Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jahas, HTC Pyramid alkaisi näyttää yhä todemmalta, joten vähitellen voisi uskaltaa siirtyä "odotusmoodiin". Akkukesto kyllä vähä jänskättää ku tehot lisääntyy. Disaini on hieno, mutta sivuasia.

http://androidcommunity.com/htc-pyramid-gets-leaked-again-real-picture-20110320/

Kerrankin oon vielä onnistunut pitämään luurin siinä kunnossa, että siinä on kiertoonlaittoarvoakin. Jos vielä Q3:lle säilyisi.

Wtf? Kyllä mulla toimii. Just äsken kokeilin vielä varoiksi ja kyllä vaan toimii.
Mulla sano vaan että tiedostomuotoa ei tueta. Marketissa luki että mVideo Player pystyy toistamaan vaan niitä tiedostomuotoja jota puhelin tukee valmiiksi, joten olisikohan niin että Huawei ei tue .avi leffoja ja siksi tuo ei toiminut minulla?

Mistäköhän mahtais johtua, että screeni "jäätyy" välillä. Esim. angry birdsiä pelatessa sekä joskus viestejä lähettäessä voi tapahtua niin, että yhtäkkiä screeni ei vastaanota mitään käskyjä n.5-10s ja sen jälkeen toimii normisti..Välillä vähän turhauttavaa, vaikka ei niin useasti tapahdukkaan.

Sitten, saako noita herätyskello aikoja mitenkään poistettua. Kun oon tallentanu jo ne ajat, jolloin tulee 95% herättyä, mutta ku tulee sit jotain muitaki random herätyksii pistettyä välillä, ni olis hyvä jos ne vois poistaa myös sieltä.

Tuleeko tuosta pika-gps:n käytöstä jotain lisämaksuja? Kun sitä rupee kytkemään päälle niin tulee joku ilmoitus että pika-gps käyttää jotain ihme XPAP-satelliittia (tai jotain sellaista) ja lukee että tämä aiheuttaa tietoliikennemaksuja. Mutta tarkoitetaanko noilla maksuilla ihan perus tiedonsiirtoa vai viekö tuo jotain erikoismaksua?

Mikä ihme "pika-GPS"?? :D

sampsa: Klikkaa pitkään sitä herätystä.

Siis mikä puhelin? Ja paina sitä teksti-kohtaa. Ei sitä ruksia, mistä saa hälytyksen päälle/pois

htc desire hd. Joo, painan kyllä teksti kohdasta, kun ottaa sormen pois niin menee vaan ihan normisti tohon "set alarm" tilaan, mistä voi muokata tota herätystä, descriptionia ym.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menu -> Delete?

Mikä ihme "pika-GPS"?? :D
Huaweissa on valikossa: Käytä Gps-satelliitteja ja erikseen käytä pika-GPS:ää. Ja kun painaa tuon pika-GPS:n päälle niin antaa viestin: "Salli gps:n käyttää XTRA-tietoja tehokkaampaan paikannukseen. Aiheuttaa tietoliikennemaksuja"

Tarkoittaakohan tuo vaan assisted GPS:ää, eli käyttää mm. matkapuhelinverkkoja paikannukseen? Kuluttaa hiukan dataa, mutta jos datapaketti, niin eipä haittaa mitään.

Nyt on jo jonkin verran takana tuota RCMixHD D2EXT DeSensenized, ja loistava on edelleen. Mukana tullut Go Launcher oli jo mahtava, mutta kyllähän tuo LauncherPro inasen parempi on.

Nyt näköjään uutta versiota, pitäis varmaan jaksaa ajaa sisään. Näköjään kuitenkin muutos on "Fully optimized, fits into internal memory" joka kuulostaa hienolta. Toimiikos tuon päivityksen tilanteessa ihan vain MyBackup Root data + apps, ja sitten takaisin? En ole koskaan päivittänyt samaa rommia, vaan aina vaihtanut uuteen. Mikä siis kivuton tapa?

Wtf? Kyllä mulla toimii. Just äsken kokeilin vielä varoiksi ja kyllä vaan toimii.
Mulla sano vaan että tiedostomuotoa ei tueta. Marketissa luki että mVideo Player pystyy toistamaan vaan niitä tiedostomuotoja jota puhelin tukee valmiiksi, joten olisikohan niin että Huawei ei tue .avi leffoja ja siksi tuo ei toiminut minulla?
Meneeköhän tässä nyt sekaisin se että kaksi .avi päätteistä tiedostoa voi käyttää eri kodekkia?

Nyt näköjään uutta versiota, pitäis varmaan jaksaa ajaa sisään. Näköjään kuitenkin muutos on "Fully optimized, fits into internal memory" joka kuulostaa hienolta. Toimiikos tuon päivityksen tilanteessa ihan vain MyBackup Root data + apps, ja sitten takaisin? En ole koskaan päivittänyt samaa rommia, vaan aina vaihtanut uuteen. Mikä siis kivuton tapa?
Kannattaa tsekkailla XDA:n foorumilta että mitä siellä muut ihmiset sanovat tai kysyä suoraan itse että voiko päivittää suoraan päälle. Yleensä pystyy päivittämään suoraan päälle, jos ei mitään ihan mahdottoman merkittävää muutosta ole tullut.

Kannattaa tsekkailla XDA:n foorumilta että mitä siellä muut ihmiset sanovat tai kysyä suoraan itse että voiko päivittää suoraan päälle. Yleensä pystyy päivittämään suoraan päälle, jos ei mitään ihan mahdottoman merkittävää muutosta ole tullut.
Mietin vaan kun jotain lisää ängetty sisäiseen muistiin, niin yksinkertaisesti ajateltuna tuntuis että data backup heittää voltin kun jokin asia osoittaakin muualle.

Pitää tsekkailla.

Onko Androidille ilmaista suomessa toimivaa navigointiohjelmaa?
Itse odotan Google Maps Navigationin virallista Suomen julkaisua. Ei kai siinä nyt tolkuttoman kauan voi enää mennä.

Osaako joku täällä kertoa kokemuksia Brut Mapsista? Suomea se ei osaa, mutta mites sujuis englanniksi opastuas vaikka onkin suomenkielisiä osoitteita?

Ei? Ei ole kertoa kokemuksia vai mitä?

Jollain muulla ehkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom