Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miks perkele en saa omaa Ericssonin x8:a päivitettyä? Pc Companionilla tulee aina ne että pitää ottaa pois usbista ja käynnistää uudelleen ja sitten liittää ja tehä systeemit ja kaikki teen aina oikein ja se palaa aina siihen samaan kohtaan. Pikkuhiljaa toi kyrpä otassa alkaa lähentelemään ennätysmittoja ko oon kohta 2h yrittäny tätä tuloksetta päivittää... Joka paikassa neuvot miten päivität ja mitä teet ja plaaplaa plaa, MUTTA VITTUKUN SE EI PÄIVITÄ !

Työkaveri hankki Samsung Galaxy 3:n. Pixmaniasta. Vittu jee. No, eihän siinä ole suomen kieltä ja sitä se tossa tuskailee, kun ei nelikymppisellä äijällä ole kovin hyvä englannin kielen taito defaulttina, niin kuin nuoremmilla. En oikein keksinyt mistä sinne mahtaisi suomen kielen saada. Onko kellään hyviä arvauksia?

Selvennän vielä, ettei kukaan anna turhia noviisineuvoja. Puhelimessa ei ole siis ollenkaan suomea valittavana. Kaikkea muuta löytyy arabiasta zongo-zongoon, mutta ei suomea.

On kyllä ihme toimintaa, kun suomenkielisillä nettisivuilla myydään tavaraa Suomeen, mutta kuitenkaan puhelimessa ei ole edes suomea, vaikka normaalisti Suomesta ostetussa puhelimessa kyllä on. No, se ei ole pixmanialta mitään uutta.

Nokialainen menee tässä piakkoin vaihtoon ja kännyköistä en paljoa perusta, mutta oon ajatellut hankkia ZTE Bladen. Onko täällä mahdollisesti mimmosia kokemuksia kyseisestä mallista? Ite oon melko noviisi puhelimien suhteen ja mitään kauheen fancya en tarvitse, mutta olis ihan kiva jos joku valottaisi hieman tuosta. Kaveri joka työskentelee kodinkone liikkeessä ainakin suositteli tätä mulle ja täytyy myöntää.. ainakin helvetin edullinen tarjous näyttäisi olevan. Merkki tässä lähinnä vähän herättää kummastusta.

Nokialainen menee tässä piakkoin vaihtoon ja kännyköistä en paljoa perusta, mutta oon ajatellut hankkia ZTE Bladen. Onko täällä mahdollisesti mimmosia kokemuksia kyseisestä mallista? Ite oon melko noviisi puhelimien suhteen ja mitään kauheen fancya en tarvitse, mutta olis ihan kiva jos joku valottaisi hieman tuosta. Kaveri joka työskentelee kodinkone liikkeessä ainakin suositteli tätä mulle ja täytyy myöntää.. ainakin helvetin edullinen tarjous näyttäisi olevan.

Tyttöystävän pakot.....suostuttelin tilamaan kyseisen luurin. Ihan pätevän oloinen hintaansa nähden, kamera tosin on täysin perseestä.

Onko täällä mahdollisesti mimmosia kokemuksia kyseisestä mallista?.

Muutaman viikon o nyt kapula ollu ja tyytyväinen ollu, etten sijoittanu ~300€ vastaavan tasoiseen puhelimeen muulta merkiltä + liittymät.. Kerta et tarvitse mitään uusinta uutta, niin varmasti aivan hyvä kapula ja takuuhan se o tässäki, jos rikki sattuu menemään =) Kamerasta nyt jotai selvää saapi tuelta otettuna kunnon valossa, mutta video on QVGA laatua, että sillä ei paljo juhlita. Eli jos kamera ei oo erittäin tärkeä puhelimessa, mutta muuten haluut loistavan hinta - laatu suhteelta olevan android luurin, niin tilaukseen vaa!

Htc:ltä tietoa, että Legendin 2.2 update pitäisi olla saatavissa ja Wildfireen aletaan toimittemaan samaista versiota tämän viikon aikana.

Tyttöystävän wildfireen latasin tänään päivityksen. Tuntuihan se vähän nopeammalta, mutta angry birds pätkii vieläkin. Täytyy varmaan ylikellottaa josko sitten toimis paremmin...

Toimiiko teillä hyvin desiressä nuo gingerbreadi-väännökset (2.3)? Aika kivoja juttuja kokonaisuudessaan, gestureita menussa yms. karkkia siellä täällä. Ongelmana nyt vain näköjään on että luuri ei loggaudu saunalahdella 3geellä HSDPAksi millään joten dataliikenne on todella hidasta. Oxygenin 2.0RC1 pyörii muuten erinomaisen jouheasti, datat pitäisi saada vaan kuntoon. Myös aakkoset olisi kiva saada öökkösiksi, tosin dictionaryt raahautuu hyvin mukaan froyo.versioistakin. Kokonaisuudessaan ihan tyylikästä settiä kun vaan vetää taustat mustaksi niinkuin on tarkoituskin.

Mulla alko kalenteri lagaamaan ihan pimeesti ja toimii päin v*ttua. Ideoita miten fixata? Desire HD ja Froyo siis alla.

Nämä kokkirommit alkaa aika moni ajan myötä FCmään jotain, eipä se auta muuta kuin ajaa sisään uudelleen. Tai jos on vakiokone niin aja factory resetit läpi....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HTC Desire HD tuli tänään postissa, Saunalahden kytky. Aivan jäätävän hyvä puhelin, ei voi muuta sanoa! Erittäin nopea, käytännöllinen, muokattava ja ennenkaikkea kaunis ulkoisesti ja sisäisesti. Eipä oo koskaan ennen puhelimen käyttö ollut näin kivaa ja kaikenlainen viestiminen vaivatonta. Kavereiden on ihan turha ees tulla näyttelee iPhonejansa, ne on murhattu! :hyvä:

Kysymystä pukkaa arvon raadille. Onkos teillä käytössä mitään apsia millä pääsee Desire z:ssa ropaamaan tuota Sensen puheluun vastaamis systeemiä? Turhauttava se vakiojärjestely, missä sormella pitää liu'uttaa ylös tai alas jos haluaa vastata tai hylätä puhelun. Asetuksistakaan en löytänyt valikkoa mistä tähän olisi päässyt vaikuttamaan.

Tää nyt ei ole välttis oikea paikka kysellä tällasia kysymyksia, mutta kun ei viitsi Sonerallekaan jonottaa. Millä asetuksilla olette saaneet mms-viestit toimimaan Desire HD:ssa?
Oon kokeillu kaikkia asetuksia mihin vaan oon törmänny ja silti herjaa jotain "Generic network failurea". Kuitenkin kännyllä pääsee nettiin ihan ongelmitta.
Turhauttavaa :(

HTC Desire HD tuli tänään postissa, Saunalahden kytky. Aivan jäätävän hyvä puhelin, ei voi muuta sanoa! Erittäin nopea, käytännöllinen, muokattava ja ennenkaikkea kaunis ulkoisesti ja sisäisesti. Eipä oo koskaan ennen puhelimen käyttö ollut näin kivaa ja kaikenlainen viestiminen vaivatonta. Kavereiden on ihan turha ees tulla näyttelee iPhonejansa, ne on murhattu! :hyvä:

Sama täälläkin ja on kyllä jäätävän hyvä puhelin. Vielä kun kamera olisi nokia n8 tasoa mutta ei se huono ole.

Mulla on LauncherPro mutta mistä sen sai vaihdettua "päälle" ?? Ja pitäiskö valikossa olla jonkinnäköinen pikakuvake sille? Jos pitäisi niin ei löydy, yritin kerran poistaa tuota ohjelmaa mutta poistin varmaankin sen kuvakkeen!!

Seuraava ongelma..sain kyllä tuon launcherin taas toimimaan mutta aina kun painan koti nappulaa niin vaihtuu pois launcherista??

Mulla muistaakseni kysy, että suoritetaanko toiminto loppuun käyttämällä launcher prota vai tavallisella käyttiksellä. Laitoin siihen ruksin, että käyttää aina launcher prota. Kai laitot Home switcheristä set default siihen launcheriin? Enpä osaa sanoa muuta.

mistä home switcheristä??

Latest posts

Back
Ylös Bottom