Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvasin!
Minkä niminen?
Hakusanat "pc phone wlan file transfer" toi sellaisen tuloksen kuin WiFi File Transfer.
• Increased upload file size limit to 5 MB
ei hyvä, oisko jotain parempaa?
Ei tarvitse asentaa koneeseen mitään. Testasin juuri tätä ohjelmaa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mbapp.ftpserverNoissa pitää varmaan asentaa koneellekkin jotain ja jotain noissa puhuttiin jostain ftp hostname ja muista, eihän noista tajua hevon vittuakaan.
Nyt joku jolla toi pelaa kertoo tarkat ohjeet tai linkin ohjeisiin, googlesta ei löydy mitään hakusanoilla: puhelin pc tiedosto wlan android
Sain jo luotua jonkun ftp palvelimen koneelle ja pääsin siihen puhelimella, mutta se ei siirrä kuin 1mb/s.
Eli parempaa tapaa kaivataan
Airdroid. Piste. Paras ja suosituin tähän tarkotukseen.Miten pystyy siirtämään tiedostoja puhelimen ja koneen välillä wlanin kautta?
Ei tarvitse asentaa koneeseen mitään. Testasin juuri tätä ohjelmaa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mbapp.ftpserver
Meni noin 32 sekuntia ml. ohjelman asennus puhelimeen kun siirsin jo tavaraa puhelimaan ja/tai kopsasin sieltä jotain. Hienosti meni elokuva puhelimeen.
1. Asenna tuo
2. Käynnistä ohjelma puhelimessa
3. Kirjoita se rimpsu jonka se antaa Windows Explorerin osoitepalkkiin ja paina Enter
4. Siirrä tiedostoja
Olikin ollut näköjään puol tuntia ikkuna auki kun tullut viestikin väliin, täytyy tuota koittaa.Airdroid. Piste. Paras ja suosituin tähän tarkotukseen.
Näköjään tuokin toimii ftp-palvelimella, 1mb/s.
Muutama kuva nyt menee dropboxillakin suunnilleen yhtä nopeesti, jos enemmän siirtää niin sitten joutuu kuitenkin laittaan usb:n kiinni
Luulis että olis joku nopeempikin tyyli kuin -71 vuonna keksitty ftp.
E:
Olikin ollut näköjään puol tuntia ikkuna auki kun tullut viestikin väliin, täytyy tuota koittaa.
Miten pystyy siirtämään tiedostoja puhelimen ja koneen välillä wlanin kautta?
Mulla on aina vähintään 2 herätystä, ja niiden välinen aika ei ole koskaan jaollinen viidellä. 2, just siks että itsekin onnistunut mutee ekan enemmän kuin kerran jotenkin, ja ei jaollinen viidellä kun sehän on snooze väli.Mites, onko näissä joku semmonen systeemi et jos sitä puhelinta alkaa räpläämään samalla minuutilla kun herätyksen pitäs soida niin se ei herätäkkään? Mulla galaxy s2 ja tänään tais olla toinen tai kolmas kerta kun oon tuurilla avannut silmät tyyliin minuuttia ennen kuin oon puhelimen laittanut herättämään. Tänään siis 06.30 ois ollut kännykässä herätys ja just tuohon aikaan heräsin ja unenpöpperös aloin kännykkää näprää jottei herätys alkais soimaan mutta meni jo sen herätysajan yli ja se herätyksen juttu silti näky siel ylääl. Pikkasen kuumottaa jossei tuo joskus sattuskaan herättäämään näiden tapausten takia :face:
Mites, onko näissä joku semmonen systeemi et jos sitä puhelinta alkaa räpläämään samalla minuutilla kun herätyksen pitäs soida niin se ei herätäkkään?