Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vasta huomasin tämän Otin testiin, mutta ei tuo yhtä hyvin toimi kuin sampan versio. Tämä tuntuu vaativan aika hyvän valaistuksen, että toimii.
Sampan versio toimi vähän huonommassakin valaistuksessa kohtuu hyvin.
Pidetään käytössä nyt jonkin aikaa kuitenkin
Hommasin vihdoin ja viimein uuden luurin, Samsungin Galaxy S III LTE:n. Aikaisemman HTC Desiren muisti oli niin vähissä, etten voinut oikein mitän appejä siellä pitää. Ny ois tilaa, joten suosituksia otetaan vastaan. :D Tapatalkia kattelin ja se näyttäis olevan maksullinen app. Onko hintansa väärti? Mitä muuta kivaa tähän vois asennella?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.elnware.smartStay10
Myös tämmöinen löytyy.
Tapatalk on loistava, varmasti eniten käytössä oleva appsi mulla
Muutamia muita hyödyllisiä:
Whatsapp, pikaviesti ohjelma.
Ampparit, voi lukea uutisia kätevästi.
Juice defender, säästää akkua.
Muita (jos tarvetta)
YouTube
Netflix
HBO Nordic
YLE Areena
Pelejä yms on sitten store täynnä :D
Hommasin vihdoin ja viimein uuden luurin, Samsungin Galaxy S III LTE:n. Aikaisemman HTC Desiren muisti oli niin vähissä, etten voinut oikein mitän appejä siellä pitää. Ny ois tilaa, joten suosituksia otetaan vastaan. :D Tapatalkia kattelin ja se näyttäis olevan maksullinen app. Onko hintansa väärti? Mitä muuta kivaa tähän vois asennella?
Omia käytössä olevia:Tapatalk on loistava, varmasti eniten käytössä oleva appsi mulla
Muutamia muita hyödyllisiä:
Whatsapp, pikaviesti ohjelma.
Ampparit, voi lukea uutisia kätevästi.
Juice defender, säästää akkua.
Muita (jos tarvetta)
YouTube
Netflix
HBO Nordic
YLE Areena
Pelejä yms on sitten store täynnä :D
Onks tos taustal joku semmone et root oikeuksil vois tallentaa sitä kuvastriimii tms? Ei sillä et se PC:llä mitenkään hankalaa olisi tehdä.HBO Nordic ei toimi sitten ihan helposti CM-pohjaisilla rommeilla tai rootattuna. XDA foorumilta löysin onneksi toimivan version tuohon.
[MOD] HBO Nordic on root (app+guide) - xda-developers
HBO Nordic ei toimi sitten ihan helposti CM-pohjaisilla rommeilla tai rootattuna. XDA foorumilta löysin onneksi toimivan version tuohon.
[MOD] HBO Nordic on root (app+guide) - xda-developers
WhatsAppia joku mulle suosittelikin, mut mulla kuuluu liittymän hintaan tekstaripaketti ja toistaiseksi en oo sitä määrää ylittänyt, joten en tiä, onko siitä hyötyä. Amppareita oon katellut ihan nettiselaimen kautta, mut mikä jottei oma sovelluskin sille vois toimia. Mut hei, HBO Nordic?? Sehän ei kait tullut Suomen telkkariin ollenkaan, mut sitäkö voi nyt katella kännyn avulla?
Tällä hetkellä ladattuna on Tumblr, Google Earth, Fb Messenger, Radio Rock, Groove Fm, Yle Areena ja Yle Puhe ja Fonecta Caller. Funtsin myös Colour Notesin asennusta, kun tuo Samsungin S Memo ei oikein miellytä.
HBO Nordic toimii selaimella, kännykällä sekä ainakin Soneran Koti TV:n kautta.
Oon kyllä pitänyt aika helvetisti. Toimii hyvin se että se ennustaa sekä enkkua että suomea samaan aikaan, ja tuo flow kun oppii mitä sanoja käytät voi kirjoittaa aivan naurettavan nopeasti. Siinä voi tosin mennä tovi että se oppii sun kuviot, ellet anna sen skanaa sun maileja/facebookkia (NSA ftw) mitä en itse tehnyt.Otin nyt kokeeksi TML:n suosittelemaan swift keyn käyttöön, vaikuttaa ihan lupaavalta
Toi Ampparit sovellus on hands-down paras appsi lukea suomenkielisiä uutisia, ja onhan siellä myös esim. TV opas.Amppareita oon katellut ihan nettiselaimen kautta, mut mikä jottei oma sovelluskin sille vois toimia.
Oon kyllä pitänyt aika helvetisti. Toimii hyvin se että se ennustaa sekä enkkua että suomea samaan aikaan, ja tuo flow kun oppii mitä sanoja käytät voi kirjoittaa aivan naurettavan nopeasti. Siinä voi tosin mennä tovi että se oppii sun kuviot, ellet anna sen skanaa sun maileja/facebookkia (NSA ftw) mitä en itse tehnyt.
Lisätietoa: puhelin lataa sillon ku se on kiinni tietokoneessa mutta tavallisella laturilla ei :O Mikähän lie vikana? Pistorasiat (ja sulakkeet) on kyllä kunnossa ja tähän asti on ladannu normilatureillaki.Mikähän lie tuli tuohon Samsung Galaxy S Plus:n kun ei lataa akkua? Laturissa ei ole vika, kahdella laturilla olen kokeillut.
Ihan hyvin on toiminut tähän asti, viime yönä vielä latas. Salilla kävin ja sen jälkeen laitoin lataukseen nii ei tapahdu mitään. Onkohan lie korjata vai onko sama ostaa uus puhelin, ku tuo ei enää mikään uusi ole?
WhatsAppia joku mulle suosittelikin, mut mulla kuuluu liittymän hintaan tekstaripaketti ja toistaiseksi en oo sitä määrää ylittänyt, joten en tiä, onko siitä hyötyä.
WhatsAppia joku mulle suosittelikin, mut mulla kuuluu liittymän hintaan tekstaripaketti ja toistaiseksi en oo sitä määrää ylittänyt, joten en tiä, onko siitä hyötyä
Jaa että jos Tinkaus sulla on tekstaripaketti niin et näe hyötyä? :D Entä ne kellä on WhatsApp mutta ovat ditchanneet tekstaripaketit. :DLataat sen WhatsAppin, poistat tekstaripaketin liittymästäsi, säästät elämäsi aikana 4000€ ja käyt sillä rahalla vaikka rapakon takana ihmettelemässä suurta maailmaa. Ei siitä hyötyä ole.