Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhelimen suuren kysynnän vuoksi toukokuun lopulla saatu erä puhelimia loppui nopeasti. Tarkistin Sinun tilauksesi tilanteen toimitusasiantuntijalta. Tilaukset ovat jonossa tilauspäivämäärän mukaisesti ja sinun omasi käsitellään saapumisjärjestyksessä. Olet tällä hetkellä 200 ensimmäisen asiakkaan joukossa, jotka saavat puhelimen arviolta heinäkuun puolessa välissä.
PERKELE! Onko muka lauantai-iltana 29.päivä tehty tilaus ollut jo niin myöhässä, että olen joutunut jonoon. Enkä edes numeronsiirrolla tilannut, vaan päivitin vanhan liittymän. Voi helvetin helvetti, miksiköhän saunalahdelta sitten tuli monta päivää sitten kirje, jossa luki, että puhelin toimitetaan lähipäivinä lähimpään postin toimipisteeseen?
Itse tein tuon tilauksen tuona saman päivänä klo 14:45 ja olen jo saunalahden asiakas. Kyllä ne sano, että tällä viikolla olisi jo postissa. Eipä ole kuitenkaan vaan tuli viesti, että heinäkuuhun menee. Melkosta, kuitenkin palleron mukaan noita luureja olisi vielä pitänyt olla varastossa kun tilasin. Vielä muutama päivä ton tilauksen jälkeenkin niitä luureja olisi vielä pitänyt olla varastossa, jännä.
Mites ne flashipelit tunnistaa liikkeen?Kappas vain, 10.1 Flash on nyt asentunut hieman etuajassa Desireen ja hienosti pelittää! Nyt pystyy pelailemaan flashipelejäkin netin kautta, eipä tässä siis enää mitään pelejä tarvi asennellakaan!
Flash 10.1 tarvitsee Froyon, joten eipä taida "asentua" noin vaan Desireen. Roottaamalla ja tunkkaamalla jonkun custom-Froyon voi toimia. xda:lla oli jotain juttua siitä että 10.1 saattaisi toimia korvaamalla HTC:n Flash plugin sillä, mutta aika vaihtelevia olivat raportit ja suurin osa "10.1 toimii!!!" tuulettajista luulivat Flash Liteä 10.1:ksi...Kappas vain, 10.1 Flash on nyt asentunut hieman etuajassa Desireen ja hienosti pelittää! Nyt pystyy pelailemaan flashipelejäkin netin kautta, eipä tässä siis enää mitään pelejä tarvi asennellakaan!