Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toissapv veti ekaa kertaa normi Desire ihme jumit. Salilta palatessa ei ollut kenttiä, eikä päässyt nettiin. Operaattoriksi tarjosi Unknownia. Ennen salia siis soitinkin kännykällä enkä sen jälkeen kolautellut tai edes pitänyt puhelinta mukana koko reenimatkana. Testasin sim-korttia toiseen kännykkään ja löyty taajuudet, jonka jälkeen vaihdoin takas Desireen kortin ilman tulosta. Tällöinkin tarjosi Operaattoriksi Unknownia. Tän jälkeen palautin tehdasasetukset, jonka jälkeen hetken päästä rupes jälleen toimimaan. Ei ole siis ennen tuota ollut mitään vastaavaa, tai taajuuksien kanssa muutenkaan mitään ongelmaa missään. No sainpa ainakin wipetettyä turhat softat poies, mutta hieman harmittaa kun unohdin tekstareista tehdä backupit :) Ja tärkeintähän, että läks toimiin ilman huoltoon vientiä.

Oon nyt testaillu Desire HD:lla vitosen kinuskiakkua (1500mAh) ja hyvin pelaa. Akkukestoon liittyvä "ongelma" on tän luurin kohdalla siis vitosella ratkaistu. Kalenterihommakin tuli kuntoon kun puhdisti välimuistin tms.

Nyt ainoa vituttava juttu on se, että toisinaan ei pidä ääntä tai näytä, että viesti olisi tullut. Näkee vain kun menee katsomaan viesteihin, että kappas. Sama ongelma vaimokkeen Z:ssa, joten softa softa...

Asia joka ei vituta, mutta johon varmaan ikinä ei kunnolla sopeudu on virtuaalinäppis. Se toimii oikein hyvin, mutta kun paljon kirjoittavana on aina jotenkin sormenpäissä se näppäintatsi, jolloin ei oo tarvis vahdata sitä ruutua. N900:lla kirjoitin kyllä nopeammin.

Nyt kun käyttökokemusta on jo kohtuullisesti, niin täytyy kokonaisuutena myöntää että HTC ja Antero on vaikuttavin vehjeyhdistelmä työ- ja vapaa-ajan käyttöön Benefon IO:n jälkeen mobiililaitteista, jotka ovat olleet käytössä. Toivottavasti tulee tablettiakin pian ulos.

Nyt ainoa vituttava juttu on se, että toisinaan ei pidä ääntä tai näytä, että viesti olisi tullut. Näkee vain kun menee katsomaan viesteihin, että kappas. Sama ongelma vaimokkeen Z:ssa, joten softa softa...
Näitä on moneen lähtöön: http://www.appbrain.com/app/sms-popup/net.everythingandroid.smspopup

Emäntä valitteli kun tolla vakio Androidilla (ei Sense) merkki viestistä on olematon, joten jotain tuollaista tarttis.

Nyt kun käyttökokemusta on jo kohtuullisesti, niin täytyy kokonaisuutena myöntää että HTC ja Antero on vaikuttavin vehjeyhdistelmä työ- ja vapaa-ajan käyttöön Benefon IO:n jälkeen mobiililaitteista, jotka ovat olleet käytössä. Toivottavasti tulee tablettiakin pian ulos.
Kyllä, näin on. Etenkin kun otetaan huomioon käyttiksen avoimuus, niin pieniä ongelmia kestää vrt. vaikka sitten se iJesus.

HTC kun ilmoitti julkaisevansa kolme tablettia Android 2.3:lla (päivitettävissä 3.0:aan), niin olin innoissani. Edelleen olen. Eiköhän ne tuon hoida, ja uskonkin että etenkin home screenin muokattavuuden takia Android tulee jyräämään tableteissa. Mun mielestä tabletissa tuo on äärimmäisen tärkeä lisä, sillä just sohvalla on kiva vilkasta jotain tollasia pikasia email/facebook/news/sää/jne/jne/jne. x [infinity] widgettejä.

Oon nyt testaillu Desire HD:lla vitosen kinuskiakkua (1500mAh) ja hyvin pelaa. Akkukestoon liittyvä "ongelma" on tän luurin kohdalla siis vitosella ratkaistu. Kalenterihommakin tuli kuntoon kun puhdisti välimuistin tms.

Asia joka ei vituta, mutta johon varmaan ikinä ei kunnolla sopeudu on virtuaalinäppis. Se toimii oikein hyvin, mutta kun paljon kirjoittavana on aina jotenkin sormenpäissä se näppäintatsi, jolloin ei oo tarvis vahdata sitä ruutua. N900:lla kirjoitin kyllä nopeammin.

Mistä tilasit ton kinuskiakun? Tsekkailin itekki niitä mutta en löytäny oikein mitää sivustaa mistä oisin tänne ne saanu?

Mielenkiintoinen puhelin. Tosin LG hieman mietityttää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä tilasit ton kinuskiakun? Tsekkailin itekki niitä mutta en löytäny oikein mitää sivustaa mistä oisin tänne ne saanu?

Dealxtremesta

Desire hd ei ota puheluita vastaan jos tapatalk on auki? Tuuttaa varattua ja sanoo välillä ettei saa yhteyttä. Asetuksissa joku moka vai bugi?

Desire hd ei ota puheluita vastaan jos tapatalk on auki? Tuuttaa varattua ja sanoo välillä ettei saa yhteyttä. Asetuksissa joku moka vai bugi?
Laita viesti kehittäjille, niin mä olen tehnyt ja saa korjauksia nopeasti. Ilmeisesti tehdään ihan keskustelupalstan kautta: http://tapa.tk/forum/forumdisplay.php?f=13

Varmaan testasit että varmasti se, eikä joku muukin ohjelma?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosiaan Desire HD ei näytä välttämättä tulleita viestejä. Ärsyttävä ominaisuus. Välillä on pientä hidasteluakin ollut ilmassa. Täytyy laittaa htc:lle vähän palautetta lähiaikoina.

Tosiaan Desire HD ei näytä välttämättä tulleita viestejä. Ärsyttävä ominaisuus. Välillä on pientä hidasteluakin ollut ilmassa. Täytyy laittaa htc:lle vähän palautetta lähiaikoina.

Teitkö jo sen jonkun usb:n liittyvän fixin (tais olla tässäkin threadissa)? Ei oo kyllä hidastellu sen jälkeen tippaakaan.

Ai niin ja MrVilu, se systeemi starttaa monet softat heti uudelleen (10 sek.) vaikka ne killaa.

btw. toi viestien näyttäminen tosiaan korjaantu heti ku haki 3. osapuolen softan.

Se on siis ihan sama jos tapatalk on taustalla niin ei ole ongelmia, mutta jos se on ruudulla auki niin silloin ei puheluita tule ja tuota perkelettä kun tulee selattua duunissa muutamatunti päivässä, olis mukava jos se päästäis puhelut läpi.

Teitkö jo sen jonkun usb:n liittyvän fixin (tais olla tässäkin threadissa)? Ei oo kyllä hidastellu sen jälkeen tippaakaan.

btw. toi viestien näyttäminen tosiaan korjaantu heti ku haki 3. osapuolen softan.
En ole kyllä tehnyt tuollaista. Varmaan täytyy tutkailla.

Tää on ehkä vinetystä mutta kyllä ton nyt pitää toimia ilmankin. :P Päivitystä odotellessa.

Tää on ehkä vinetystä mutta kyllä ton nyt pitää toimia ilmankin. :P Päivitystä odotellessa.
Ehdottomasti pitää. Luulis että etenkin HTC (yleensä vikkelä liikkeissään) pukkaa ulos päivitystä heti kun laajemmalle levinnyt ongelma.

Eihän siellä ole mitään fixiä, meinaan jos asetuksista käsin tarkistaa päivityksiä. Mulla ei (sillon kun oli vakio softa) aikoinaan tarkistanu kovinkaan hääppösesti itse.

Fixiä ei löytynyt mutta laitoin palautetta htc sivuilta, tosin en tiedä menikö oikeaan paikkaan kun näppäilin jotain omiani..

e. Mitäs jos joutuu tekeen factory resetin niin eikös multa mene kaikki ostetut ohjelmat siinä samalla? Vittu jos se on siitä kiinni..

Back
Ylös Bottom