Android - puhelimet ja softat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Googlen eventti suorana lähetyksenä alle 5 minuutin päästä. Tokihan tämä on monipäiväinen, joten saa tuota varmaan hetken tapittaa. Olisko Nexus tms. tablettia tarjolla: http://www.youtube.com/watch?v=_PmU9mpdnqM

"Eniten pinnalla on luonnollisesti Android ja sen seuraava versio, Jelly Bean, joka tottelee luultavasti versionumeroa 4.1. Uusien Android-versioiden rinnalla on totuttu näkemään myös Nexus-laitteita ja tälle vuodelle on jo pitkään huhuttu Googlen omaa tablet-laitetta ja monet lähteet arvelevat sen olevan Asuksen valmistama.

Luvassa on hyvin todennäköisesti n. 7″ korkearesoluutioisella näytöllä varustettu, NVIDIA:n Tegra 3 -järjestelmäpiiriä,käyttävä, edullinen tabletti. Alhainen hinta karsinee ominaisuusluettelosta monia asioita, kuten 3G/4G-yhteydet, laadukkaan kameran, ja ehkä hieman laajennettavuuttakin. Google pyrkii lähinnä kilpailemaan Amazonin menestys-tabletin, Kindle Fire:n, kanssa. Fire valloitti reilun siivun jenkkien ja brittien Android-markkinoista kertaheitolla, sillä hinta oli hyvin alhainen, mutta laite oli kuitenkin riittävän moderni monille."

Lähde: http://blog.androidsuomi.fi/2012/06...a-android-uutisia-luvassa-suorana-youtubessa/

EDIT: Ei paha toi miljoona aktivoitua Android laitetta päivässä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Project Butter Android 4.1:s.... drool.

Triple buffering ja Vsync puhelimeen. Mieletön ero, hiukkasen smoothia.

Miten helvetissä mä saan tohon S2:n alkuperäisen lukitusnäytön? Widgetlocker on ollu niin kauan käytössä, etten muista enää mistään mitään.

Ite kans tosiaan heivasin takaisin One X:ssä ihan normaalin HTC Sense -launcherin.... dumppasin siis nää Play:n custom launcherit nyt toistaiseksi. Tuntuu olevan kauhian nopea, ja täysin lagiton.

Aijai kun HTC toiskin pian tuon heinäkuun puolenvälin Android 4.1 jelly beanin myös One X:ää! Voi olla hiukkasen sulavaa toimintaa kun tulee vsync, triple buffering, yms. kilkettä. Mistä on kyse? No tästä, eli alkaen about 5:51 mistä linkki aloittaa:
http://youtu.be/VuC0i4xTyrI?t=5m51s

No juu, ilmoittihan Adobe jo mobiilituen lopettamisesta viime vuonna, but shit just got real. Aika sama, eipä niitä tule nytkään Androidilla ladattua defaulttina. Pari kertaa oon kattonu flashia luurilla jossain Riemurasian galleriassa.

Adobe Won’t Support Flash in Android 4.1

http://mashable.com/2012/06/29/flash-in-android-4-1/

“There will be no certified implementations of Flash Player for Android 4.1,” writes Adobe on its official blog, adding that it recommends “uninstalling Flash Player on devices which have been upgraded to Android 4.1.”

Onko Elisan verkossa edelleen sama ongelma eli yhteys menee jumiin niin ettei puhelut liiku kumpaankaan suuntaan? Aikaisemminhan näin oli ainakin yhdistelmällä android + saunalahden liittymät. Nyt mun duunipuhelin on alkanut jumittelemaan, ehkä en vaan oo aikaisemmin huomannu, mutta eilen ja tänään käynyt niin että kun yritän soittaa, ei tapahdu mitään vaikka odottaisi kuinka kauan, eli puhelu on käynnissä mutta ei yhdistä eikä katkaise. Kokeilin sen jälkeen soittaa puhelimeen ja menee suoraan vastaajaan. Jumin sain auki vain boottaamalla luurin.

Onko Elisan verkossa edelleen sama ongelma eli yhteys menee jumiin niin ettei puhelut liiku kumpaankaan suuntaan? Aikaisemminhan näin oli ainakin yhdistelmällä android + saunalahden liittymät. Nyt mun duunipuhelin on alkanut jumittelemaan, ehkä en vaan oo aikaisemmin huomannu, mutta eilen ja tänään käynyt niin että kun yritän soittaa, ei tapahdu mitään vaikka odottaisi kuinka kauan, eli puhelu on käynnissä mutta ei yhdistä eikä katkaise. Kokeilin sen jälkeen soittaa puhelimeen ja menee suoraan vastaajaan. Jumin sain auki vain boottaamalla luurin.

Eihän tuo suoranaisesti Elisaan viittaa.

Samsung Galaxy S

ONko muilla ollut ongelmia Androidin päivittämisessä? Kies ei suostu asentamaan ohjelmaa..

Samsung Galaxy S

ONko muilla ollut ongelmia Androidin päivittämisessä? Kies ei suostu asentamaan ohjelmaa..
Kies on vähä semmone. Kaverin S:än olen tosin onnistunut sillä päivittämään.

Eikö se sano mitään?

Mulla tilanne sikäli helppo että on s2 tälläkin hetkellä taskussa ja ollut jo melko pitkän tovin. Päätin siis skipata ton kolmosen ja ostaa sitten vuoden päästä s4 taikka sen julkistuksen aikaan jonkun muun valmistajan lippulaivan.
Itselläni sama tilanne, eli S2 löytyy jo valmiiksi. Kävin kahdesti hypistelemässä ja kokeilemassa S3:sta ja vaikka se todella hieno olikin, niin päätin olla vaihtamatta S2:sta S3:een. Jos olisin ollut uutta puhelinta ostamassa, niin olisin varmaan ostanutkin suoraan S3:n. Olen kuitenkin ollut oikein tyytyväinen tähän S2:eeni, joka minulla on nyt ollut noin vuoden, niin en ollut valmis sijoittamaan noin 350€ lisää voidakseni vaihtaa puhelinta vähän uudempaan. Menen tällä S2:lla vielä ainakin vuoden ja katson sitten uudelleen, miltä tilanne näyttää puhelintarjonnan osalta.

Pitkä video, mutta aika helmii juttui.

[video=youtube_share;46IiRyigUH0]http://youtu.be/46IiRyigUH0[/video]

Tuli tuossa ostettua Htc one S ja ajoin ohjelmistopäivityksen ja tuon päivityksen jälkeen puhelin ruvennut sammumaan itsestään monta kertaa päivässä. Kukaan muu törmänny moiseen ongelmaan? Auttaako muu kuin tehdasasetusten palautus?

Uutta luuria hommaamassa ja s2 luultavasti tyydyttää omat tarpeeni.

Galaxy Nexus sai Jellybeanin eli päivityksen 4.1:een. Google Experience laitteessa päivitykset alkaa tulla jo yhtä nopsasti kuin omppufirmassa; 4.1 julkistettin vasta reilu 2 vko sitten. UI on kyllä Buttersmooth nyt ja transitiot jne. todella kauniita. Chromekin tuntui nopeutuvan. Toivottavasti ovat saaneet nopeutettua tuon porttausta/jakelua myös muille luureille

Pitääks nuo ohjelmat jne asentaa uusiks jos päivittää puhelimen kiessillä? Ei oo tullu kertaakaa päivitettyy puhelinta ja aattelin, että nyt vois olla aika.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom