Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Saunalahdelta tuli viesti koskien megadesire-tilausta, että saavat heinäkuun alkupuolella lisää noita HTC:n desire puhelimia.

Tälläistä tarkempaa tietoa sai eräs Elisa Shopitista, lainattu Saunalahden palstalta:

"Ilmeisesti liikkeessä myydyt paketit ovat eri jonossa kuin nettitilaukset, sillä maahantuoja toimittaa puhelimia tasaisesti eri toimittajille jolloin Saunalahden varasto ei ole ainut paikka. Elisa shopitissa kertoi että jos he myyvät paketin asiakkaalle menee eri tilauskantaan kuin netin kautta. Jolloin molemmat jonot purkautuvat eri tahtia. 1.6 tilasin liikkeessä ja kuulemma oon shopitin jonossa alkupäässä, arvio oli 18.6 jos luvattu toimitus tulee maahan. toimituksia tulossa Suomeen 15.6, 29.6 ja 13.7, määristä ei ollut tietoa tehtaan näyttöpulan takia.."

Olisikohan oma kapula tuossa 29.6 erässä, 15.6 tuskin sillä sain viestin että puhelimen saa heinäkuun alussa. En ole saanut viestiä että numero siirtyy 13.7, edelleen vaihtumassa 18.6.

Puhelimen suuren kysynnän vuoksi toukokuun lopulla saatu erä puhelimia loppui nopeasti. Tarkistin Sinun tilauksesi tilanteen toimitusasiantuntijalta. Tilaukset ovat jonossa tilauspäivämäärän mukaisesti ja sinun omasi käsitellään saapumisjärjestyksessä. Olet tällä hetkellä 200 ensimmäisen asiakkaan joukossa, jotka saavat puhelimen arviolta heinäkuun puolessa välissä.

PERKELE! Onko muka lauantai-iltana 29.päivä tehty tilaus ollut jo niin myöhässä, että olen joutunut jonoon. Enkä edes numeronsiirrolla tilannut, vaan päivitin vanhan liittymän. Voi helvetin helvetti, miksiköhän saunalahdelta sitten tuli monta päivää sitten kirje, jossa luki, että puhelin toimitetaan lähipäivinä lähimpään postin toimipisteeseen?

Puhelimen suuren kysynnän vuoksi toukokuun lopulla saatu erä puhelimia loppui nopeasti. Tarkistin Sinun tilauksesi tilanteen toimitusasiantuntijalta. Tilaukset ovat jonossa tilauspäivämäärän mukaisesti ja sinun omasi käsitellään saapumisjärjestyksessä. Olet tällä hetkellä 200 ensimmäisen asiakkaan joukossa, jotka saavat puhelimen arviolta heinäkuun puolessa välissä.

PERKELE! Onko muka lauantai-iltana 29.päivä tehty tilaus ollut jo niin myöhässä, että olen joutunut jonoon. Enkä edes numeronsiirrolla tilannut, vaan päivitin vanhan liittymän. Voi helvetin helvetti, miksiköhän saunalahdelta sitten tuli monta päivää sitten kirje, jossa luki, että puhelin toimitetaan lähipäivinä lähimpään postin toimipisteeseen?

Itse tein tuon tilauksen tuona saman päivänä klo 14:45 ja olen jo saunalahden asiakas. Kyllä ne sano, että tällä viikolla olisi jo postissa. Eipä ole kuitenkaan vaan tuli viesti, että heinäkuuhun menee. Melkosta, kuitenkin palleron mukaan noita luureja olisi vielä pitänyt olla varastossa kun tilasin. Vielä muutama päivä ton tilauksen jälkeenkin niitä luureja olisi vielä pitänyt olla varastossa, jännä.

Itse tein tuon tilauksen tuona saman päivänä klo 14:45 ja olen jo saunalahden asiakas. Kyllä ne sano, että tällä viikolla olisi jo postissa. Eipä ole kuitenkaan vaan tuli viesti, että heinäkuuhun menee. Melkosta, kuitenkin palleron mukaan noita luureja olisi vielä pitänyt olla varastossa kun tilasin. Vielä muutama päivä ton tilauksen jälkeenkin niitä luureja olisi vielä pitänyt olla varastossa, jännä.

Sama mulla, voi helvetti. Nyt on sitten nokian karvalakkiluurilla kärvisteltävä vielä reilu kuukausi.

Iso moga saunikselta, moni varmasti ihan vittuuntunut. Sietäisi antaa jotain hyvitystä esim. tekstari paketti, nettitikku tms.

Joo, nyt alkaa riittämään. Dna ei oo kahdessa viikossa saanu vaihettua mun liittymää mun nimiin ja tilaus seisoo sen takia. Perjantaina ois viimenen mahis siirtää numero, jos ei oo mun nimissä liittymä niin peruuntuu koko tilaus. Teen huomenna niin että perun koko tilauksen ja tilaan uudella numerolla, pääsen nopeampaa puhelinjonoon. Jonon hännillä olisin muutenkin kun vasta sitten pääsee jonoon kun numeronsiirto on varmistunut. Jäätävä vitutus Dna:n takia......

No olihan nuo toimitusvaikeudet odotettavissa, jos ei eka batchiin pääse mukaan niin silloin menee vaikeaksi. MPFooruminkin kautta huomasi heti sen eka legendin diilin ilmaannuttua että kaikki tulee päivittämään luurinsa asap eikä silloin mikään pulju pysty tuottamaan kapulaa määräajassa etenkin kun komponenttipulakin oli tiedossa.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37585

Tuli tilattua kyseinen suojakuori Desireen. Hinta on niin olematon, että ei hirveämmin haittaa, vaikka olisikin ihan paska. Androidsuomen blogissa tuon olivat kuitenkin jo tilanneet, ja todenneet hintaansa nähden päteväksi. Desire tulee Saunalahden mukaan vasta kuukauden päästä, mutta onpahan suojakuoret valmiina :D

Oma tilauksenikin eteni kun vihdoin tuli varmistus numeronsiirrosta. Tulikin juuri ennenkuin aioin perua tilaukseni ja tilata uudestaan. MegaDesire tarjous näytti tälle viikkoa jo päättyneen, eli olempa viimeisten joukossa saamassa puhelintani. No, ompahan jotain mitä odottaa.

Ne jotka tarvitsevat Divx-tukea Android-puhelimeensa näyttäisi olevan uusi ohjelma tulossa: Rockplayer
Näyttää olevan Beta-vaiheessa mutta vaikuttaa tosi hyvältä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kappas vain, 10.1 Flash on nyt asentunut hieman etuajassa Desireen ja hienosti pelittää! Nyt pystyy pelailemaan flashipelejäkin netin kautta, eipä tässä siis enää mitään pelejä tarvi asennellakaan!

Sellasta. Olen juuri ulkomailla, ja täällä ollessani piti siirtyä numero Elisalta Saunalahdelle. Sinä päivänä tuli viesti että kohta siirtyy numero eli voi vaihtaa sim-kortin, joten tein niin. Nyt tilanne on kuitenkin se että Elisa ei enää toimi, mutta ei toimi myöskään Saunalahti. Ei siis ole liittymää ollenkaan tällä hetkellä, kiva myös siksi että numero on myös ainoa työnumeroni (toiminimi)...

Kumpaakin SIM-korttia on kokeiltu kolmessa luurissa ja kaikissa tulee ilmoitus että sim-kortin rekisteröinti epäonnistui. Ei siis ole sen vika että puhelimini on Elisan kytkypuhelin (määräaikaisuus loppui jo tietenkin, mutta itsestään se ei aukea), ja luultavasti Saunalahden sim-kortti toimisi luurissa anyway.

Desireä en siis ole vielä saanut, ja ei ole tullut ilmoitusta että numeronsiirto siirtyy tuonne monen 13.7 päivämäärään.

Oma Saunalahdessa lukee että liittymä MegaDesire on "kunnossa tai vakuus maksettu"...?

Nyt kuulostaa siltä että on käynyt näin: Elisalta siirtyi numero sinä päivänä kun aluksi pitikin, ja katkesi tuo liittymä, mutta Saunalahti on ehkä siirtänytkin omassa mielessään numeronsiirtoa eteenpäin ja ei ole asiasta ilmoittanut minulle tai Elisalle. Yksi vaihtoehto on tietenkin että uusi sim-kortti ei rekisteröidy ensimmäistä kertaa ulkomailta käsin.

Plaah, kerran yritin aspaan soittaa mutta puhelimesta loppui akku kun 15 min olin jonottanut a'0.5€/min. Nyt sitten laitoin vain viestiä Elisalle ja Saunalahdelle netistä käsin.

Nimimerkkillä "kolmatta päivää ilman mitään liittymää"

Oottelen Desireä myös saunalahdelta mutta kun hätähousu oon niin kävin hakemassa Galaxy S:sän..
Kunhan lautaus loppuu niin pääsee räpläämään asetuksia ja ohjelmia paikoilleen..

No kaipa tuolle toisellekin luurille käyttöä löytyy kunhan se tulee.. :D

Onko täällä moni jo kyrpiintynyt Saunalahden Desire-jonoon? :D Aika monet ovat ilmeisesti jättäneet leikin kesken kun eivät jaksa odotella. Itse aion kyllä odottaa, parempi minulle mitä enemmän porukkaa luovuttaa :D Toisaalta olisi helppo vain peruuttaa tilaus ja käydä ostamassa esim. tuo Galaxy S, mutta tulisi liian suuri lovi opiskelijan kukkarolle ja sitten pitäisi ottaa myös joku kallis liittymä kylkeen.

Ja sitä paitsi jos pitäisi Desiren ja Galaxy S:n väliltä valita, ottaisin kyllä Desiren. Galaxy S:n käyttöjärjestelmä vaikuttaa paljon huonommalta kuin Desiren Sense, muutenkin tykkään enemmän Desiren ulkonäöstä. Niin, tottakai Galaxy S on tehokkaampi kuin Desire ja siinä on isompi näyttö super-amoledillä, mutta Desiren tehot riittävät varmasti omaan käyttöön vallan mainiosti.

Tilailimpas pari silikonisuojaa ebaystä näin valmiiksi:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&item=110538840663&view=all&tid=537152953001
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&item=110538840787&view=all&tid=537153221001

En tiedä ovatko mistään kotoisin mutta ei nyt 3e oo paha suojasta.

Kappas vain, 10.1 Flash on nyt asentunut hieman etuajassa Desireen ja hienosti pelittää! Nyt pystyy pelailemaan flashipelejäkin netin kautta, eipä tässä siis enää mitään pelejä tarvi asennellakaan!
Mites ne flashipelit tunnistaa liikkeen?

Flash 10.1 tarvitsee Froyon, joten eipä taida "asentua" noin vaan Desireen. Roottaamalla ja tunkkaamalla jonkun custom-Froyon voi toimia. xda:lla oli jotain juttua siitä että 10.1 saattaisi toimia korvaamalla HTC:n Flash plugin sillä, mutta aika vaihtelevia olivat raportit ja suurin osa "10.1 toimii!!!" tuulettajista luulivat Flash Liteä 10.1:ksi...

Vässy, näinhän se taisi olla ;) kyllähän se tavallaan "asentuukin" ok, mutta lite tosiaan taitaa keulia aina edelle.

EDIT: kuitenkin erikoista että 10.1 ollessa "asentunut" nhl.comin videot pyörivät lähes moitteetta. Perus-litenä pyörii vain piirakka?

Olisi aika mielenkiintoinen iPadin tappaja Huaweilta 2.1 androidilla ryyditettynä (videolla tosin taitaa olla 1.6). Shippaa expansysiltä juuri nyt 299puntaan. Olen vähän arponut josko laittaisi tuon iPadin tilalle mediasoittimeksi. Olisi ainakin paremmat liitännät ja muutenkin maukkaan oloinen vekotin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saa nähdä käykö näin jo oman Desiren kohdalla kun sen Saunalahdelta tulee heinäkuussa (?):
http://www.engadget.com/2010/06/25/htc-running-low-on-amoled-stock-will-add-slcd-to-the-mix-for-so/
http://technews.am/conversations/en..._will_add_slcd_to_the_mix_for_some_models_wj9

HTC sanoo että kuvanlaatu on lähes täysin sama, mutta mitä on kerinnyt ympäri nettiä lukea niin eroja on. Kuulemma päivällä S-LCD näkyy paremmin.

En kyllä usko että vielä aivan seuraaviin eriin tulee nuo.

Itselleni kyllä ihan sama mikä näyttö on kyseessä, kunhan saisi puhelimen :D Kunhan ei huonompi ole kuin AMOLED, niin kaikki käy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom