Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näyttää Enidroid tulleen tiensä päähän, Fonecta pyytänyt lopettamaan Eniron käytön Enidroidilla :( No onneksi en ole päivittänyt uusimpaan versioon eli kaikki toimii niinku pitääkin vielä :D

Itse ainakin menin vipuun ja huolimattomasti softan päivitin. Jos joku muu on narahtanut samaan, niin tästä saa otettua vahingon takaisin: enidroid.apk

Oon tässä miettinyt, jos sittenkin hommais htc desire hd:n. Katellu tarkemmin ja luultavasti on vielä jonku aikaa menossa ennenkuin noita dualcore puhelimia htc:ltä alkaa tupsahdella+hinta taitaa olla suhteellisen korkea noissa..Onko noissa nordic ja joku keskieuroopan versio mitään muuta eroa kun että nordiciin saa suomen kielen? Aika älytöntä ois maksaa monta kymppiä enemmän ton takia, mitä näkyvät myyvän..ite en kuitenkaan ees käyttäis suomenkielen versiota..
Mites Desire S kun tulee? Tosin siinäkin kestää.

Mites Desire S kun tulee? Tosin siinäkin kestää.
Vähän isomman näytön haluisin. Periiaattessa toi incredible s ois mahollinen, kun siinä vissiin oli 4' näyttö(?). Eikö noitten pitäis tulla jossain kohta puolin jo markkinoillekkin? Eipä noissa updateissa mitään ihmeitä ollut, joten siihen nähden periaatteessa ihan sama.

Tietääkö joku, saako Nordicbetin sovelluksen asennettua androidiin. Koitin kuukausi takaperin latailla sitä puhelimeen ihan NB:n kotivuilta ja lataus jämähti aina kesken.

Onkohan mulla joku ruksi väärässä kohtaa kun puhelun aikana menee lock screeni päälle? Käytössä siis widget locker.

Onko muilla probleemia Galaxy S + Kies-paketin Outlook synkronoinnin kanssa? Ei jumalauta synkronoi tietoja minnekään suuntaan tällä hetkellä, vaikka mitä yrittää..

Tänään desire hd ekaa kertaa tulilla. Pari ihan pientä asiaa. Latailin marketista esim juicedefenderin ja task killerin. Mihin se asentaa ne ohjelmat? Mistä voin tarvittaessa poistaa tai tutkia mitä kaikkea oon asentanu?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Task killeriä ei tosiaan tarvita. Ja Marketista helpoin myös poistaa ohjelmat. Menee ohjelman kohdalle ja klikkaa poista.

Saako widget lockeriin näkymään ei vastatut tekstarit ja puhelut..tai siis jos niitä on tullu ja se määrä?

Jep, miten desire Hd:ssä streetview palvelu? Latasin marketista, mutta ei näy mapsissa sitä oranssia pientä miestä. Ja jos GPS ei ole käytössä niin tuo sijainti heittää jotain 400 metriä. Pitäis joku hyvä navigointi ohjelma saada, ehdotuksia? Ei mielellään hirveän kallista. Ilmaiseks ei taida saada?

Jep, miten desire Hd:ssä streetview palvelu? Latasin marketista, mutta ei näy mapsissa sitä oranssia pientä miestä. Ja jos GPS ei ole käytössä niin tuo sijainti heittää jotain 400 metriä. Pitäis joku hyvä navigointi ohjelma saada, ehdotuksia? Ei mielellään hirveän kallista. Ilmaiseks ei taida saada?
Streetviewn saa kun klikkaa mapsissa jotain kohtaa pitkään. Sitten näyttää osoitteen, ja sitä klikkaamalla löytyy pikku-ukko. En oo mitään streetview:ta erikseen ladannut. Taitaa tulla puhelimissa yleensä asennettuna?

Ilman GPS:ssää ei pitäisikään saada tarkkaa sijaintia?

CoPilottia itse käytän. Maksaa jotain 30€. Google Maps Brut on epävirallinen Google Maps, jossa Googlen ilmainen navigointi saatavilla myös suomeen.

Joo tiedän kyllä mikä GPS on. Oli nyt pientä sekaannusta noissa asetuksissa ja sekoilin vähän.. Marketis ainakin oli streetview erikseen, mutta niinhän siellä on google mapskin, joten saattaa se olla valmiiks asennettunakin.

pientä OT:a tähän väliin. Porukoilla kokemuksia puhelimien tilaamisesta expansys.fi nimiseltä sivustolta? Paikka näyttäs näin pikaisen katsomuksen perusteella ihan luotettavalta, mutta miten vastaa todellisuutta, toimitus ajat etc?

Oma desire hd on sieltä tilattu. Toimitus kesti jonkun vähän yli viikon kun niillä on sellainen ihmeellinen maksu systeemi että pitää lähettää passista valokopio jotta ne voi varmistua sinun henkilöllisyydestäsi. Tämä täytyy tehdä vain ensimmäisellä kerralla sieltä tilattaessa. Itse en tuohon suostunut kun tuli vähän yllätyksenä tilauksen jälkeen, en ollut kovin tarkkana ehtojen kanssa. Peruin kaupan ja vaihdettiin maksutavaksi tilisiirto, silloin ei tarvitse tunnistautua. Hiukan kyllä vitutti toi sekoilu varsinkin kun seuraavalla viikolla olisin saanut luurin verkkokaupasta.. :rolleyes:

Ok, tuossa varmaan tulee ihan normisti mukana se 8gb muistikortti? Näyttää tuolta saavan kuitenkin reippaasti halvemmalla tuon desire hd:n, jonka itsekin meinaan tilata, kuin muista katsomistani mestoista..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom