yusuplus
Banned
- Ikä
- 41
PS Touch (ihan se virallinen photoshoppi..) Erinomainen kaikenlaiseen kuvamuokkailuun.
Oli pakko ostaa ja kokeilla. Todella näppärän oloinen softa pienellä testauksella. Suosittelut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PS Touch (ihan se virallinen photoshoppi..) Erinomainen kaikenlaiseen kuvamuokkailuun.
Okei, se on vain 8€, mutta mun mielestä on absurdia ettei tuo kuulu Adobe Creative Cloud (full) tilaajille.Oli pakko ostaa ja kokeilla. Todella näppärän oloinen softa pienellä testauksella. Suosittelut!
Okei, se on vain 8€, mutta mun mielestä on absurdia ettei tuo kuulu Adobe Creative Cloud (full) tilaajille.
Onhan se 7,99€? https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.adobe.pstouch&hl=fiMun mielestä siinä oli, et vajaa 5e :o
Joo ehditikin jo vastaa ennen mun edittiä tms, tosiaan on eri versiot pädille ja luurille.Okei..mulla on joku touch for phones. Toi on sit vissiin eri(?)
Hmmmmmmmm.
Itsehän tosiaan asensin juuri puhelimeen CyanogenMod 10.2 customin, joka perustuu AOSP Android 4.2.2 omilla twaekeillä.
Päätin sun postin jälkeen tsekkaa millanen toi vakioselain "Browser" on... jösses, hieman nopea ja törkeän responsiivinen?
Mikähän selain tuo CM 10.2 Browser pohjimmiltaan on? Valikot on sisällöltään lähes identtiset kuin Chromessa, mut siel on sit esim. Labs jota Chromessa ei ole.
Heh, taidan testailla tuota hetken. Sit jos tarvii jotain bookmarkkii tms joka on syncattu koneelta avaan erikseen Chromen.
No 10.1 on jo nightly, ja Cyanogenmodin tekijät pitää nightlyä stabiilina. [ROM][GT-I9300][4.2.2] CyanogenMod 10.1 Nightly Builds - xda-developersMeinasin tehdä saman homman, mutta eipä sitä näköjään saa vielä Galaxy S3:lle. Uusin stable versio on jostain viimevuoden elokuulta (9.jotain) eikä sellaista kyllä enää viitsi asentaa.
Niitä nightly settejä taas ei huvita asentaa luuriin, joka on jatkuvassa käytössä :D
No, pitää odottaa, jos saisivat lähiaikoina 10.2 version myös SGS3:lle.
No 10.1 on jo nightly, ja Cyanogenmodin tekijät pitää nightlyä stabiilina. [ROM][GT-I9300][4.2.2] CyanogenMod 10.1 Nightly Builds - xda-developers
Rommin erillisessä discussion threadissä näyttäis olevan paremmat infot ja ohjeet: [ROM][GT-I9300][JB][4.2.2] CyanogenMod 10.1 official nightlies // discussion thread - xda-developers
10.2 onkin sitten eri asia, ja se on vasta experimental SGSIII:lle mutta ilmeisesti ihan official Cyanogenmodi. One X:n puolella on vasta joku ihmeen unofficial 10.2 ja sekin vain AT&T versioille. SGSIII on virallisen Cyanogenmod jengin listalla korkeempi prioriteetti kuin international One X.
Valitettavasti esim. bootloaderin unlockissa en osaa opastaa sun puhelimes kohdalla. HTC tarjosi omien sivujensa kautta tuon mun puhelimeen.Tuohon näyttää löytyvän useitakin ohjeita, sekavaksi menee, että mitkä on oikeat :D Esim. tuolla Wikissä on ihan erilaiset ohjeet kuin noiden sinun laittamien linkkien takana.
Pitää katsoa jaksaako tuon kanssa alkaa leikkiä.
Hmmmmmmmm.
Itsehän tosiaan asensin juuri puhelimeen CyanogenMod 10.2 customin, joka perustuu AOSP Android 4.2.2 omilla twaekeillä.
Päätin sun postin jälkeen tsekkaa millanen toi vakioselain "Browser" on... jösses, hieman nopea ja törkeän responsiivinen?
Mikähän selain tuo CM 10.2 Browser pohjimmiltaan on? Valikot on sisällöltään lähes identtiset kuin Chromessa, mut siel on sit esim. Labs jota Chromessa ei ole.
Heh, taidan testailla tuota hetken. Sit jos tarvii jotain bookmarkkii tms joka on syncattu koneelta avaan erikseen Chromen.
Huomasin nyt tossa että väärin väitin olevan 10.2. 10.2. on tosiaan se Android 4.3 versio, ja mullahan on 10.1.2 ja 4.2.2.Toi CM:n selain taitaa olla ihan se stock android selain. Ainakin kuvake yms. on samanlaiset, kun mulla oli aikoinaan siinä Asus Transformer Primessä.
Itse olen aiemmin käyttänyt Operaa, mutta antaa tuon nyt olla jonkin aikaa, kun tuntuu tosiaan aika sulavasti toimivan.
Huomasin nyt tossa että väärin väitin olevan 10.2. 10.2. on tosiaan se Android 4.3 versio, ja mullahan on 10.1.2 ja 4.2.2.
Anyway, se vakioselain on saatanan rivakka.
Kantsii muuten pistää fast charge päälle: Settings > Adavanced > Fast charge.
Nyt esim. läppärin USB:ista lataa samaa vauhtia kuin seinästä.
Aiemmin en ollut edes harkinnut custom romin laittamista, mutta kyllähän tämä toi puhelimeen ihan erilaisen käyttökokemuksen
Luuri oli aiemmin nopea (vaikka kaikki sampat lagaa ;) ), nyt se on todella nopea.
Kokoajan myös löytyy hauskoja pikku featureita.
Ainoa miinus tähän mennessä on se, että silmien tunnistusta ei ole. Se kun on Samsungin omaa softaa eikä siten julkisesti käytettävissä.
Aiemmin en ollut edes harkinnut custom romin laittamista, mutta kyllähän tämä toi puhelimeen ihan erilaisen käyttökokemuksen
Luuri oli aiemmin nopea (vaikka kaikki sampat lagaa ;) ), nyt se on todella nopea.
Kokoajan myös löytyy hauskoja pikku featureita.
Ainoa miinus tähän mennessä on se, että silmien tunnistusta ei ole. Se kun on Samsungin omaa softaa eikä siten julkisesti käytettävissä.