Max von Laue
Banned
Meikä on kuin partiopoika, aina valmiina. Kylläpä meikä trollottelee, jos kapula tulee vasta joskus heinäkuussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh. Ei tarvinnut katua Desiren tilausta, hakkaa iPhonen mennen tullen
Meikä on kuin partiopoika, aina valmiina. Kylläpä meikä trollottelee, jos kapula tulee vasta joskus heinäkuussa.
Juu, ei. Viime viikon alussa pallo oli keltainen hetken kun saivat pienen 100 puhelimen erän.Tilasin kun pallo oli vielä keltaisena viime viikon alusta. Ei näytä että olisi vielä postitettu...eikö ton pallon pitänyt näyttää suoraan varaston tilanne..?
Juu, ei. Viime viikon alussa pallo oli keltainen hetken kun saivat pienen 100 puhelimen erän.
Pallon pitäisi olla real-time, mutta ei se taida oikeasti olla. Moni tilasi kun oli keltainen eivätkä saaneet viime erästä luuriaan. Nyt odotellaan luultavasti heinäkuuhun että tulee seuraavat erät.
Otitko numeronsiirron?
Saunalahti jos oli niin ilmeisesti sitten numeronsiirto ei haittaa. Tosiaan oli hyvin luultavasti jo liian myöhäistä viime viikon alussa, ja jos en nyt väärin ole tulkinnut lueskeluissani niin melkeinpä ensimmäisen viikonlopun tilausket oli viimeiset jotka kerkesi puhelin saamaan niistä mitä Saunalahdella oli.Otin uuden numeron, lueskelin juttujasi et tulisi nopeammin. Mulla oli kyl ennestään jo saunalahti niin en tiiä olisko olllut mitään väliä...tarkoitus siirtää noi sit pikemmiten vanhalle numerolle. Ei kyl varsinaisesti mikään kiire saada se puhelin, mut oishan se kiva mitä nopeemmin sais.
Kyllä se taitaa olla näin. Itse tilasin 28.5 ja numeronsiirto varmistui vasta viime maanantaina 9.6 kun oli häikkää prosessissa. Nyt Oma Saunalahti sanoo laitteen kohdalla että "Kunnossa tai vakuusmaksu maksettu", eli ei ainakaan ole ollut luuria varattuna sillä olisi postiin lähtenyt ja seurantakoodi tarjolla. Puhelinjonoon taitaa päästä numeronsiirron varmistumisen jälkeen siksi, että ennen sitä ei tiedetä voiko tilaaja edes siirtää sitä numeroa ja siirtyä Saunalahden asiakkaaksi.Onko siitä nyt selkoa että pääsevätkö numeronsiirtäjät puhelinjonoon vasta sitten kun numeronsiirto on varmistunut?
edit. Tilasin vielä 29.5 jolloin ilmeisesti puhelimet loppuivat. Itsellä numeronsiirto ei ole vielä varmistunut ja jos jonoon pääsee vasta sen jälkeen niin saan puhelimeni varmaan vasta lähellä joulua.
Tuntuu monilla olevan tuo sim-kortin puute vaikka numeronsiirto kolkuttaa jo ovella, ja aspa totesi että on erikoinen tapaus ja että sim-kortti on jäänyt johonkin. Karua kun numero siirtyy, mutta sim-kortin puutteen takia puhelin pimenee. :DItsekin tilasin heti kun tästä ketjusta tarjouksesta luin. Numeronsiirto pitäisi tapahtua huomenna, mutta eipä ole puhelinta (tai sim-korttia) näkynyt.
Kyllä se taitaa olla näin. Itse tilasin 28.5 ja numeronsiirto varmistui vasta viime maanantaina 9.6 kun oli häikkää prosessissa. Nyt Oma Saunalahti sanoo laitteen kohdalla että "Kunnossa tai vakuusmaksu maksettu", eli ei ainakaan ole ollut luuria varattuna sillä olisi postiin lähtenyt ja seurantakoodi tarjolla. Puhelinjonoon taitaa päästä numeronsiirron varmistumisen jälkeen siksi, että ennen sitä ei tiedetä voiko tilaaja edes siirtää sitä numeroa ja siirtyä Saunalahden asiakkaaksi.
Tuntuu monilla olevan tuo sim-kortin puute vaikka numeronsiirto kolkuttaa jo ovella, ja aspa totesi että on erikoinen tapaus ja että sim-kortti on jäänyt johonkin. Karua kun numero siirtyy, mutta sim-kortin puutteen takia puhelin pimenee. :D
Kyl nää MegaDesire tilaukset ja triljoonat aspa soittelut ym. on pistäny Sauniksen aivan sekaisin.
EDIT: Sellainen unohtui sanoa että jotkut oli soittanut tuota sim-kortin puutetta, ja aspasta todettiin että numeronsiirto on heillä siirtynyt 13.7 Eivät edes saanet tuosta mitään viestiä.
Itsellä sama fiilis, vaikka ei sen nyt todellisuudessa ihan niin ole. :DTänään oli tullut viesti Saunalahdelta, jossa kerrottiin tuosta numeronsiirron siirtymisestä heinäkuun puoleen väliin. Ilmeisesti luureja tulee samoihin aikoihin, mutta itse saatan perua koko tilauksen mikäli mahdollista. Tällä kehitysvauhdillahan puhelimen tekniikka kerkeää vanhentua ennen kuin sen saa edes käsiinsä...
Mulla numeron pitäisi siirtyä 18.6, mutta sain jo SIM-kortin. Eli ehkä se minun kohdalla siirtyy jo silloin vaikka puhelinta ei ole. Tosin sitten jos näin käy niin on vähän siinä ja siinä onko perusteltua maksaa siitä puhelimestakin vaikka menisi kuukausi että sen saa. Tietenkin siinä maksetaan sen puhelimen hintaa pois, että ihan oikeutettua siinä mielessä. Jotain hyvitystä voisi kyllä kysyä jos liittymä auki kuukauden ilman Desireä.Kuulun näihin. Soitin tänään perään, niin sanottiin, että kyllä siellä jo 13.7. luki, mutta mulle ei ollut tullut viestiä. Eilen tuli viesti, että siirtyy tänään kello 10.10 ja siinä yhdentoista maissa tuli viesti, että siirtyykin vasta 13.7. Ja olin siis itse tehnyt tilauksen 28.5.