Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Meikä on kuin partiopoika, aina valmiina. Kylläpä meikä trollottelee, jos kapula tulee vasta joskus heinäkuussa.

Tilasi meikäläinenkin sitten ton MegaDesiren, älytön tarjous kyllä kaikkiaan. Laitoin optimistisesti tilaukseen Briteistä myös Toughguardin suojan luurille, jos sen luurin joskus saan.
Just kuukausi sitten ostin Nokian E52:n, se menee nyt sitten myyntiin.

Heh. Ei tarvinnut katua Desiren tilausta, hakkaa iPhonen mennen tullen :)

Ja näköjään taas juttuja lentelee, joku oli käynyt Turussa Elisa Shopitissa ja siellä oltiin sanottu että tällä viikolla tulee 1300 kappaletta puhelimia maahan. Aspa taas sanonut tänään että vasta Heinäkuussa uusi erä..

Joo oli munkin mielestä aika vaisu toi iphone 4G.

Kuulemma Google Earthin saa nyt Androidille.

Tilasin kun pallo oli vielä keltaisena viime viikon alusta. Ei näytä että olisi vielä postitettu...eikö ton pallon pitänyt näyttää suoraan varaston tilanne..?

Tilasin kun pallo oli vielä keltaisena viime viikon alusta. Ei näytä että olisi vielä postitettu...eikö ton pallon pitänyt näyttää suoraan varaston tilanne..?
Juu, ei. Viime viikon alussa pallo oli keltainen hetken kun saivat pienen 100 puhelimen erän.

Pallon pitäisi olla real-time, mutta ei se taida oikeasti olla. Moni tilasi kun oli keltainen eivätkä saaneet viime erästä luuriaan. Nyt odotellaan luultavasti heinäkuuhun että tulee seuraavat erät.

Otitko numeronsiirron?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu, ei. Viime viikon alussa pallo oli keltainen hetken kun saivat pienen 100 puhelimen erän.

Pallon pitäisi olla real-time, mutta ei se taida oikeasti olla. Moni tilasi kun oli keltainen eivätkä saaneet viime erästä luuriaan. Nyt odotellaan luultavasti heinäkuuhun että tulee seuraavat erät.

Otitko numeronsiirron?

Otin uuden numeron, lueskelin juttujasi et tulisi nopeammin. Mulla oli kyl ennestään jo saunalahti niin en tiiä olisko olllut mitään väliä...tarkoitus siirtää noi sit pikemmiten vanhalle numerolle. Ei kyl varsinaisesti mikään kiire saada se puhelin, mut oishan se kiva mitä nopeemmin sais.

Otin uuden numeron, lueskelin juttujasi et tulisi nopeammin. Mulla oli kyl ennestään jo saunalahti niin en tiiä olisko olllut mitään väliä...tarkoitus siirtää noi sit pikemmiten vanhalle numerolle. Ei kyl varsinaisesti mikään kiire saada se puhelin, mut oishan se kiva mitä nopeemmin sais.
Saunalahti jos oli niin ilmeisesti sitten numeronsiirto ei haittaa. Tosiaan oli hyvin luultavasti jo liian myöhäistä viime viikon alussa, ja jos en nyt väärin ole tulkinnut lueskeluissani niin melkeinpä ensimmäisen viikonlopun tilausket oli viimeiset jotka kerkesi puhelin saamaan niistä mitä Saunalahdella oli.

Nyt sitten odottelen tuleeko viesti että numeronsiirto siirtyi eteenpäin päivämäärään 13.7. Moni saanut tuollaisen, ehkä viittaa siihen että puhelimia tulee juuri tuota ennen, ja halutaan että asiakkailla olisi uusi luuri kun liittymä aukeaa... mene ja tiedä sitten.

En oikeastaan enää odota mitään tapahtuvan ennen heinäkuuta, paska juttu but what can you do.

Onko siitä nyt selkoa että pääsevätkö numeronsiirtäjät puhelinjonoon vasta sitten kun numeronsiirto on varmistunut?
edit. Tilasin vielä 29.5 jolloin ilmeisesti puhelimet loppuivat. Itsellä numeronsiirto ei ole vielä varmistunut ja jos jonoon pääsee vasta sen jälkeen niin saan puhelimeni varmaan vasta lähellä joulua.

Itsekin tilasin heti kun tästä ketjusta tarjouksesta luin. Numeronsiirto pitäisi tapahtua huomenna, mutta eipä ole puhelinta (tai sim-korttia) näkynyt.

Onko siitä nyt selkoa että pääsevätkö numeronsiirtäjät puhelinjonoon vasta sitten kun numeronsiirto on varmistunut?
edit. Tilasin vielä 29.5 jolloin ilmeisesti puhelimet loppuivat. Itsellä numeronsiirto ei ole vielä varmistunut ja jos jonoon pääsee vasta sen jälkeen niin saan puhelimeni varmaan vasta lähellä joulua.
Kyllä se taitaa olla näin. Itse tilasin 28.5 ja numeronsiirto varmistui vasta viime maanantaina 9.6 kun oli häikkää prosessissa. Nyt Oma Saunalahti sanoo laitteen kohdalla että "Kunnossa tai vakuusmaksu maksettu", eli ei ainakaan ole ollut luuria varattuna sillä olisi postiin lähtenyt ja seurantakoodi tarjolla. Puhelinjonoon taitaa päästä numeronsiirron varmistumisen jälkeen siksi, että ennen sitä ei tiedetä voiko tilaaja edes siirtää sitä numeroa ja siirtyä Saunalahden asiakkaaksi.

Itsekin tilasin heti kun tästä ketjusta tarjouksesta luin. Numeronsiirto pitäisi tapahtua huomenna, mutta eipä ole puhelinta (tai sim-korttia) näkynyt.
Tuntuu monilla olevan tuo sim-kortin puute vaikka numeronsiirto kolkuttaa jo ovella, ja aspa totesi että on erikoinen tapaus ja että sim-kortti on jäänyt johonkin. Karua kun numero siirtyy, mutta sim-kortin puutteen takia puhelin pimenee. :D

Kyl nää MegaDesire tilaukset ja triljoonat aspa soittelut ym. on pistäny Sauniksen aivan sekaisin.

EDIT: Sellainen unohtui sanoa että jotkut oli soittanut tuota sim-kortin puutetta, ja aspasta todettiin että numeronsiirto on heillä siirtynyt 13.7 Eivät edes saanet tuosta mitään viestiä.

Tänään oli tullut viesti Saunalahdelta, jossa kerrottiin tuosta numeronsiirron siirtymisestä heinäkuun puoleen väliin. Ilmeisesti luureja tulee samoihin aikoihin, mutta itse saatan perua koko tilauksen mikäli mahdollista. Tällä kehitysvauhdillahan puhelimen tekniikka kerkeää vanhentua ennen kuin sen saa edes käsiinsä... :rolleyes:

Kyllä se taitaa olla näin. Itse tilasin 28.5 ja numeronsiirto varmistui vasta viime maanantaina 9.6 kun oli häikkää prosessissa. Nyt Oma Saunalahti sanoo laitteen kohdalla että "Kunnossa tai vakuusmaksu maksettu", eli ei ainakaan ole ollut luuria varattuna sillä olisi postiin lähtenyt ja seurantakoodi tarjolla. Puhelinjonoon taitaa päästä numeronsiirron varmistumisen jälkeen siksi, että ennen sitä ei tiedetä voiko tilaaja edes siirtää sitä numeroa ja siirtyä Saunalahden asiakkaaksi.

Tuntuu monilla olevan tuo sim-kortin puute vaikka numeronsiirto kolkuttaa jo ovella, ja aspa totesi että on erikoinen tapaus ja että sim-kortti on jäänyt johonkin. Karua kun numero siirtyy, mutta sim-kortin puutteen takia puhelin pimenee. :D

Kyl nää MegaDesire tilaukset ja triljoonat aspa soittelut ym. on pistäny Sauniksen aivan sekaisin.

EDIT: Sellainen unohtui sanoa että jotkut oli soittanut tuota sim-kortin puutetta, ja aspasta todettiin että numeronsiirto on heillä siirtynyt 13.7 Eivät edes saanet tuosta mitään viestiä.

Kuulun näihin. Soitin tänään perään, niin sanottiin, että kyllä siellä jo 13.7. luki, mutta mulle ei ollut tullut viestiä. Eilen tuli viesti, että siirtyy tänään kello 10.10 ja siinä yhdentoista maissa tuli viesti, että siirtyykin vasta 13.7. Ja olin siis itse tehnyt tilauksen 28.5.

Tänään oli tullut viesti Saunalahdelta, jossa kerrottiin tuosta numeronsiirron siirtymisestä heinäkuun puoleen väliin. Ilmeisesti luureja tulee samoihin aikoihin, mutta itse saatan perua koko tilauksen mikäli mahdollista. Tällä kehitysvauhdillahan puhelimen tekniikka kerkeää vanhentua ennen kuin sen saa edes käsiinsä... :rolleyes:
Itsellä sama fiilis, vaikka ei sen nyt todellisuudessa ihan niin ole. :D

Joka tapauksessa niin äärettömän halpa paketti, ja ei nyt kovin paljon kalliimpaan pysty sijoittaa kun vähän työkuviot muunnosvaiheessa tällä hetkellä.

Harkitsin jo, että jos on tosi kova tarjous tuolle iPhone 4 kun minulle soittavat B2B myynnistä niin peruisin Saunalahden... mutta epäilen että maksiminopeuden datalla ja puheella tuo iLuuri IV on ainakin sen 40€/kk eli tuplat ja ei ehkä ole ihan sen väärti.

Kuulun näihin. Soitin tänään perään, niin sanottiin, että kyllä siellä jo 13.7. luki, mutta mulle ei ollut tullut viestiä. Eilen tuli viesti, että siirtyy tänään kello 10.10 ja siinä yhdentoista maissa tuli viesti, että siirtyykin vasta 13.7. Ja olin siis itse tehnyt tilauksen 28.5.
Mulla numeron pitäisi siirtyä 18.6, mutta sain jo SIM-kortin. Eli ehkä se minun kohdalla siirtyy jo silloin vaikka puhelinta ei ole. Tosin sitten jos näin käy niin on vähän siinä ja siinä onko perusteltua maksaa siitä puhelimestakin vaikka menisi kuukausi että sen saa. Tietenkin siinä maksetaan sen puhelimen hintaa pois, että ihan oikeutettua siinä mielessä. Jotain hyvitystä voisi kyllä kysyä jos liittymä auki kuukauden ilman Desireä.

EDIT: Kerkesi vielä editoimaan. Tuli juuri viesti Saunalahdelta.

"Tilaamasi HTC Desire -puhelimen toimitus siirtyy laitevalmistajan toimistusvaikeuksien vuoksi heinäkuun alkupuolelle."

Joo ei saatana. Nyt vasta hokasin että Saunalahden sivuilla on joku omistajanmuutos-valtakirja mikä olisi pitänyt pistää Saunalahdelle jos on eri operaattori ja halutaan vaihtaa omistajaa. No ite siis kävin nykyisen Dna:n konttorissa vaihtamassa ensin omiin nimiini liittymän, mutta eipä tuolla varmaan niin väliä ole, tietenkin olisi voinut olla nopeampi. Ainoa mikä tässä kyrpii että Dna:lla menee niin saatanan kauan ku ne vaihtavat omistajaa, eipä ole vieläkään vaihtunu vaikka yli viikko jo kulunut. Soitin Dna:n aspaan ja siellä sanottiin että ei voi mitään, kerran viikossa konttorit lähettää kaikki paperit eteenpäin ja sitten menee jonkin aikaa ennenku saavat homman hoidettua. Ja kun tuo omistajuus ei vaihdu minun nimiini, ei myöskään saunalahti saa siirrettyä numeroa -> lopulta olen viimeisenä puhelinjonossa ja jonottajia huhujen mukaan tuhansia. Että jeejee. Mutta pakkokai se on tyytyä tähän osaan, liian hyvä tarjous.........

Ja taas aika reilu tuo Saunalahti, soitin aspaan ja sanoivat että numeronsiirto on peruttu kun ei ollut mun nimissä. Eikä mitään voineet ilmoittaa missään jos en ois soittanu oottaisin vieläkin ja sitte ois koko tilaus peruuntunu. Nyt ne siirsi 10:llä päivällä sitä numeronsiirtopyyntöä, että siihen mennessä pitäisi saada nykyinen liittymä omiin nimiin, saa nähä miten käy. Nyt kyrpii Dna:n hitaus ja Saunalahden paska infoaminen....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom