Max von Laue
Banned
Meikällä on jo kotipostissa luuri! Jihaa, kohta hakemaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikällä on jo kotipostissa luuri! Jihaa, kohta hakemaan!
Tappelin itse valtakirjan kanssa yli viikon, tilasin 28.5 aamupäivällä mutta valtakirja setviinty vasta 7.6. Ongelma oli minussa (en ajatellut että minulta yksityisenä mun omalle toiminimelle tarvitsisi tuota) , mutta myös Saunalahdessa koska antoivat väärän osoitteen mihin lähettää valtakirja. Tuo osoitemoka selvisi vasta 5 päivää ensimmäisen lähetyksen jälkeen kun soitin kysyäkseni että eikö valtakirjaa vieläkään käsitelty. 7.6 varmistu numeronsiirto päivälle 18.6. Ilmeisesti merkkasi siis tuo tilauksen teko päivä, eikä siirron varmistuminen.Miks teillä on ja mulla ei! Kiitos valtakirjahidastelut :haart: Nooooo ehkä se joskus tulee.
Nyt tuli, mutta perkele ei löydy suomen- eikä englanninkielistä manuaalia. Pitääkö akku lataa ennen käynnistämistä täyteen?
Siinä se nyt on! Ohjekirjassa suositellaan ladata akku ensin täyteen, mutta tiedä sitten. Vois kyllä jo kytkeä päälle.
Preparing new lithium-ion for use
Unlike nickel and lead-based batteries, a new lithium-ion pack does not need cycling through charging and discharging. Priming will make little difference because the maximum capacity of lithium-ion is available right from the beginning. Neither does a full discharge improve the capacity of a faded pack. However, a full discharge/charge will reset the digital circuit of a 'smart' battery to improve the state-of-charge estimation
Okei, no sittenhän tuo lienee varsin sopiva mulle, koska en ole ennen mitään älypuhelinta omistanut, enkä liiemmin puhelimella surffaillut, joten mitään kauhean rankkaa käyttöä se tuskin tulee olemaan (ja jos tulee, niin ne sitten wlanilla.) Lähinnä juuri faecbookit, erilaiset nettiä vaativat appsit ja satunnaiset jewtubet kun hoituu, niin sitten on hyvä.
http://member.america.htc.com/downl...l/HTC_Desire/100629_Desire_HTC_UM_Finnish.pdfNyt tuli, mutta perkele ei löydy suomen- eikä englanninkielistä manuaalia.
Eipä ne siellä loppujen lopuksi haittaa edes. Itse en ole en jaksanut noita prosesseja tappaa puoleen vuoteen, enkä ole kyllä huomannut mitään ongelmia toiminnassassa tai akunkestossa.Advanced Task Killer on kyllä ehdoton, kaikki jää taustalle.
Eli ekalla kerralla kannattaa ladata kunnolla täyteen, että tämän jälkeen puhelimen ilmoittama akkukesto pitää paikkansa.
Juuri näin. Fiksusti koodatut softat menee kiltisti sleeppiin jolloin CPU:n kulutus ~= 0. Desiren akun keston määrää lähinnä taustalla olevien synccien määrä/tiheys (mailisyncit, FB jne.), screen kirkkaus ja etenkin se, onko GPS/Wifi/BT jatkuvasti päällä. Esim. BT:n jatkuva päällä pito tiputti multa akunkestosta kolmanneksen, joten laitoin pääsivulle toggle-widgetin, josta laitan BT:n päälle kun hyppään autoon että Bemarin HF saa Desirestä kopin.Eipä ne siellä loppujen lopuksi haittaa edes. Itse en ole en jaksanut noita prosesseja tappaa puoleen vuoteen, enkä ole kyllä huomannut mitään ongelmia toiminnassassa tai akunkestossa.