Android - puhelimet ja softat

Onko kukaan saanut ratkottua kroonista copypasteongelmaa? Edes 4.3 päivitys ei korjannut saksien puutosta. Eraserohjelmilla olen clipboarditkin tyhjennellyt mutta ei auta, liian usein yläreunassa on vain tyhjää. Aika paskaa imo. Applelle pakko nostaa hattua copypastetoteutuksesta, androidi on ihan retardi tässä asiassa.

- - - Updated - - -

Mä en nykyään edes vastaa tekstariin jos joku ihminen sellasen pistää. :lol2: Soitan takaisin, kun tekstarin myötä voin olettaa ettei WhatsAppia löydy.

Mutsille kokeilin löytää whatsuppia ikivanhaan noksuun. Eikö sitä ole sympparin ovikaupassa ollenkaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kukaan saanut ratkottua kroonista copypasteongelmaa? Edes 4.3 päivitys ei korjannut saksien puutosta. Eraserohjelmilla olen clipboarditkin tyhjennellyt mutta ei auta, liian usein yläreunassa on vain tyhjää. Aika paskaa imo. Applelle pakko nostaa hattua copypastetoteutuksesta, androidi on ihan retardi tässä asiassa.

Mikäs siinä copy-pastessa tökkii? Aika harvoin tulee copy-pasteiltua, mutta en ole kummenpaa onglemaa tuossa huomannut.

Nyt kun tesmaan niin esim. chromesta en saa copytettyä tekstiä mistään kun sakset puuttuu ylärivistä, mutta URLin siitä näköjään saa kopsattua. Gmailista en saa kopsattua mitään, mikä on hemmetin huono asia kun pitäisi tsekkailla esim. postin seurantanumeroita.

Nyt kun tesmaan niin esim. chromesta en saa copytettyä tekstiä mistään kun sakset puuttuu ylärivistä, mutta URLin siitä näköjään saa kopsattua.

Kyllä mulla tulee toi copy-paste leikkelypalkki esiin jos vaan jossain pelkkää tekstiä sisältävällä alueella pidän sormea paikallaan hetken. SGS3, Android 4.1.2 ja uusin Chrome.

Linkin sisältävissä alueissa näkyy aika hanakasti haluavan kopioida koko hela paskan linkkeineen päivineen.

Gmailista en saa kopsattua mitään, mikä on hemmetin huono asia kun pitäisi tsekkailla esim. postin seurantanumeroita.

Sama homma tuolla. Hyvin tuntuu pelaavan kun pitää nakkia paikallaan tekstin päällä hetken.

Tuohon krooniseen postin seurailuun löytyy muuten postin oma android app, joka on ainakin kotimaan pakettien seurannassa melko hyvä. Tuo appsi haravoi tekstiviesteistä lähetyskoodit automaattisesti eli säästyy tuolta copyjumpalta. En muista osasiko onkia eksoottisempia ulkomaankoodeja. Taisi mukana olla joku auto-notifikaatiokin eli ilmoittaa heti kun joku seurattu lähetys liikahtaa.

Nyt kun tesmaan niin esim. chromesta en saa copytettyä tekstiä mistään kun sakset puuttuu ylärivistä, mutta URLin siitä näköjään saa kopsattua. Gmailista en saa kopsattua mitään, mikä on hemmetin huono asia kun pitäisi tsekkailla esim. postin seurantanumeroita.
Kummallista. Pystyn kyl kopsaa myös Gmailista, tosin ikoni ei ole sakset vaan kaksi päällekkäistä paperia.

En kyl muista että olis mitään paikkaa mistä en pysty kopsaa tekstiä.

Mä mietin pitkään miks ne sakset oli kuviona, toi kaks paperia on paljon parempi imo, saksilla leikataan, jos on tarkoitus kopioida ni ne kaks paperia ajaa asian paremmin.

Saksilla pitäisi olla move, eli cut. Kyllähän toi on paljon parempi ikoni kopioimiseen.

Nyt tuli SGS3:n Cyanogen modiin Android 4.3. Uusin nightly on siis CM 10.2/Android 4.3 :)

Nyt tuli SGS3:n Cyanogen modiin Android 4.3. Uusin nightly on siis CM 10.2/Android 4.3 :)

Sellainen lisäys tähän, että vanha gapps ei toimi Android 4.3 kanssa.
Eli pitää ladata ja flashata uusi, jos päivittää CM 10.2:n.
Eli ensin CM 10.2 ja sitten uusin gapps (Goo.im Downloads - Browsing gapps)

Jos tuota ei tee niin googlen palvelut ei toimi kunnolla, esim. Play Store ei aukea lainkaan ja paikannus ei toimi.

En enää löytynyt missä just keskusteltiin aiheesta mutta kertokaas tyhmälle että oliko siis googelilla joku laite joka kytketään telkkariin ja kun on wlan niin voi esim katella suoraa videoita tästä tabletista telkkarista. Ja voiko sitä ohjata suoraan tabletilta. Ja mitä maksaa ja mistä saa...

En enää löytynyt missä just keskusteltiin aiheesta mutta kertokaas tyhmälle että oliko siis googelilla joku laite joka kytketään telkkariin ja kun on wlan niin voi esim katella suoraa videoita tästä tabletista telkkarista. Ja voiko sitä ohjata suoraan tabletilta. Ja mitä maksaa ja mistä saa...
Chromecast.

Saatavuus normihintaan heikko/mahdoton (Chromecast ei ole myynnissä Euroopassa), mutta jotkut myy sitä ns. eteenpäin about tuplahintaan (~$70) Eurooppaan.

Mikä luuri sulla olikaan? Mulla on Samsungin omat vermeet ja pelittää ihan kivasti. Voin katsoa telkkarin kautta tietokoneella, puhelimessa tai tabletissa olevaa sisältöä, voin työntää puhelimesta sisältöä tv:stä katsottavaksi tai voin jakaa puhelimen näytön tv:n ruudulle.

Mikä luuri sulla olikaan? Mulla on Samsungin omat vermeet ja pelittää ihan kivasti. Voin katsoa telkkarin kautta tietokoneella, puhelimessa tai tabletissa olevaa sisältöä, voin työntää puhelimesta sisältöä tv:stä katsottavaksi tai voin jakaa puhelimen näytön tv:n ruudulle.

AllShare playlla onnistuu ainakin itsellä tuo suoraan luurista telkkariin ilman lisälaitteita.

nexus 7 ja lg:n digitelkkari ajalta ennen älypuhelimia. Jääkaappi ja pakastin on samsungin :)

onkohan tuo chromecast tulossa joskus eurooppaan.

Valu uusi Youtube appsi puhelimeen. On todella hyvä! Etenkin toi katso videota samalla kun selaat -toiminto.

Suositut

Back
Ylös Bottom