Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onko uusi 2.2 tullut tosiaan ladattavaksi kiesin kautta? itselleni tulee seuraava ilmoitus kun laitan piuhan kiinni ja etsin laiteohjelmistopäivityksiä:

mallin nimi : GT-I9000
Nykyinen versio : PDA:JP6 / PHONE:JPM
Tämän laitteen versiota ei voi päivittää

eli, pystyykö tuota uutta 2.2 versiota asentamaan jos asensi tuon vanhan bugisen version?

Tilasin nyt Saunalahdelta Samsung Galaxy S:n (kytkysopimus) ja kysymys kuuluukin, että joudunko heti ensi töiksi tekemään päivityksen puhelimeen?
Ei sitä pakko ole päivittää, mutta komppaan TML:llää eli kannattaa se kuitenkin tehdä. Tossa 2.2 on kuitenki tehty iso läjä parannuksia 2.1 verrattuna.

eli, pystyykö tuota uutta 2.2 versiota asentamaan jos asensi tuon vanhan bugisen version?
Onkohan tossa nyt semmonen juttu, että Kies tunnistaa vanhan softan ja luulee sen olevan uusin mahdollinen, eikä näin ollen osaa tarjota uutta päivitystä laitteeseen.
Jostain matkappuhelinfoorumilta taisin lukea jostain alaspäivityksistä ja sitten uuden softan päivittämisestä. Linkitän sen tänne, jos löydän sen uudestaan.

Mun puhelin ei löydä kyllä mitään uutta päivitystä, vaikka sitä vanhaa 2.2 versiota en ladannutkaan. Liekö sittenkään vielä jaossa?

Ihan normaalisti Kiesin kautta? Sulla se ilmoitti uuden softan olevan saatavilla?

Kyllä, ihan normaalisti Kiesin kautta. Käynnistin Kiesin ja ensin tuli ilmoitus, että itse Kiesiin on tullut päivitys -> se hurinalla sisään. Tämän jälkeen tuli ilmoitus, että puhelimen softaan tullut kans päivitys.

Se oli mullakin näköjään kiesin päivityksestä kiinni. Ihme pelleilyä, kun kies täytyy päivittää ennen kuin se älyää, että puhelimeenkin on saatavana päivitys.

Ja pelleily vain jatkuu. Aloin innoissani päivitellä puhelinta ja pääsinkin parin askelen päähän, kunnes kies ilmoittaa viisaasti, että päivitettävän laitteen akussa on liian vähän virtaa. Lataa akku ja kokeile uudestaan. HALOOO! Puhelin on USB-piuhalla kiinni koneessa, ja akku latautuu sitä kautta samalla, eikä täten varmaan pääse loppumaan. Kukahan vitun tauno ton ohjelman on väsännyt?

Kuulostaa kyllä häröltä nuo hommat. Desire mukava kun tarvii vaan laittaa data päälle, ja puhelimen omista asetuksista pistää hakemaan päivitykset. Siinä se sitten raksuttaa ja boottailee ja alla Froyo.

Versioista puheenollen, taitaa Gingerbreadin julkaisu (11.11, niin ne kertovat) siirtää ainakin mua askelta lähemmäksi roottia ja custom ROMia. HTC tuskin isompia päivityksiä enää väsää vanhalle Desirelle kun HD kulman takana... :(

Vittu noita samsungin kötöstyksiä. Vois ruutata tuon härvelin.

Puhelin on USB-piuhalla kiinni koneessa, ja akku latautuu sitä kautta samalla, eikä täten varmaan pääse loppumaan.
Ei se lataudu softauksen aikana, akussa täytyy olla virtaa olisko ollu 70%, että pystyy softaamaan. Jos akku loppuu kesken softauksen, on melkein varma et luuri kuolee.

Siitä olen samaa mieltä, että vitun typerää ettei onnistu tyhjemmälläkin akulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onks kellään mitään tietoa, että onko HTC wildfirelle sellasta ohjelmaa jolla sais luurista tekstiviestit koneelle? Nokialla onnistu aika kätevästi pc-suiten avulla... Tai jotain konstia jolla ne sais vaikka muistikortille ja sieltä sit koneelle :)

Nyt on ollu 2.2-päivitys sisällä jo vähän aikaa ja ihmettelin sen tuomia muutoksia tuossa ja katsoin pikku videopätkän, minkä netistä löysin. Ei mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Jotain pikkujuttuja. Korjausta ei vain tullut siihen, mitä eniten odotin. Nettisivut lagaa edelleen aivan saatanasti. Täysin latautuneen nettisivun scrollailu on joskus ihan helvettiä, kun mitään ei tapahdu ja kohta hypätään mihin sattuu. Täytyy kokeilla jotain muuta selainta, kun tota skyfireä ei enää tarvita flash-päivityksen ansiosta. Jos se onkin skyfiren oma ongelma.

Dolphin Browser HD lagaa ihan samalla tavalla toisinaan. Mulla pahimmat lagailut on softien käynnistyksessä ja homescreeniltä softaan tai takas -siirtymisissä.

Versioista puheenollen, taitaa Gingerbreadin julkaisu (11.11, niin ne kertovat) siirtää ainakin mua askelta lähemmäksi roottia ja custom ROMia. HTC tuskin isompia päivityksiä enää väsää vanhalle Desirelle kun HD kulman takana... :(

Itse taas uskon että HTC julkaisee vielä Gingerbreadin (2.3) vanhalle desirelle, kyllä tässä puhelimessa vielä aika paljon potkua kuitenkin on. 3.0 voi olla sitten vielä vähän eri tapaus, mutta senhän pitäisi tulla ensi vuoden alusta, joten en heittäisi kirvestä kaivoon vielä senkään osalta. Tietenkin Sensen virittäminen vie aikaa, että tuskin tälle vuodelle saadaan edes tuota 2.3:sta virallista kautta. Mutta tottakai roottaamisella saa tuon Gingerbreadinkin koneeseen lähes heti kun se julkaistaan, itse sitä jo täällä odottelen kielipitkällä :D

Kyllä, ihan normaalisti Kiesin kautta. Käynnistin Kiesin ja ensin tuli ilmoitus, että itse Kiesiin on tullut päivitys -> se hurinalla sisään. Tämän jälkeen tuli ilmoitus, että puhelimen softaan tullut kans päivitys.

tuota ajattelin itsekin, että siitä se voi myös johtua. kies ilmoitti kyllä että se tarvitsee päivitystä, mutta aika hankalaa oli sitä päivittää, kun jokaisen kerran päivittäessä kies lopettaa toiminnan kesken kaiken ja ilmoittaa ylpeänä että internet yhteydessä on ongelmia. samaan aikaan luonnollisesti surffailen ongelmitta missä ikinä haluan (yhteys on 24 megan yhteys, eikä päällä ollut mitään haittaavia, kaistaa vieviä ohjelmiakaan), joten se päivitys jäi sitten sikseen.

jätin eilen läppäriin kiesin päälle, kun imuroin torrentilla (free)warea, ja nyt kun äsken katsoin mikä on kiesin päivitystilanne, niin näemmä uusin päivitys onkin nyt sitten sisällä. kaipa se oli edes sen verran älykäs että päivitti itse itsensä - vaikka sitä internet yhteyttä tuskin oli silloinkaan kiesin mielestä... :D ehkä tilanne oli sillä kertaa erilainen sen takia, koska en ollut valvomassa läppäriä vuorokauteen, niin kun kies ei saanut kitinöilleen vastakaikua niin ehkä se päätti luovuttaa ja lopulta sitten asentaa uusimman päivityksen?

tiedä häntä. testaan seuravaaksi päivittää sampan, kunhan saan sen ensin ladattua nyt sinne lähes täyteen. ei jaksa käydä tuota samaa taistelua minkä voimapöksy jo tuossa ennätti käymään.

Heh joo tuo on kyllä ihmeellistä miten tuo toimii jokaisella vähän eri tavalla vaikka koneessa olisi alla sama käyttis jne. Tuntuu vähän tuurista olevan kiinni ja siitä millä tavoin osaa sadetanssia vetää samalla kun Kies päivittelee itseään tai mitä lie.

Millainen toi Tapatalk on käyttää? Voiko joku heittää siitä screenshotin, että näkis käytännössä miten se workkii?
Helvetin hyvä. Netistä varmaan löytyy kyllä screenshotteja. Mutta on tää kyllä senverran hyvä, etten pakkista jaksa normiselaimella selata. Tosi nopea ja helppokäyttöinen.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Mikähän tossa Galaxyssa on kun ei Market toimi? Mitä tahansa sovellusta kun koittaa asentaa, niin tulee ilmoituspalkkiin ilmoitus "Download was unsuccesful, please try again." Eikä auta vaikka kuinka yrittää uudelleen. Mahtaako olla jotain tekemistä sen kanssa, että mulla on Photoshop Express jääny tonne latauksiin "Installing..."-tilaan? Toi ohjelma on siis kokonaan latautunut ja pystyn käyttämään kännykässä, mutta Market näyttää että sitä asennetaan yhä. Millähän ton sais pois tosta?

Hjälp..? :(

Suositut

Back
Ylös Bottom