Android - puhelimet ja softat

Itte huomannu saman. Mun mielestä kanssa dhd:ssa huono näyttö verrattuna gs2:een. Ja eikö toi amoled vie vähemmän virtaa? Tässä dhd:ssa ei kestä akku läheskään niin kauan ku samsungissa. Hetken ku pitää näyttöä päällä ni menee 20 prosenttia akusta ihan hujauksessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Panorama-kuvat
Tossa on muutama kuva minkä oon ottanu Pano nimisellä softalla. Löytyy marketista. Ton sai kymmenellä sentillä alejen aikaan.

Tässä on yks minkä otin 360 camera -softalla. Luurina SGS2. (kuva on linkattu facebookista joten vähän huonompaa laatua kuin alkuperäinen)
311394_10150351732978720_765198719_8225931_1696218104_n.jpg

Jaa ei mikään ihmekkään, et tohon htc one x:ään ei oo tulossa amoledia kun toi super amoled on samsungin omistuksessa. Tavallinen amoledhan ei juurikaan oo parempi kun noi parhaat lcd:t. Et ehkä toi htc tulee sittenkin ostettua. Onneks tossa on tajuttu laittaa kunnon akku kun tässä dhd:ssa on niin onneton akunkesto

Jännä tämä 4:3 kuvasuhteen Vu.
http://www.engadget.com/2012/02/19/lg-optimus-vu-5-inch-4x3-mwc-2012/

lgoptimusvu02hed.jpg

"1024x768 res, stylus-friendly 5-inch IPS LCD display, while the official specs confirm rumors it would pack a 1.5GHz dual core CPU, 8MP camera, LTE, 2080mAh battery and Android 2.3 in a slim 8.5mm thick frame. An upgrade to Ice Cream Sandwich is promised within three months of its launch"

Tulipa otettua piruuttaan go launcher käyttöön. Ihan mukavalta tä vaikuttaa kun ei ole ennen käyttäny mitään näistä marketin launcereista. Mitä launchereita teillä on käytössä?

Tulipa otettua piruuttaan go launcher käyttöön. Ihan mukavalta tä vaikuttaa kun ei ole ennen käyttäny mitään näistä marketin launcereista. Mitä launchereita teillä on käytössä?
Mulla nyt jäänyt käyttöön juurikin GO Launcher. Muita kokeiluja on ollut LauncherPro Plus ja ADW Launcher EX. Eli oon ostanu kaikki kolme.

LauncherPro oli pitkään käytössä, ja hyvä onkin, mutta jossain vaiheessa oli ongelmia nykyisen rommin kanssa ja piti luopua. HTC Dialer ei avatessa näyttänyt viimeeksi soitettuja, jos vaikka yhden numeron näppäili ja paino sit backspace nappia niin nimet tuli näkyviin... HTC Dialer kun on niin hyvä, niin en edes harkinnut sitten vain ottaa toista Dialeria mukaan.

Sitten tuli kokeiluun ADW Launcher EX ja sekin näppärä, mutta sitten silläkin yksi ärsyttävä bugi ja piti luopua. Ongelma se kun mulla on vakiona notification bar piilossa, niin on asetus että slide ylös tuo sen näkyviin, niin ADW teki sitä että se ei ottanut enää työpöydällä käyttöön sitä notification barin tilaa kun pisti taas palkin piiloon.

GO Launcherissa ei ole esiintynyt mitään ongelma.

Näyttää kyllä erittäin mielenkiintoiselta. Tulee mieleen Motorola Atrix, mutta Ubuntu olisi kyllä aivan eri luokkaa.

Onhan noita tosiaan ollut, mutta toi Androidin käyttis nyt on vähän kyseenalainen työpöytäkäytössä. Toi Ubuntu avaa ihan uudenlaisia mahdollisuuksia, koska siirtyminen on helppoa niille jotka linukkaa jo käyttää. Windowsistakin siirtyville tuo on paljon parempi kuin Android, koska useimmat softat saa toimimaan esim Winen kautta.

Viva la Linux :)

Jokohan olisi uusi CyanogenMod Bleidille. Vois ruuttailla ja päivitellä uusimman version taas. Varsin hauska pelleillä kyllä Androidillakin.

Löytyykö androidiin tekstin arvaus softaa joka toimisi nokialaisella logiikalla. Eli kun tämä Android vaihtaa sanan automaattisesti sanakirjasta löytyvään läheiseen sanaan ja se on todella ärsyttävä ominaisuus. Mieluummin pitäisi ehdottaa sanakirjan sanoja mutta alunperin kirjoitettu pidetään ellei sitten valita toista.

Samoin automaattinen pisteen tuleminen jostain syystä ärsyttää...

Löytyykö androidiin tekstin arvaus softaa joka toimisi nokialaisella logiikalla. Eli kun tämä Android vaihtaa sanan automaattisesti sanakirjasta löytyvään läheiseen sanaan ja se on todella ärsyttävä ominaisuus. Mieluummin pitäisi ehdottaa sanakirjan sanoja mutta alunperin kirjoitettu pidetään ellei sitten valita toista.

Eikös nuo voi asetuksista ottaa pois päältä?

Itse olen käyttänyt tätä ja on ollut hiton kätevä. https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey&hl=fi
Kirjoittaminen on paljon nopeampaa ja helpompaa sekä korjaa kirjoitusvirheet useimmiten. Tämä ehdottaa toisia sanoja ja voi kyllä valita sen itsekirjoittaman sanan myöskin. Mutta automaattisen pisteet tulemista tässäkään ei pysty ottamaan pois.

Liekkö olemassa mielellään ilmasta nauhuria, mikä alkaa alkaa äänittää sillon kun havaitsee ääntä. Ois ketävä, nii voin aina yöllisiä höpinöitä kuunnella, mitä tulee juteltua unissaan.. Toki vois laittaa koko yöks nauhottamaan ja kattoo sitten jollakin äänenleikkaus softalla onko tullu äänikäppyröitä.

Meni muutama kuukausi sitten galaxy ässän näyttö paskaksi ja tekis mieli hommata uus näyttö siihen..

Lainassa on nokian kosketusnäyttöpuhelin ja se on aivan paska.

Onko tää näyttö aivan "yhtä hyvä", kuin alkuperäinen sampan näyttö :david:?

http://www.ebay.com/itm/LCD-Screen-...ccessories&hash=item45fdb720c1#ht_2417wt_1163

Ettei ole minkään vanhan nokian tasoa, toi ebayn näyttö :rolleyes:...

Tuosta en tiedä mitään mutta jos ei itse halua vaihtoa tehdä niin ainakin edukkaasti ja nopeasti vaihtoi minulla lasin ko firma: www.huoltokukko.fi

En voi kuin suositella :)

Oisko jotain kunnon puheluitten tallennusohjelmas suositella androidille? Jostain syystä ei toimi toi vanha ohjelma enää tässä rommissa. Ja täytyy olla 2 suuntanen ehdottomasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom