Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siihen tulee vissiin joku liittymä pakosta mukaan? Tuo hinta houkuttelis aika paljon, mutta mulla on jo ihan hyvä liittymä, niin en rupea toisesta turhaan maksamaan.Saunalahdella taas huipputarjouksia HTC desirestä, desire HD:sta ja desire Z malleista.
http://saunalahti.fi/tarjoukset/
Itellä oli ennen nykyistä Desireä juurikin N95. Desire oli siis muun eka Android, ja eka kosketusnäytöllinen.Perkele kun kuumottaisi tuollainen Desire HD. Mitäs mieltä Android miehet ovat, onko tuota Androidia vaikeata oppia käyttämään? ITse ollut aina Nokian miehiä, mutta rupeaa tuo N95 kyllästyttämään niin tekisi mieli nappasta tuollainen HD pois kuleksimasta
Itellä oli ennen nykyistä Desireä juurikin N95. Desire oli siis muun eka Android, ja eka kosketusnäytöllinen.
Helppo oli oppia, jos vaan jaksaa opetella eikä oleta että ymmärtää heti kärkeen. En nyt sano että käyttöönotto vaikeaa ole. Toki itse ainakin olen aika "digi", ja tahtoo oppia tuollaiset nopeasti.
Sen myös sanoisin, että kun oppii se on aika palkitsevaa koska onhan tuo Android nyt loistava vrt. Symbianiin.
Itse olen nyt tottunut virtuaaliseen, ja kirjoitan pitkiäkin tekstejä. Nyt harjoittelussa SlideIt näppisohjelma joka on aika huima.. tsekkaa enkä näkisi itseäni hankkivan qwerty versiota koska puhelimen paksuus kasvaa. Puhelin saa olla iso muuten, mutta ei paksu. Tietenkin jos tuohon tottunut... niin miksi ei sitten vaikka Z.Koska kaikkea ei voi saada, mikä on pakkiksen raadin mielipide tuon virtuaalinäppiksen toiminnasta? Desire Z:n kohdalla olin jopa ihan positiivisesti yllättynyt. Akkukestolla ei ole niin hirveää merkitystä, koska olen tottunut lataamaan joka päivä.
Entäs tuo lasi noissa Desireissä, onko ns. naarmuuntumatonta? (löytyy kyllä varmaan googlestakin... ) Entä onko muita asioita, joita olisi hyvä huomioida näiden kuomintang -puhelinten kanssa?
Itse olen nyt tottunut virtuaaliseen, ja kirjoitan pitkiäkin tekstejä. Nyt harjoittelussa SlideIt näppisohjelma joka on aika huima.. tsekkaa enkä näkisi itseäni hankkivan qwerty versiota koska puhelimen paksuus kasvaa. Puhelin saa olla iso muuten, mutta ei paksu. Tietenkin jos tuohon tottunut... niin miksi ei sitten vaikka Z.
Jos eivät takapakkia ole ottaneet (mulla "vanilla" Desire), niin tuo lasi on itsellä ainakin uutta vastaava 5kk käytön jälkeen. Taskussa puhelin.
Huonoa en oikeastaan keksi.
On suomenkieli myös, itsellä asennettuna ja käytössä. Mulla on vielä tuo "soft", eli ilmainen, mutta ostan varmasti sen 6€ hintaisen Pro:n pian. On se vaan hyvä, etenkin kun opettelee vielä omat sanat sinne.Hmm.. eikö toi slide kirjoitus ollut vielä ainoastaan englanniksi? Ei tue siis suomen kieltä vielä?
Ihan miten sen ajattelee, toki ymmärrän pointtisi.Seuraavassa luurissani on fyysinen QWERTY. Ei noista touch-näppiksistä ole mihinkään kun se on koko ajan tiellä. Portrait-moodissa liian pienikokoinen ja landscapessa vie ainakin sampassa koko screenin. Joka tapauksessa se ahmii vain näyttötilaa.
Sitä ei osaa varmaan sanoa Jeesuskaan onko sun luurissa 2.2 vai 2.1. Lataat Samsung Kiesin, lyöt luurin kiinni koneeseen ja koitat päivittää. Se sitten kertoo voiko päivittää vai ei. Kannattaa hoitaa ihan heti, niin saa puhtaalle pohjalle, eikä tarvitse enää tehdasasetuksia palautella ja menettää asennettuja ohjelmia sn muita. Slideit tai Swype -systeemistä en osaa sanoa mitään, kun Swypestä en itse tykännyt, niin en ole siihen edes perehtynyt. Perinteinen tapa on musta parempi. Muita pakko saada -ohjelmia on tietysti Tapatalk pro ja Skyfire. Skyfire on IMO ehdottomasti paras selain mitä nyt on saatavana. Hakkaa Dolphinin miljoona nolla. Sitten on tietysti kolme miljoonaa muuta turhaa ja vielä turhempaa ohjelmaa, mitä tulee marketista latailtua ja kokeiltua.Terveppäterve kaikille!
Lueskelin tässä kirjoituksianne ja paljon olen saanut ennakkotietoa. N95 ollut käytössä julkaisusta asti ja kohta tuo galaxy s postilaatikkoon tipahtaa ja tutkiminen saa alkaa.
Eli onko näin, että tulevassa luurissa on jo 2.2 vaiko 2.1? Jos on 2.1 niin miten tuo päivittäminen tulee hoitaa mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti?
Onko tuo Slideit sitten paljon parempi kuin swype? 2.2 lukemani mukaan on suomenkielinen swype- tekstinsyöttö?
Muita ns. pakkosaada ohjelmia?