Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt on mullakin postissa tossa vieressä! :D Salille, sitten kaupan ja postin kautta takasin kotiin ihmettelmään! Unbelievable! :hyvä:

Siinä se nyt on! Ohjekirjassa suositellaan ladata akku ensin täyteen, mutta tiedä sitten. Vois kyllä jo kytkeä päälle. :rolleyes:

desire1.webp - desire2.webp

Miks teillä on ja mulla ei! Kiitos valtakirjahidastelut :haart: Nooooo ehkä se joskus tulee.
Tappelin itse valtakirjan kanssa yli viikon, tilasin 28.5 aamupäivällä mutta valtakirja setviinty vasta 7.6. Ongelma oli minussa (en ajatellut että minulta yksityisenä mun omalle toiminimelle tarvitsisi tuota) , mutta myös Saunalahdessa koska antoivat väärän osoitteen mihin lähettää valtakirja. Tuo osoitemoka selvisi vasta 5 päivää ensimmäisen lähetyksen jälkeen kun soitin kysyäkseni että eikö valtakirjaa vieläkään käsitelty. 7.6 varmistu numeronsiirto päivälle 18.6. Ilmeisesti merkkasi siis tuo tilauksen teko päivä, eikä siirron varmistuminen.

Luin että aspa kertoi uuden erän saapuvan 13. heinäkuuta. Siitä saa sitten seuraavaksi jos tästä erästä ei ehtinyt napata omaansa. Eräs 5.6 tilannut sai siis tuon tiedon aspasta, ja sanottiin että ainakin 5.6 luultavasti saa tuosta seuraavasta erästä.

Itse otin uudella numerolla kun täältä luin että saisi nopeammin, ilmeisesti ei kuitenkaan olisi ollut väliä kun edellinen liittymäni oli myös sauniksen. Nyt kysyin sitten et kun puhelinkaan ei vielä ole tullut et jos saisi sen megadesire paketin sitten tälle vanhalle numerolle. Ei kuulemma enää onnistu. Onnistuisi jos liittymäni olisi toisen operaattorin, mutta ei saunalahden sisällä. Eli mun pitäisi vaihtaa toi vanha nyt ensin eri operaattorille ja sitten vaihtaa se saunalahdelle. Mahtavaa palavelua, kuka vittu noita systeemejä suunnittelee..? Laittelin niille kirjallisen kyselynkin, mutta tuskin ne homot mitään osaa vastata.

Nyt tuli, mutta perkele ei löydy suomen- eikä englanninkielistä manuaalia. Pitääkö akku lataa ennen käynnistämistä täyteen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tästä vähän luettavaa litium-ioni-akuista: http://www.batteryuniversity.com/partone-12.htm

Preparing new lithium-ion for use

Unlike nickel and lead-based batteries, a new lithium-ion pack does not need cycling through charging and discharging. Priming will make little difference because the maximum capacity of lithium-ion is available right from the beginning. Neither does a full discharge improve the capacity of a faded pack. However, a full discharge/charge will reset the digital circuit of a 'smart' battery to improve the state-of-charge estimation

Eli ekalla kerralla kannattaa ladata kunnolla täyteen, että tämän jälkeen puhelimen ilmoittama akkukesto pitää paikkansa.

Naurattaa, kun toi latausvalo on oranssi ja sit ku on redi niin se on vihreä. Noh, meikämanne se on värisokea nii japadi daa!! Eipä siinä, ootellaan :D

Okei, no sittenhän tuo lienee varsin sopiva mulle, koska en ole ennen mitään älypuhelinta omistanut, enkä liiemmin puhelimella surffaillut, joten mitään kauhean rankkaa käyttöä se tuskin tulee olemaan (ja jos tulee, niin ne sitten wlanilla.) Lähinnä juuri faecbookit, erilaiset nettiä vaativat appsit ja satunnaiset jewtubet kun hoituu, niin sitten on hyvä.

Vinkki Vinkki! Dna:lla 2meganen kännyyn 13,90e/kk.

Akku näytti vihreää reilun parin tunnin lataamisen jälkeen. Nyt on luuri käytössä ja on se ihmeellinen. Ensimmäinen kosketuspuhelin! :)

Noi Facebook linkitykset on kyllä häröjä, kaikissa kontakteissa on nyt tyyppien kuvat ja muutakin tietoa.

Mitä kaikkea sitä vielä löytääkään.

Advanced Task Killer on kyllä ehdoton, kaikki jää taustalle.

Nyt tuli, mutta perkele ei löydy suomen- eikä englanninkielistä manuaalia.
http://member.america.htc.com/downl...l/HTC_Desire/100629_Desire_HTC_UM_Finnish.pdf

Advanced Task Killer on kyllä ehdoton, kaikki jää taustalle.
Eipä ne siellä loppujen lopuksi haittaa edes. Itse en ole en jaksanut noita prosesseja tappaa puoleen vuoteen, enkä ole kyllä huomannut mitään ongelmia toiminnassassa tai akunkestossa.

Eli ekalla kerralla kannattaa ladata kunnolla täyteen, että tämän jälkeen puhelimen ilmoittama akkukesto pitää paikkansa.

En nyt kovin monen valmistajan implementaatioita tunne, mutta aika lailla haiskahtaa urbaanille legendalle.
Varminta toki tsekata manuskasta ohjeet.

Eipä ne siellä loppujen lopuksi haittaa edes. Itse en ole en jaksanut noita prosesseja tappaa puoleen vuoteen, enkä ole kyllä huomannut mitään ongelmia toiminnassassa tai akunkestossa.
Juuri näin. Fiksusti koodatut softat menee kiltisti sleeppiin jolloin CPU:n kulutus ~= 0. Desiren akun keston määrää lähinnä taustalla olevien synccien määrä/tiheys (mailisyncit, FB jne.), screen kirkkaus ja etenkin se, onko GPS/Wifi/BT jatkuvasti päällä. Esim. BT:n jatkuva päällä pito tiputti multa akunkestosta kolmanneksen, joten laitoin pääsivulle toggle-widgetin, josta laitan BT:n päälle kun hyppään autoon että Bemarin HF saa Desirestä kopin.

Joka toinen yö lataan oman Desiren ja käyttö on sellaista keskimääräistä. Mailisyncit, FB ja osakkeet synkkaan ajastetusti ja nettiä käytän jonkin verran surffailuun. Puheluita vaihtelevasti 30-60 min/päivä.

Itkin tuossa näköjään liian aikaisin. Oli näköjään tänään päivittynyt omasaunalahteen tieto, että puhelin postitettu ja seurantakoodin mukaan Itellan logistiikkakeskuksessa, Yeah! (tilasin 31.5 n. klo 21)

Suositut

Back
Ylös Bottom