Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia ongelmia Galaxy S:n kanssa kuin minulla? Netti kaatuilee päivittäin tai muuten vaan jumittaa, sähköposti (hotmail), joka on pikakuvakkeena, ei toimi suoraan vaan on mentävä netin kautta ja kesken puhelun ei vastapuoli yht'äkkiä enää kuule minun puhetta. Myöskään tuo päivittäinen tiedotus ei toimi (sää), vaan sivu lataa latamistaan, muttei suostu päivittymään. Hieman meinaa ruveta ärsyttämään.

Tehdasasetusten palautus auttoi täälä..

Desire HD tulossa. Muutama kysymys tässä kun tilaan valmiiks tarvikkeita. Onko mukana siis 8gb sdhc kortti? Saunalahdelta otin, mutta ei tainnut tuotekuvauksessa lukea.
Kannattaako suoraan ostaa jo suurempi kortti? Kukaan tilannut mobilefunista tai htc:n sivuilta, noita alkuperäisiä suojapusseja? Ei taida suomesta vastaavia ainakaan tähän hätään saada.

Mitäköhän kettua mun galaxy s säätää, kun nää pakkiksen sivut näyttää "yksinkertaisemmalta" ehkä joku mobiiliversio(eli sivuille mahtuu viiitusti vähemmän tavaraa ja kaikki "jutut" :D mitkä näkyy normisivuilla ei näy tässä)?

Mutta en näe mitään kuvaketta sivun alalaidassa, mistä vois vaihtaa takas "normisivuiks"...

Mitäköhän kettua mun galaxy s säätää, kun nää pakkiksen sivut näyttää "yksinkertaisemmalta" ehkä joku mobiiliversio(eli sivuille mahtuu viiitusti vähemmän tavaraa ja kaikki "jutut" :D mitkä näkyy normisivuilla ei näy tässä)?

Mutta en näe mitään kuvaketta sivun alalaidassa, mistä vois vaihtaa takas "normisivuiks"...
Kyllähän ne saattaa säätää sivua pienemmäks itse, ne laitteet. Fläshit ainakin puuttuu, pitäis olla on-demand (kun haluat ladata) defaulttina.

Pakkiksen selaukseen suosittelen että kokeilet Tapatalk nimistä softaa. Siitä on trial, jolla ei voi kirjoittaa, ja se Pro on myös halpa. Helkkaristi mukavampi selata pakkista.

Desire HD tulossa. Muutama kysymys tässä kun tilaan valmiiks tarvikkeita. Onko mukana siis 8gb sdhc kortti? Saunalahdelta otin, mutta ei tainnut tuotekuvauksessa lukea.
Kannattaako suoraan ostaa jo suurempi kortti? Kukaan tilannut mobilefunista tai htc:n sivuilta, noita alkuperäisiä suojapusseja? Ei taida suomesta vastaavia ainakaan tähän hätään saada.

On mukana muistikortti

On mukana muistikortti

Kiitos, onko siitä mukana tulevasta mihinkään? Onko kortilla mitään tietoa, jotka pitäisi siirtää uudelle kortille. Ajattelin tilata 16-32 gb ja vähintään class 4, jopa class 6. Ei pitäis ainakaan olla ongelmia HD kuvaamisen kanssa. Taitaa yleinen suositus olla muistaakseni class 6 720hp videoille..

Miten Macbook ja HTC Desire HD toimivat yhteen? Mietin vain noita varmuuskopiointeja sun muuta? Ilmeiseti netin kautta pystyy varmuuskopioimaan ainakin Gmailin osoitetiedot ja kalenterit?

Kiitos, onko siitä mukana tulevasta mihinkään? Onko kortilla mitään tietoa, jotka pitäisi siirtää uudelle kortille. Ajattelin tilata 16-32 gb ja vähintään class 4, jopa class 6. Ei pitäis ainakaan olla ongelmia HD kuvaamisen kanssa. Taitaa yleinen suositus olla muistaakseni class 6 720hp videoille..

Kyllä siellä taisi jotain roinaa olla mielestäni alkuun, joten kannattaa tarkistaa. Empä tälläkään kortilla oo mitään ongelmia huomannu, tosin en oo paljo perehtynykkään.

Miten Macbook ja HTC Desire HD toimivat yhteen? Mietin vain noita varmuuskopiointeja sun muuta? Ilmeiseti netin kautta pystyy varmuuskopioimaan ainakin Gmailin osoitetiedot ja kalenterit?

Gmailin varmuuskopiointi onnistuu joo suoraan puhrlimesta, synkkaa vielä ittestään aika-ajoin noita yhteystietoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä on hyvä kalenteri? Tarvin lähinnä muistutuksia eri päiville.. en joka päivälle kellontarkkaa aikataulua. Tuosta puhelimen omasta en pidä.
Ja herätyskello joka herättää vaikka puhelin on äänettömällä?

Mulla herättää vakiokello vaikka puhelin on äänettömällä? Kyllä mun mielestä Androidin pitäis aina eritellä se alarm volume muista, eli sitä jos rukkaa tietyssä profiilissa (äänetön) niin pitäis toimia. Mulla toimii vakiona.

Kalenteriin en osaa sanoa, vakio on mulle ihan hyvä. Tosin viikonpäivät uupuu.

Mikä on hyvä kalenteri? Tarvin lähinnä muistutuksia eri päiville.. en joka päivälle kellontarkkaa aikataulua. Tuosta puhelimen omasta en pidä.

Ite oon ainakin tähän ollu tyytyväinen
http://www.appbrain.com/app/alarm-clock-plusv2★/com.vp.alarmClockPlusDock

Kalenterina käytän normikalenteria ja sitte tätä widgettiä
http://www.appbrain.com/app/smooth-calendar/se.catharsis.android.calendar

Nyt voi muuten linkittää tuonne viralliseen markettiin osoitteessa market.android.com. Eiköhän se palveluna siitä kehity, muutaman päivän vanha vrt. Appbrain.

Jeeees..ihan huippu nyt toi smooth calender ja ihan se vakio kalenteri käy sen kanssa. Kiitos!
Herätyskellon sain toimimaan. Miten saan omasta näytöstä kuvan tähän threadiin?

Jeeees..ihan huippu nyt toi smooth calender ja ihan se vakio kalenteri käy sen kanssa. Kiitos!
Herätyskellon sain toimimaan. Miten saan omasta näytöstä kuvan tähän threadiin?
Lataa tämä: http://market.android.com/details?id=com.geeksoft.screenshot

Sitten kun on otettu kuva, niin pistät koneeseen kiinni ja valitset sen USB kovalevy / muisti moodin. Kuvat löytyy screenshot(s) nimisestä kansiosta.

Tuossa nykyinen asetelma, work-in-progress:

Hmmm... huomasin nyt et Bookmarks tekstin alle jääny haalea tausta, ei pitäis olla.

Eipä noita jaksa enää kikkailla, vähän kulunut aihe alkaa olemaan tuo tuunaus. Itse vedin kokomustan taustan kun se säästää akkua eniten. Kellot rajotettu jonnekin 1150 perseille. Ruudussa vaan sääennuste, alareunassa (gingeri)palkit ja perustoiminnot.

Aikalaillahan androidi on nyt optimoitu noin UI mielessä, joka suunnista saa palkit, gesturet ja efektit jos ne vaan osaa hakea ja nitoa kokonaisuudeksi. Android on periaatteessa täydellinen UI tässä tekniikalla jo nyt, sillä voi käytännössä matkia kaikkia muitakin alustoja uskottavasti. Se mitä Googlen/Androidin pitäisi nyt oikeasti tehdä on tarjota se valmis tuunattu paketti eikä tuota demoluureissa olevaa iänikuista karvahattuteemaa joka ei anna ollenkaan käsitystä androidin potentiaalista. WindowsMobilekin (ennen 7aa) oli tavallaan erittäin tuunattava, mutta se kärsi koko elämässäolonsa tuosta hajanaisuudesta, ketään ei kiinnostanut tehdä "applemaista" pakettia joka näyttää hyvältä heti liikkeestä haettuna.

Huomaa että screenshotti toimii vaa rootatulla luurilla.
Hyvä pointti.... jäi huomioimatta.

Mites Android SDK:n kautta? Tossa on kyllä säätämistä aikas reippaasti.

Se mitä Googlen/Androidin pitäisi nyt oikeasti tehdä on tarjota se valmis tuunattu paketti eikä tuota demoluureissa olevaa iänikuista karvahattuteemaa joka ei anna ollenkaan käsitystä androidin potentiaalista.
Hyvin sanottu. Käsittämätön ero esim. noissa harrastelijoiden väkertämissä custom ROMeissa. Alkuperäinen Googlen UI on vielä kauheampi kuin esim. HTC:n Sense, ja harrastelijoiden Sense viritelmät on vielä parempia.

Itse just asensin InsertCoin HD:n pari päivää sitten ja on huikea ero perus Desireen. Tämä siis.

Latest posts

Back
Ylös Bottom