Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en suosi suojakalvoa, enkä varmasti hanki. Yhtää suojaa mitä kokeilin kaverin Desire Z:ssa oli aivan karsea käyttää, ja se vielä hohkas oudosti tietyssä valossa. Oma Desire kulkee taskussa ja nyt 8kk aikana ei ole naarmuja ilmaantunut. Sen sijaan jos pidät taskussa jossa metalliesineitä, tai laukussa, niin hanki juurikin jokin kotelo. Ei se suojakalvo riitä kun muut metalliosat (ja muoviset jos on) saa damagea myös. Itse ajattelin joskus ostaa sellasen ns. sukkakotelon eli ei mikään avattava tms.Kannattaako ostaa suojakalvo? Eihän se paljoa maksa, tuskin käyttöä huonontaa?
Ajattelin tilata tuollaisen nahkakotelon verkkokaupasta, ei tuollaisenaan kehtaa heittää laukkuun missä pyörii avaimia ja ties mitä metalliesineitä.
e. Millä tuota suojaamatonta näyttöä olisi paras puhdistaa?
ee. Toistaiseksi olen ihan fiiliksissä tästä luurista. Niin ihanan kompakti ja litteä. Ei mitään valittamista, himassa ollut kiinni vahvarissa, hyvin on Spotify skulannut. Näppikseen saa vielä vähän totutella.
...Desire HD menny kans taskussa ja lennellytkin muutaman kerran metristä kaalelilattialle eikä naarmuakaan ole. iPhone 4 ei tarvinnu ku nähä joku terävä esine niin siinä oli jo naarmu..
Task KillerMitäs killer appeja löytyy?Sellaisia hyväksi todettuja?
Task Killer
Ei, ei ja vielä kerran ei. Ei noista ole Androidissa juuri mitään hyötyä, Googlella löytyy enemmän aiheesta tietoa.
Mutta kuulokkeilla, tuntuuko muilla ettei saa tarpeeksi voluumia? Käytössä olevat kuulokkeet ovat aika huonot ja korvat tinnittää, mutta just jotain Smithsiä tai vastaavaa ei niin meluisaa musaa kuunnellessa saa vetää volat lähes täysille.
Ei, ei ja vielä kerran ei. Ei noista ole Androidissa juuri mitään hyötyä, Googlella löytyy enemmän aiheesta tietoa.
Haha, laitoin slideit googlen kuvahakuun ja heti tuli jotain pronoa... :D
Okei, suojakalvoa en varmaan hanki, ei kuulosta kivalta että tatsi huononee. Jonkinlainen suojakotelo pitää hankkia, tosin saattaa löytyä jostakin hyllystä Nokian E sarjalaisten vastaavia, joku E72 kotelo voisi sopia ihan hyvin.
Skandinäppis suomen sanakirjalla tuntuu ihan hyvältä kombolta, aika fiksusti löytää sanoja. Oikeaan kirjaimeen osuminen helpottuu kun liu'uttaa sormea näppäimistöllä, saako sen ominaisuuden jotenkin pois kun pitää pidempään sormea yhden näppäimen päällä tulee niitä extravalintoja? Erikoismerkkejä jne. En tarvitse sitä, sen kun saisi pois niin helpottuisi kirjaimien haku.
Tämä on aika hurja väite vaikka onkin kärjistetty. :D Onko Desire HD oikeasti niin paljon kestävämpi kuin iPhone 4? Olet omistanut molemmat?
- H
Täysin samaa mieltä, mutta itse taidan vielä tarkentaa että jatkossa taskussa on vain ja ainoastaan joku HTC:n Android luuri. Android jo itsessään vakuuttaa, mutta HTC vie sen vielä pidemmälle.Summa summarum: Ihan PIRUN hyvä kännykkä. Sanomattakin selvää, että tähän totuttuaan ei AINAKAAN Nokian laatikoihin ole paluuta! IKINÄ!
Jos vain viitsii tovin odottaa, niin älä nyt Wildfireä osta. Odottaisin kunnes saapuu seuraavat keskisarjan Android luurit, ja toki HTC on hyvä valinta.Edelleen katselen tuota Android puhelinta. Ehdotettu Zte Blade on saanut sekä täällä että muualla niin paljon kuraa niskaan että sitä en välitä ostaa vaikka halpa onkin. Kun ei se puhelimen hinta nyt oikeasti rahasta ole kiinni vaan periaatteesta (firma maksaa...). Nyt olen katsellut joko HTC Wildfireä tai Samsung i5800. HTC :llä on kova maine ja muotoilu näyttää paremmalta, Samsung taas on lähellä sydäntä kun tykkään heidän läppäreistä kuin hullu puurosta. Kuitenkin nyt ehkä HTC:n puolella vaaka kallistuneena. Onkos arvon palstalaisilla mielipiteitä puolesta tai vastaan. Ja tyyliin saa ehdottaa 100 ekee kalliimpaakin puhelinta jos jotain tosissaan radikaalia eroa löytyy...
Ai niin, olen tullut siihen tulokseen että slaidi näppiksellä en tee mitään, ennemmin hieman ohuempi puhelin...