Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tee nyt sitten vaikka niin kuin minä tein. En usko, että voit epäonnistua. Ensin lataat ohjelman nimeltä Superoneclick ja roottaat sillä puhelimen. En tiedä luitko mun aikaisempaa postia, mutta mainitsin siinä kaksi muutakin roottaus-systeemiä: One click root ja z4 root. Noitakin voi kokeilla, mutta kumpaakan en saanut itse toimimaan. Ensin mainittua en siksi, että se ei vaan toiminut ja toista en siksi, että mun puhelin ei suostunut boottaamaan kolmen napin kombolla. Superoneclick oli ainoa, jolla sain toimimaan. Yhdellä napin painalluksella. Kun olet rootannut, menet markettiin ja haet suoraan puhelimeen one click lag fixin (RyanZA's OCLF 2.0) ja ajat sen. Ensin install EXT2 Tools ja kun se on tehty, valitset OneClickLagFix V2.2+ Tolla samalla ohjelmalla saa lagfixin pois, unrootattua ja muuta kivaa. Tää taitaa olla helpoin tapa.

Nyt on sitten (ilmeisesti :D ) luuri saatu ainakin rootattua. Kiitoksia kovasti tästä ohjeistuksesta!

Tein tuonne Google Kalenteriin vain uuden kalenterin niinkuin ehdotit, ja siitä se lähti rullaamaan heti :)
Okei, hienoa.

Ihme ettei Google luo automaattisesti yhtä kalenteria kun tilin rekisteröi. Mulla kyllä teki niin, mutta siitä on aikaa.

Vielä sellanen kysymys, että kärsiikö akku siitä jos se on koko yön laturissa kiinni? esim. jos akussa on se 60% virtaa jäljellä kun menen nukkumaan ja laitan sen lataukseen, niin kärsiikö akku sitten siitä että se on monta tuntia valmiina siinä laturissa kiinni?

Vielä sellanen kysymys, että kärsiikö akku siitä jos se on koko yön laturissa kiinni? esim. jos akussa on se 60% virtaa jäljellä kun menen nukkumaan ja laitan sen lataukseen, niin kärsiikö akku sitten siitä että se on monta tuntia valmiina siinä laturissa kiinni?
Tietääkseni se lopettaa lataamisen kun on täynnä. Lataa sitten lisää vasta myöhemmin.

Joku sanoi näin HTC:stä, en tiedä Huaweistä:
"HTC have it where the battery will charge to 100% and drain off to 89% before charging again (unless you remove the charger and plug it back in) Its some sort of overcharging protection."

Tosin googlella kun katseli niin jollain oli seonnut luuri kun oli yön yli kiinni. Mulla ollut monta kertaa yön yli eikä mitään ongelmaa. Jotkut väittää että akku tyhjeni nopeammin muutaman kuukauden jälkeen kun yön yli lataili.

Tietääkseni se lopettaa lataamisen kun on täynnä. Lataa sitten lisää vasta myöhemmin.

Joku sanoi näin HTC:stä, en tiedä Huaweistä:
"HTC have it where the battery will charge to 100% and drain off to 89% before charging again (unless you remove the charger and plug it back in) Its some sort of overcharging protection."

Tosin googlella kun katseli niin jollain oli seonnut luuri kun oli yön yli kiinni. Mulla ollut monta kertaa yön yli eikä mitään ongelmaa. Jotkut väittää että akku tyhjeni nopeammin muutaman kuukauden jälkeen kun yön yli lataili.

Selvä homma, toisaalta melkein pakko pitää joko yön latingissa tai mennä koko päivä tyhjällä akulla, sillä herätys on kuitenkin kännykässä ja en oikein luota siihen että Huawei osaisi herättää sammutettuna :D

Tee nyt sitten vaikka niin kuin minä tein. En usko, että voit epäonnistua. Ensin lataat ohjelman nimeltä Superoneclick ja roottaat sillä puhelimen. En tiedä luitko mun aikaisempaa postia, mutta mainitsin siinä kaksi muutakin roottaus-systeemiä: One click root ja z4 root. Noitakin voi kokeilla, mutta kumpaakan en saanut itse toimimaan. Ensin mainittua en siksi, että se ei vaan toiminut ja toista en siksi, että mun puhelin ei suostunut boottaamaan kolmen napin kombolla. Superoneclick oli ainoa, jolla sain toimimaan. Yhdellä napin painalluksella. Kun olet rootannut, menet markettiin ja haet suoraan puhelimeen one click lag fixin (RyanZA's OCLF 2.0) ja ajat sen. Ensin install EXT2 Tools ja kun se on tehty, valitset OneClickLagFix V2.2+ Tolla samalla ohjelmalla saa lagfixin pois, unrootattua ja muuta kivaa. Tää taitaa olla helpoin tapa.

Vähän lähti mopo hanskasta saman tien! :D
Kiitoksia vaan Powerhousulle kun tuuppasi mun touhut liikkeelle ton roottauksen kanssa. Lopputuloksena ajoin Odinilla sisään kokonaan uuden kernelin tähän (SpeedMod Froyo). Tuntuu aivan kuin olisi saanut ihan toisen puhelimen käteen! :haart:

Vähän lähti mopo hanskasta saman tien! :D
Kiitoksia vaan Powerhousulle kun tuuppasi mun touhut liikkeelle ton roottauksen kanssa. Lopputuloksena ajoin Odinilla sisään kokonaan uuden kernelin tähän (SpeedMod Froyo). Tuntuu aivan kuin olisi saanut ihan toisen puhelimen käteen! :haart:
Koitas mitä tolla irtoo quadrantista.

Quadrant on ihan hauska, mutta ei oikein vastaa todellisuutta. Puhelimen käytössä en oikein huomannut mitää oli Quadrant sitten 1200 tai 2000.

1124 ilmoitti testi tulokseksi. Onko tämä paha?
Ei oikeasti merkkaa juuri mitään. Itse sain sen 1600+ Desire:llä (se originaali) jossa oli custom ROM ja 10% ylikellotus, mutta eipä Quadrant pisteiden vaihtelu oikein tuntunut näkyvän missään. Kyllä se jotain osviittaa antaa, jollain tasolla, mutta ei sitä tuijottaa kannata. Katso vain miltä puhelin tuntuu, se ratkaisee.

Eri ROMmien eron sen sijaan näkee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei oikeasti merkkaa juuri mitään. Itse sain sen 1600+ Desire:llä (se originaali) jossa oli custom ROM ja 10% ylikellotus, mutta eipä Quadrant pisteiden vaihtelu oikein tuntunut näkyvän missään. Kyllä se jotain osviittaa antaa, jollain tasolla, mutta ei sitä tuijottaa kannata. Katso vain miltä puhelin tuntuu, se ratkaisee.

Eri ROMmien eron sen sijaan näkee.

Ajoin tuon softan pari kertaa läpi, tulokset heittivät noin sadalla pisteellä toisistaan. Toki postasin sen paremman. Ei ihan hirveästi kyllä informaatioarvoa ainakaan itselle tuosta luvusta ollut. :D

Onko kellekään käynyt tekstiviestien sekoilua androidissa. Puhelimen viestihistoria väittää että olen lähettänyt viestin toiselle henkilölle mitä mielestäni lähetin. Kuitenkin tämä "väärä" henkilö ei ole viestiäni saanut vaan se jolle tarkoitinkin viestini. Eli ainut virhe on lähetetyt kansiossa jossa viesti näkyy väärän henkilön alla.

Nyt mulla on nyt kerran käynyt ja aiheuttaa turhia wtf säikähdyksiä vaikkei mistään hirmu salaisesta olekkaan kyse.

Kyllähän sekoilua on ollut jo muinoin, etenkin faboluettelon kautta imaistessa nimee ja naamaa lähteviin juttuihin niin samalla etunimellä olevat menevät sekaisin. Onneksi numerot pysyy oikeana.

Mistäköhän voisi johtua että yhtäkkiä ei puhelin enää ymmärrä kääntää näyttöä, esim. kun kirjoittaa viestiä? Ihan sama miten päin heiluttelee tai tekee mitä tahansa niin ei vaan känny. Eilen illalla kääntyi ihan normaalisti, tänään kun koitin kirjoittaa viestiä ja kääntää näytön sivuittain niin ei tapahdu mitään

Mistäköhän voisi johtua että yhtäkkiä ei puhelin enää ymmärrä kääntää näyttöä, esim. kun kirjoittaa viestiä? Ihan sama miten päin heiluttelee tai tekee mitä tahansa niin ei vaan känny. Eilen illalla kääntyi ihan normaalisti, tänään kun koitin kirjoittaa viestiä ja kääntää näytön sivuittain niin ei tapahdu mitään

Sulla on varmasti edelleen automaattinenkääntö päällä?

Puhelin vahingossa 1272 Quadrantista. Onko tämä paha?
No ei se nyt hirveästi vakiosta parantunut. Mulla tulee pelkällä lagfixillä n. 1900 tuloksia. Joskus vähän alle, joskus vähän yli. Mutta kuten sanottu, quadrantilla on mukava vertailla absoluuttisia nopeuksia, mutta se mikä oikeasti merkitsee, on se, miltä se puhelin käytössä tuntuu.

Kyllähän sekoilua on ollut jo muinoin, etenkin faboluettelon kautta imaistessa nimee ja naamaa lähteviin juttuihin niin samalla etunimellä olevat menevät sekaisin. Onneksi numerot pysyy oikeana.

Ok. Juuri samalla etunimellä olevista on kyse. Aika paska "ominaisuus"

Sellanen kysymys tänään, että kuluuko akkua sillon paljon, jos asetuksista on datayhteys päällä, mutta on joku tuollainen APN widget, joka säätelee sitä että se APN ei ole päällä. Eli data on oikeastaan päällä, mutta silti mitään ei liiku. Vai kuluuko akkua silti paljon koska data on päällä, vaikka APN ois katkaistu?

Hieman ehkä hankalasti selitetty, mutta toivottavasti joku ymmärsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom