa jo kuivahtamaan jo tuo desiren kehitys.
Lista oli tosiaan aika pitkä, ja jokaiseen oma ratkaisu. Ei ihan tuollasta jaksas.

Voi olla että pitää vain asentaa uusin InsertCoin, joka nyt on myös mutta vanhempi versio.

Etsintä tosin jatkuu vielä.

Tuo ensimmäinen vaatii uuden radion asentamista, ja toinen ei? Hirvittää ajatuskin radion päivittämisestä.

Turhaan sitä radion päivittämistä pelkäät, ite oon yli puolenkymmentä kertaa päivittäny eikä mitään ongelmaa. Kunhan muistaa että ei härpi puhelinta ku asennus kesken.

Ööö mitä guidee sä tarvit, tunge sisään vaan se zippi. Ei siinä mitään ole ihmeellistä tai riskejä.

Radiossa? Eikös juuri radio ole se joka edes jollain 1/10000 tasolla voi brickata luurin?

Ei rommien asennuksessa ole mitään ihmeellistä, mutta radioon päivityksessä tossa puhutaan USB piuhasta, ja jostain Modaco packista?

Jaa en tiedä muiden luurien metodeista mutta kyllä ainakin perusDesire/Hero on ottanut sisäänsä sen radio.zipin normisti jo ammoisista ajoista lähtien ja se fläshätään ihan recoverystä. En ota kantaa myöskään tuoreimpien bootloaderversioiden rajotteisiin, ehkä niihin on rakennettu erilaiset systeemit sisään. Vanhemmissa homma on kuitenkin näin helppoa.

Hitto, oon nyt ihan kahden vaiheilla että kumman ostan, iPhone 4 vai HTC Desire HD.
Osaisko kukaan sanoa omia kokemuksia HTC:sta, miksi HTC, eikä iPhone?

Mulla on nyt vanha 3g fööni, joka on nyt tullut tiensä päähän, mikään ei enää toimi ja näyttökin on halki.
Pitäisikö päivittää vaan uuteen iPuhelimeen vaiko vaihtaa ihan erilaiseen, eli HTC:n. En osaa päättää. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hitto, oon nyt ihan kahden vaiheilla että kumman ostan, iPhone 4 vai HTC Desire HD.
Osaisko kukaan sanoa omia kokemuksia HTC:sta, miksi HTC, eikä iPhone?

Mulla on nyt vanha 3g fööni, joka on nyt tullut tiensä päähän, mikään ei enää toimi ja näyttökin on halki.
Pitäisikö päivittää vaan uuteen iPuhelimeen vaiko vaihtaa ihan erilaiseen, eli HTC:n. En osaa päättää. :D

Mulla oli iPhone4 about 3kk, myin pois ja hommasin DHD:n enkä ole kyllä katunut. Olihan iphone hyvä puhelin, mutta alkoi ärsyttään tuo applen korruptioneisuus (vittu mikä sana) HTC ei tunnu naarmuuntuvan millään, pari kertaa tullu 1.5metristä kaakelille eikä mitään tapahtunu. Widgetit on loistavat, suurin osa ohjelmista ilmasia mitkä applella maksaa. Näyttö isompi. Muokkausmahdollisuus. Pelivalikoima jne. Oma mielipide on että osta dhd.

Mitä mieltä ootte HTC Gratiasta? Jos jollain on toi nii onko hyvä? Onko hyviä pelejä, hyvä musiikkisoitin yms? En oo nykyää enää perillä näist uusista laitteista nii jotai infoa. Vai joku muu 200-300e puhelin?

Mitä mieltä ootte HTC Gratiasta? Jos jollain on toi nii onko hyvä? Onko hyviä pelejä, hyvä musiikkisoitin yms? En oo nykyää enää perillä näist uusista laitteista nii jotai infoa. Vai joku muu 200-300e puhelin?

Varmasti ihan pätevä vehje ja mitä äkkiä selailin kokemuksia niin kaikki jotka ovat hommanneet ovat pitäneet. Ei tuolla tietenkään nettiä mielellään selaa tai videoita katso kun on suht pieni näyttö, mutta jos nuo eivät ole pääasiassa niin varmasti ajaa asiansa. Samaa sarjaa kuin HTC Wildfire. Androidillehan noita pelejä kyllä riittää mielinmäärin ja musiikkisoittimiakin löytyy kymmeniä kappaleita, että sieltä vaan etsimään mieleistä.

Edit. Tuo xda:n ohje on kyllä jotenkin mielenkiintoinen noiden usb-kaapeleiden ja .bat tiedostojen takia O_o Oon ite myös aina pistäny zipin muistikortille ja sen jälkeen flashanny niinku kaikki muutkin ja aina toiminut normaalisti.

Mulla oli iPhone4 about 3kk, myin pois ja hommasin DHD:n enkä ole kyllä katunut. Olihan iphone hyvä puhelin, mutta alkoi ärsyttään tuo applen korruptioneisuus (vittu mikä sana) HTC ei tunnu naarmuuntuvan millään, pari kertaa tullu 1.5metristä kaakelille eikä mitään tapahtunu. Widgetit on loistavat, suurin osa ohjelmista ilmasia mitkä applella maksaa. Näyttö isompi. Muokkausmahdollisuus. Pelivalikoima jne. Oma mielipide on että osta dhd.

Kiitos! Nyt pitkän mietinnän jälkeen tilasin sen HTC:n.

Jaa en tiedä muiden luurien metodeista mutta kyllä ainakin perusDesire/Hero on ottanut sisäänsä sen radio.zipin normisti jo ammoisista ajoista lähtien ja se fläshätään ihan recoverystä. En ota kantaa myöskään tuoreimpien bootloaderversioiden rajotteisiin, ehkä niihin on rakennettu erilaiset systeemit sisään. Vanhemmissa homma on kuitenkin näin helppoa.
Edit. Tuo xda:n ohje on kyllä jotenkin mielenkiintoinen noiden usb-kaapeleiden ja .bat tiedostojen takia O_o Oon ite myös aina pistäny zipin muistikortille ja sen jälkeen flashanny niinku kaikki muutkin ja aina toiminut normaalisti.
Eli tismalleen sama metodi kuin ROMmin kanssa?

Ainoa ero se että jos puhelin tilttaa kesken radio asennuksen niin se on sen jälkeen helkkarin kallis paper weight?

No sitten... vois kokeilla tota Cyanogenia seuraavaksi. Pitää selvittää mikä radio versio toimisi parhaiten, koska kun luki tota radio threadiä niin joskus jokin versio ei toimi täysin.

Mistä oot repäissyt tuon radiopelkosi? Käsittämätöntä. Radio fläsättyy parissa sekunnissa, ja jos ei niin ei sekään haittaa pätkääkään, vanha toimii pohjilla silti. Radiollekin on ihan sama, ne kaikki toimii kuitenkin vaikka kokit aina vaativat asentamaan jonkin tietyn radion. Ikinä en ole mitään eroa huomannut missään. Ehkä joku wlani toimii tai sitten ei, luulisi että ne jotain parannuksia niihin tekevät mutta kovin on kosmeettista.

Mistä oot repäissyt tuon radiopelkosi? Käsittämätöntä. Radio fläsättyy parissa sekunnissa, ja jos ei niin ei sekään haittaa pätkääkään, vanha toimii pohjilla silti. Radiollekin on ihan sama, ne kaikki toimii kuitenkin vaikka kokit aina vaativat asentamaan jonkin tietyn radion. Ikinä en ole mitään eroa huomannut missään. Ehkä joku wlani toimii tai sitten ei, luulisi että ne jotain parannuksia niihin tekevät mutta kovin on kosmeettista.
Kunhan vain XDA, ja muualta luettua. Ei kai siinä sitten mitään.

En tosin taida edes asentaa uutta, koska pistän sisään uuden RCMixHD:n, ja siinä ei radioiden versioista puhuta mitää. Mulla ollut aina hyvä wifi, data, ja puhelut nykyisellä joten ei kai sitä tarvitse edes vaihtaa. Ehkä oma nykyinen (jokin vakio?) on just hyvä.

Nyt menee sisään: RCMixHD v3.4.1 DeSensenized - D2EXT
Edessä Gparted formatoinnit.

Löytyykös herätyskellosta jonkunlaista widgettiä tai muunlaista ohjelmaa jota voisi laittaa home screenille?
Joka tekee mitä? Avaa sen... vai?

HTC luureissa aukeaa kelloa klikkaamalla, stock Androidista (Blade) löyty vakiona Alarm Clock widget.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom