Sampan ja HTC:n käyttikset ja päivitykset ovat täysin toisistaan riippumattomia. Molemmat valmistajat ovat forkanneet Androidia haluamakseen.
Ahaa, ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sampan ja HTC:n käyttikset ja päivitykset ovat täysin toisistaan riippumattomia. Molemmat valmistajat ovat forkanneet Androidia haluamakseen.
Jaa, löytyikin jo syy. Luin juttua, että se 2.2 oli niin paska, että otettiin pois jaosta ja nyt sitä korjaillaan taas vaihteeksi.
Mulla meni näin: Kun känny on kiinni ja Kiesissä elää se "Yhdistetään laitetta" niin ota ohjauspaneelsita laitehallinta auki. Eti MTP-Device. Löytyy muistaakseni Siirrettävät laitteet -kohdasta. Poista laite. Kännykkä löytää ittensä uudestaan ja jostain syystä osaa pistää ajurit kuosiin.
Noin mulla meni Galaxy S:n kanssa.
Paljon muutakin voi tehdä kuin kääntää nuri, oikealla ohjelmalla.Löytyykö galaxy s:ään sovellusta millä voi hiljentää saapuvan puhelun kääntämällä puhelimen nurinperin? Tälläinen ominaisuus kun näyttää löytyvän jo HTC:n ja Nokian luureista.
Mulla olis semmonen muistijälki, että jossain olis uutisoitu marraskuusta, mutta en sano varmaksi.onko tietoa milloin kiesille + galaxy s tulee se uusi ja paranneltu android 2.2?
Itsellä käytössä Gemini Calendar, siinä on myös viikkojen numerot.Saanko tuosta Desireen kalenterista pois nuo facebookissa olevat syntymäpäivät?? Tai mikä muu kalenteri esim. marketissa on käyttökelpoinen? Tarvin lähinnä muistutuksia eri päiville.