- Ikä
- 39
Sen verran tungen lusikkaa soppaan, että mulla on Tampereella Saunalahti ja toimii hyvin. Tosin tuohon sellainen pointti että mulla on melkein poikkeuksetta HSPA/HSDPA eli "H"...No sepä se. Kyllä mäkin syytin ensin Saunalahtea, mutta jossain vaiheessa alkoi tuntua siltä, että eihän se nyt jumalauta voi olla niin paska, että ihan jatkuvasti on ongelmaa, mikä ei ikinä korjaannu. Mutta kai se sitten on. Mutta lyödäänkö vetoa, että jos alan kiukuttelemaan niille, niin ne syyttää puhelinta? DNA:han en viitsisi kyllä siltikään vaihtaa, koska siinä vain on "jotain", mistä en tykkää. En osaa määritellä, mutta joku siinä lafkassa mättää. Ja olen ollut Elisan asiakas niin kauan, kuin ekan puhelimen ostin, eli 15 vuotiaasta, enkä viitsisi katkaista hyvää putkea. Kai se sit täytyy kärsiä.
Lisään vielä, että 3G on tosiaan joissain puhelinmalli+käyttöjärjestelmä yhdistelmissä todettu ongelmalliseksi.
Itse en ole nyt havainnut ainakaan puoleen vuoteen ongelmia, käytössä HTC Desire (se eka) jossa custom ROM (InsertCoin) jossa pohjana siis Android 2.3.3. Radiota en ainakaan tietoisesti erikseen päivittänyt, jos on tullut rommin jonkin version (asentanut InsertCoinista varmaan 5+ versiota ajan myötä) mukana niin sitten on.