Max von Laue
Banned
Itse olen jo saunalahden asiakas ja tilasin silloin, kun vielä luureja piti olla. Tosin eipä tuosta aspasta varmuudella tiedä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perkele teidän kanssa, olin ihan tyytyväinen vanhaan Nokia N95 mutta nyt rupes hieman kiinnostamaa tuo Desire :D
Missä noin sanottiin?Nyt joku sanoo Saunalahden foorumilla että aspasta olisi kerrottu perjantaina tulevan 1500 kappaletta laitteita ja 900 niistä olisi varattu. Mutta samalla luki että aspa ei ollut varma asiasta :D Melkosta huhumyllyä.. Pitää toivoa että Saunalahti saisi tälle viikkoa jo puhelimia. Tuo keltaisen palleron takaisin tulokin nostaa toiveita.
Mitenkä puhelimessa muuten noin datapalvelut? Pitääkö pelätä että käyttää suoraa jotain verkkoa kun avaa? Tai avasin jo puhelimen vaikka ohjeissa kiellettiinki, pitäisi opetella lukemaan ohjeita.
Ohjeissa siis sanotaan että lataa puhelin aluksi ja sitten käynnistä. En tiedä sitten onko käynnistyksestä haittaa.
Kävin kyselee Elisan kaupasta tuota luuria ja sanovat notta tilauksia on joku 6500kpl jonossa..hehe.. 2vk päästä pitäis viimeistään tulla lisää tavaraa. Tilattu on 3x tuo määrä..kuulemma.