Android - puhelimet ja softat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
• Increased upload file size limit to 5 MB

ei hyvä, oisko jotain parempaa?

"Wifi file transfer" - haku Play:ssä tarjoaa kahta, toisessa ei mainintaa rajotuksesta.

Noissa pitää varmaan asentaa koneellekkin jotain ja jotain noissa puhuttiin jostain ftp hostname ja muista, eihän noista tajua hevon vittuakaan.
Nyt joku jolla toi pelaa kertoo tarkat ohjeet tai linkin ohjeisiin, googlesta ei löydy mitään hakusanoilla: puhelin pc tiedosto wlan android

Sain jo luotua jonkun ftp palvelimen koneelle ja pääsin siihen puhelimella, mutta se ei siirrä kuin 1mb/s.
Eli parempaa tapaa kaivataan

Noiden ftp palvelimien ongelma on tuossa tiedonsiirron hitauksessa. Ei pysty edes leffaa streamaamaan. En tiedä onko winukan vai kenen.

Onko kellään tietoa saako tulevan key lime pien myös S2:seen?

Noissa pitää varmaan asentaa koneellekkin jotain ja jotain noissa puhuttiin jostain ftp hostname ja muista, eihän noista tajua hevon vittuakaan.
Nyt joku jolla toi pelaa kertoo tarkat ohjeet tai linkin ohjeisiin, googlesta ei löydy mitään hakusanoilla: puhelin pc tiedosto wlan android

Sain jo luotua jonkun ftp palvelimen koneelle ja pääsin siihen puhelimella, mutta se ei siirrä kuin 1mb/s.
Eli parempaa tapaa kaivataan
Ei tarvitse asentaa koneeseen mitään. Testasin juuri tätä ohjelmaa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mbapp.ftpserver
Meni noin 32 sekuntia ml. ohjelman asennus puhelimeen kun siirsin jo tavaraa puhelimaan ja/tai kopsasin sieltä jotain. Hienosti meni elokuva puhelimeen.

1. Asenna tuo
2. Käynnistä ohjelma puhelimessa
3. Kirjoita se rimpsu jonka se antaa Windows Explorerin osoitepalkkiin ja paina Enter
4. Siirrä tiedostoja

Ei tarvitse asentaa koneeseen mitään. Testasin juuri tätä ohjelmaa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mbapp.ftpserver
Meni noin 32 sekuntia ml. ohjelman asennus puhelimeen kun siirsin jo tavaraa puhelimaan ja/tai kopsasin sieltä jotain. Hienosti meni elokuva puhelimeen.

1. Asenna tuo
2. Käynnistä ohjelma puhelimessa
3. Kirjoita se rimpsu jonka se antaa Windows Explorerin osoitepalkkiin ja paina Enter
4. Siirrä tiedostoja

Näköjään tuokin toimii ftp-palvelimella, 1mb/s.
Muutama kuva nyt menee dropboxillakin suunnilleen yhtä nopeesti, jos enemmän siirtää niin sitten joutuu kuitenkin laittaan usb:n kiinni
Luulis että olis joku nopeempikin tyyli kuin -71 vuonna keksitty ftp.

E:
Airdroid. Piste. Paras ja suosituin tähän tarkotukseen.
Olikin ollut näköjään puol tuntia ikkuna auki kun tullut viestikin väliin, täytyy tuota koittaa.

Näköjään tuokin toimii ftp-palvelimella, 1mb/s.
Muutama kuva nyt menee dropboxillakin suunnilleen yhtä nopeesti, jos enemmän siirtää niin sitten joutuu kuitenkin laittaan usb:n kiinni
Luulis että olis joku nopeempikin tyyli kuin -71 vuonna keksitty ftp.

E:

Olikin ollut näköjään puol tuntia ikkuna auki kun tullut viestikin väliin, täytyy tuota koittaa.

E2: Jep, siinä on kätevä ohjelma pystyy muutenkin hallitsemaan puhelimen tiedostoja ja tietoja koneen selaimella mikä on puolet kätevämpää kuin itse puhelimella.

Jaahas tuli näköjään uusi viesti...

Mites, onko näissä joku semmonen systeemi et jos sitä puhelinta alkaa räpläämään samalla minuutilla kun herätyksen pitäs soida niin se ei herätäkkään? Mulla galaxy s2 ja tänään tais olla toinen tai kolmas kerta kun oon tuurilla avannut silmät tyyliin minuuttia ennen kuin oon puhelimen laittanut herättämään. Tänään siis 06.30 ois ollut kännykässä herätys ja just tuohon aikaan heräsin ja unenpöpperös aloin kännykkää näprää jottei herätys alkais soimaan mutta meni jo sen herätysajan yli ja se herätyksen juttu silti näky siel ylääl. Pikkasen kuumottaa jossei tuo joskus sattuskaan herättäämään näiden tapausten takia :face:

No se ihmetyttää jos laitan herätyksen vaikka 07,23 niin miksei se perkele soi sitten 07,23 niillä kerroilla kun oon herännyt just minuutin tai pari ennen sitä herätyskelloa ja en ole kerennyt vielä sitä pois ottaa mutta olen kännykkää muuten kerennyt jo näpyttää. Ja senkin takia kun monasti käytän torkkua niin jos koko kello ei ala tosipaikan tullen edes soida niin siitä ei hyvää seuraa.

Google teases Android 4.4 as 'KitKat,' passes one billion Android activations (video)

=

http://www.kitkat.com

Hauska. Tosin miten paljon Google on punninnut sitä että tekevät yhteistyötä Nestlen kanssa?

Mites, onko näissä joku semmonen systeemi et jos sitä puhelinta alkaa räpläämään samalla minuutilla kun herätyksen pitäs soida niin se ei herätäkkään? Mulla galaxy s2 ja tänään tais olla toinen tai kolmas kerta kun oon tuurilla avannut silmät tyyliin minuuttia ennen kuin oon puhelimen laittanut herättämään. Tänään siis 06.30 ois ollut kännykässä herätys ja just tuohon aikaan heräsin ja unenpöpperös aloin kännykkää näprää jottei herätys alkais soimaan mutta meni jo sen herätysajan yli ja se herätyksen juttu silti näky siel ylääl. Pikkasen kuumottaa jossei tuo joskus sattuskaan herättäämään näiden tapausten takia :face:
Mulla on aina vähintään 2 herätystä, ja niiden välinen aika ei ole koskaan jaollinen viidellä. 2, just siks että itsekin onnistunut mutee ekan enemmän kuin kerran jotenkin, ja ei jaollinen viidellä kun sehän on snooze väli. :)

Mites, onko näissä joku semmonen systeemi et jos sitä puhelinta alkaa räpläämään samalla minuutilla kun herätyksen pitäs soida niin se ei herätäkkään?

Taitaa olla, olen itse huomannut samaa omassa S2:ssa. Eli jos just luuria räpellän aamu-unisena, herätys kyllä pompsahtaa esille, mutta ei päästä inahdustakaan.

Sony's Xperia Z1

Sony's Xperia Z1 aims to be the biggest and best Android cameraphone yet | The Verge
Sony esitteli vedenkestävän Xperia Z1 -lippulaivapuhelimen

Aika huikee luuri.

• P55 & IP58 certified, Dust and water resistance ability upto a depth of 1.5 meters
  • 5" Full HD
  • 20.7 MP kamera
  • 3,000mAh battery
  • LTE
  • NFC
  • 2.2Ghz quad-core Snapdragon 800 w/ Adreno 330

Sony-xperia-Z1.jpgSony-xperia-Z1_2.jpgSony-xperia-Z1_3.jpg

Eli siis aivan eliittiluokan älyluuri, mutta se kestää veteen upotuksen.

-----------

ja sitten jotain ihan muuta... tosiaan seuraava Android, eli 4.4, kun on nimeltään KitKat niin tokihan niiden kanssa tehdään myös yhteistyötä. Hyvä video:

KitKat Parody Video Hilariously Mocks Apple

[video=youtube_share;OKOrkLxOBoY]http://youtu.be/OKOrkLxOBoY[/video]

^ Maistuishan tommonen, nyt käytössä Note 2. Fyysisestihän tuo ei ole kuin 0,2mm korkeampi ja muilta osin pienempi kuin 2 mutta isommalla ja paremmalla näytöllä. Ja muutenkin tehokkaampi tietenkin.
Ei kyllä perse kestä laittaa tommosia summia joka vuosi näihin vehkeisiin...

Saat varmaan ok rahat siitä vielä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom