Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, stock:iin verrattuna melkeen ku yö ja päivä+saa paljon eri sälää laitettua. Mikäs customi meni sisään? arhd?Tuli tossa muutama päivä sitten roottailtua oma dhd ja laitettua kustom rommia sisään. Eipä voi muuta sanoa kun että on huomattavasti miellyttävämpi käyttää ja akkukestokin parempi
Sieltä kun operaattorin tietoja katselen, niin kyllä se saunalahtea näyttää, niin kuin pitääkin. Pystyisköhän ne asiakaspalvelusta kertomaan paljonko saunalahden kautta olen tänään dataa siirtänyt? Sais samalla lähettää asetukset tohon luuriin.Ihan kuin sun customi ei tunnistaisi mikä on oma operaattori, selittäisi tuon.
Eihän se kyllä roamaa ellet ole rajan lähellä, tai tietenkin ulkomailla. Ei taida tuollaisenaan olla sopiva customi jatkuvaan käyttöön.
Sanoi, ettei näe sitä siitä suoraan, mutta laittoi sieltä roaming-kiellon päälle. Siitä oli seurauksena se, että nyt data ei toiminut ollenkaan enää. No, olin kuitenkin pyytänyt sitä lähettämään asetukset tähän luuriin, ja vaikka mitään asetusten saapumista ei missään näkynytkään, (kuten ei näkynyt ikinä vakio romillakaan) käynnistin puhelimen ja nyt pelittää taas. Tai pelittää niin kauan kunnes nappaan itse tuolta roamingin pois päältä. Ja kun laitan takaisin, niin toimii taas. No, sama kai se miten se toimii, kun roaming on operaattorin puolelta estetty.En tiedä kertovatko, kaippa ne. Toi ei varmaan oo niin full 4.0 että siinä olis se vakio datasiirtoseuranta mukana? Ite käyttänyt vain tätä: https://market.android.com/details?id=net.jaqpot.netcounter
En mä edes itse tajunnut ihan heti, että tässä on nelonen, koska XDA:lla puhuttiin vain Cyanogen Modista tai CM9:stä. Mutta kun sain tän tähän, niin katselin, että näyttää vähän neloselta ja katselin tietoja, niin siellä lukee versionumerossa 4.0.3Niin niin, eli siinä on se ihan mainostettu nelosen feature messis. Noi rommit vaan joissa "based on" voi olla mitä sattuu.
En ole seurannut rommien kehitystä ollenkaan kuukausiin, kun tuo oma nyt pelittää niin hienosti. Ei siis mitään käryä mitä siellä on nykyään.
Kokemusta ei ole mistään varsinaisessa käytössä, mutta haku "timed sms" marketissa tuottaa tuloksia aika paljonkin.Oiskohan Androidille jotain ohjelmaa että voisi lähettää tekstiviestejä ajastettuna? Esim. tänään kun oli kirjotukset niin olisi pitänyt pystyä klo 11 laittamaan tekstiviesti, niin löytyisiköhän tähän mitään ohjelmaa?
Voisi kyllä koittaa tuota tai jotain muuta. Ja turha se on Marketista etsiä kun TML:ään voi luottaa aina ;)Kokemusta ei ole mistään varsinaisessa käytössä, mutta haku "timed sms" marketissa tuottaa tuloksia aika paljonkin.
Itse käytän kaikkeen tekstiviestittelyyn GO SMS Pro ohjelmaa, ja yksi feature siinä (järjettömän monesta), on scheduled sms eli ajastetut viestit. Todella hyvä softa muutenkin.
Sanoi, ettei näe sitä siitä suoraan, mutta laittoi sieltä roaming-kiellon päälle. Siitä oli seurauksena se, että nyt data ei toiminut ollenkaan enää. No, olin kuitenkin pyytänyt sitä lähettämään asetukset tähän luuriin, ja vaikka mitään asetusten saapumista ei missään näkynytkään, (kuten ei näkynyt ikinä vakio romillakaan) käynnistin puhelimen ja nyt pelittää taas. Tai pelittää niin kauan kunnes nappaan itse tuolta roamingin pois päältä. Ja kun laitan takaisin, niin toimii taas. No, sama kai se miten se toimii, kun roaming on operaattorin puolelta estetty.
Ja en nyt tiedä millaista datasiirtoseurantaa tarkoitat, mutta on tässä sellainen joka näyttää joka sovelluksen käyttämän datan, sekä kokonaisdatan ja sinne saa asettaa myös jonkinlaisen rajan.
Kiitos kun nyt kerroit :DItsellä mennään SGS1:n kanssa juuri näin, eli Darky's custom rom sisässä ja data pelaa vain, kun puhelimen asetuksista on roaming päällä. Saunalahden sivuilta on ulkomaan reissujen takia otettu verkkovierailuasetukset pois ja luuri puuhailee nettiä vain saunalahden oman verkon kanssa. Normaaleja laskuja tippunut samaan tapaan kuin ennen rommin vaihtoakin.
juu arhd sisällä ja ei voi muuta kuin kehuaJep, stock:iin verrattuna melkeen ku yö ja päivä+saa paljon eri sälää laitettua. Mikäs customi meni sisään? arhd?