Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Saunalahden palstalla oleva oli kysynyt suoraan HTC:lta, ja sanoi että vielä ovat tuotannossa AMOLED näytöllä, eli jos heinäkuussa puhelimensa saa niin kyllä siinä AMOLED on.

Jännityksellä odotan josko ensi viikolla tulisi jo ilmoitus että luuri toimituksessa, MegaDesire liittymä pyörii jo nyt tuossa Noksussa.

Itsellä 13.7 siirtyy numero Saunalahdelle ja sim-kortin pitäisi tulla puhelimen kanssa samassa paketissa. Aika skeptinen kuitenkin olen että saisin puhelimen tuohon mennessä.

nyt on sitten oma legendi postissa ja parin päivän sisään pitäisi olla näpräiltävissä :)
kysymyksiä heräilikin aika reilusti. ajattelin hankkia tohon screen protectorin, mutta mistä?!
ja vapaasti saa laittaa kaikkia "must have" -ohjelmia ja widgettejä. olo on kuin nuorempana jouluna, ei vaan malta odottaa. :D

nyt on sitten oma legendi postissa ja parin päivän sisään pitäisi olla näpräiltävissä :)
kysymyksiä heräilikin aika reilusti. ajattelin hankkia tohon screen protectorin, mutta mistä?!
ja vapaasti saa laittaa kaikkia "must have" -ohjelmia ja widgettejä. olo on kuin nuorempana jouluna, ei vaan malta odottaa. :D

Desiressä ja Legendissä taitaa olla näyttö lasia, joten suojakalvot on "turhia".

Luultavasti eniten hyötyä kuorista jotka estää lasin iskeytymisen mihinkään. Itse en tosin tuollaista mielellään hankkisi kun menee vähän pilalle tuntuma. Ajattelin että joku kiva nahkainen tasku voisi olla jees, sit ottaa vaan siitä ulos kun pitää puhelinta käyttää.

Lasinen näyttö ei otta kovin helposti naarmuja, mutta jos samassa taskussa pitää avaimia yms. niin naarmuja voi tulla.

e. Itselläni on herossa invisible shieldi. Aluksi tuntuma on oudon tahmea mutta siihen tottuu, eikä se heikennä juurikaan näytön herkkyyttä.

^
Käyttöesineitä noi on. Ei niihin suojia tarvitse. Iphone ollut kaksivuotta taskunpohjalla, eikä siinä mitään naarmuja ole tullut. En meinaa hommata derireenkään, jos se siis joskus saunikselta tulee.

^
Käyttöesineitä noi on. Ei niihin suojia tarvitse. Iphone ollut kaksivuotta taskunpohjalla, eikä siinä mitään naarmuja ole tullut. En meinaa hommata derireenkään, jos se siis joskus saunikselta tulee.

Paitsi jos meinaa myydä luurin niin naarmuilla on väliä.

Paitsi jos meinaa myydä luurin niin naarmuilla on väliä.

Kuten viestissäni luki, ei ole naarmuja. Ja vaikka olisikin, niin kaksivuotta vanhan puhelimen jälleenmyyntiarvo tippuu muutamasta naarmusta vähemmän kuin invisible shield maksaa.

Mutta joo kaikki tyylillään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuten viestissäni luki, ei ole naarmuja. Ja vaikka olisikin, niin kaksivuotta vanhan puhelimen jälleenmyyntiarvo tippuu muutamasta naarmusta vähemmän kuin invisible shield maksaa.

Mutta joo kaikki tyylillään.

Se että sinun käytössäsi puhelimeen ei tule naarmuja ei tarkoita automaattisesti sitä että muidenkaan puhelimiin ei tule naarmuja. Myöskään tuo mainitsemasi 2 vuotta ei ole mikään luonnonvakio jolloin puhelin tulee myydä.

Tälläistä tapahtui pari minuuttia sitten minulle!

Tuli tekstari: "Tilaamasi palvelupaketti on postitettu ja se on haettavissa postistasi lähipäivinä, seurantakoodi: [koodi]"

Tilasin 28.5 perjantaina noin klo 11.00, numeronsiirto tapahtui 18.6 (oli valtakirja ym. häikkää paljon omalla kohdalla) ja siitä asti on ollut MegaDesire liittymä käytössä.

Ylihuomenna varmaan postista voi hakea! Helmee! :)

Tälläistä tapahtui pari minuuttia sitten minulle!

Tuli tekstari: "Tilaamasi palvelupaketti on postitettu ja se on haettavissa postistasi lähipäivinä, seurantakoodi: [koodi]"

Tilasin 28.5 perjantaina noin klo 11.00, numeronsiirto tapahtui 18.6 (oli valtakirja ym. häikkää paljon omalla kohdalla) ja siitä asti on ollut MegaDesire liittymä käytössä.

Ylihuomenna varmaan postista voi hakea! Helmee! :)

Mulle tuli sama viesti, eli postissa on jotain tulossa. Ja näköjään liittymäkin on nyt käytössä (eli olen sitä alkanut kai maksaakin jo?) vaikka numeronsiirto tapahtuu vasta 13.7. Postin seurannasta koodilla ei luonnollisesti löydy mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom