Joo sama laite mutta suomenkieltä ei ole vakiona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viallinen softa? Voi tietty näyttää sovellusten hallinnasta, että ohjelma on "päällä", vaikkei ohjelma mitään erityistä siellä taustalla tekisikään. Mutta jos akkuakin vie selvästi enemmän niin sitten jotain häikkää itse softassa.Miten desire HD:ssä kun kuuntelen radiota ja omasta mielestä suljen sen ihan oikein siitä virtanäppäimestä mikä Fm-radiossa on itsessää, eli en mee home näppäimen kautta pois sillä, eihän se sillon edes sammu. Task killerin kautta kun suljen ohjelmia, niin kaiken muun kyllä tappaa mutta fm-radio jää aina sinne listaan, vaikka oon sen oikein sulkenu. Sammuuko se sovellus, vaikka task killer näyttää että se on päällä. Yön aikana hupeni huomattavasti akkua ilmeisesti sen takia. Normi yönä kuluu noin 3-5% akun kapasiteetista.
Taidan luopua kokonaan task killereistä muutenkin, niin monelta taholta kuullu että niistä on vaan enemmän haittaa kun hyötyä..
EDIT: ainoo miten sain sen fm-radion pois, oli sovellusten hallinnan kautta ja etsin käynnissä olevista ohjelmista fm-radion ja pakotin lopetuksen. Pitääkö se aina veivata tuolta kautta?
nonii..eikö ton puhelimen muuten pitäis mennä automaattisesti siihen viesti tilaan ku "työpöydällä" kääntää puhelimen..nyt ei ainakaan mitään tapahdu..pidä pohjassa tekstityskenttää ja valkkaa inputti eriksi.
Itse en latais. En yksinkertaisesti näe mitään syytä, vaikka olisi ihan minimaalinen riski olemassa.Mitäs mieltä porukat on, kannattaako asennella/latailla muualta ohjelmia kuin Android Marketista. Kaveri kerto keinon miten saa noita maksullisia pro versioita ohjelmista ilmaiseksi, mutta ne ei tietenkään tule Marketin kautta, niin onkohan puhelimelle kovinkin riskialtista ladata jotain ihan random tavaraa?
Näin ajattelin itsekkin, mielummin toimiva puhelin ja vähemmän ohjelmia kuin toisin päin. Eikös asia ole siis niin että jos haluan poistella noita puhelimessa valmiina olevia ohjelmia niin puhelin pitäis rootata? Lähinnä vituttaa kun jotkut random ohjelmat (alkido, twitter yms.) menevät kokoajan käyntiin itsestään vaikka jollain task killerillä runkkaisi minuutin välein.Itse en latais. En yksinkertaisesti näe mitään syytä, vaikka olisi ihan minimaalinen riski olemassa.
Uskaltaako tuolta marketin kautta päivittää Google mapsia, ilmoittaa että päivitys saatavilla ja kun oon hyväksymässä päivitystä niin siihen tulee se lista, että mitä hyväksytään, eli mitä sovellus tekee. siinä listas sit on ylimpänä kustannuksia aiheuttavat palvelut jotka soittaa tiettyihin numeroihin. Tuleeko tosta jotain kustannuksia Vai uskaltaako päivittää?
Uskaltaako tuolta marketin kautta päivittää Google mapsia, ilmoittaa että päivitys saatavilla ja kun oon hyväksymässä päivitystä niin siihen tulee se lista, että mitä hyväksytään, eli mitä sovellus tekee. siinä listas sit on ylimpänä kustannuksia aiheuttavat palvelut jotka soittaa tiettyihin numeroihin. Tuleeko tosta jotain kustannuksia Vai uskaltaako päivittää?