Anderson Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin ja siis Japin tapanahan on quotata toista vain osittain. Itse sanoin siis, että PRIDE aikojen isoimmat ukot olivat hitaita ja kömpelöitä, en sanonut että PRIDEn hw:t oli hitaita ja kömpelöitä. Sanoin myös, että FE niputti sekä ne isoimmat ja kömpelöt, kuin ne pienemmät ja nopeat. Mutta tätähän ei herra sitten jaksanut quottaa vaan otti vain osan kontekstista.

Siis tä? Mua ei kiinnosta mitä sä oot sanonut. Nappasin nyt 2 JAPIN kirjottamaa mielestäni ristiriidassa olevaa "lauseen osaa". En oo kommentoinu mielestäni sun sanomisias millään tavalla?

Luetun ymmärtämisessä ilmeisesti aukkoja? Tottahan toki AS on otellut painoluokkansa top ukkoja vastaan. Kyseinen painoluokka vaan on heikkotasoisin koko organisaatiossa.
Mitkä ovat muuten perustelut tuolle väitteelle? "Koska ne kaikki häviää Silvalle"? ;)

Kerrotko missä kohtaa provoilen ja miksi lainaat tekstiä johon et edes vastaa. Ehkä et vain ymmärrä pointtia, mutta sulla mm. vaihtuu tuo profiilikuva sitä mukaa miten matsit menee, kenties sulla on kohta gsp:n kuva siinä kun se silvaa kurittaa.

Joo japin Lesnar fanitus loppui siihen päivään kun Cain pieksi sen kuin pikkutytön,profiilikuvat vaihtu samantien ja eipä oo enää paljoa Lessu-hehkutustä näkynyt,mikä on pelkästään positiivinen asia...innolla odotan mitä tapahtuu kun Silva joskus häviää...;)

Silva on poikkeuksellinen ottelija ja varmasti yksi parhaimmista ottelijoista ikinä (Jakaa p4p 1. sijan GSP:n kanssa). Ottelijoilta kun kysyttiin kaikkien aikojen parasta ottelijaa, jokainen vastasi FedoR Emelianenko, videoa en löytänyt, mutta siellä oli mm. GSP, BJ, bas rutten + joukko muita legendoja, kukaan ei maininnut Andersenia. Kun valitaan kaikkien aikojen parasta katsotaan siinä paljon muutakin kun pelkkää recordia, ja Andersenilla on vielä hyvin pitkä matka siihenkin. Älytöntä paskan jauhantaa ettei Fedor olisi otellut kovimpia vastaan, 3 kertaa Nogi joka oli huippukunnossa, Crocop, Randelman + kasa UFC mestareita ja K1:n parhaita. Kömpelöitä ja hitaita, tuskin.

Fedorin täysin ylivoimainen recordia aikansa parhaita vastaan, todellisen taistelijan tapa otella ( ei mitään karkuun juoksu hippaa ja omalla mukavuusalueella varmistelua) + aina kunnioittava käytös vastustajaa kohtaan, siinä muutamia hyviä syitä miksi Feukka on GOAT.

Sitäpaitsi ei ole kovinkaan kummoinen taso tuolla MW:ssä, ei mikään ihme että tulee voittoja. Jos Andersen haluaa olla GOAT olisi aika siirtyä LHW:n testaamaan riittääkö kyvyt siellä kun vastassa on Shogun, Machida, Jones tai Rashad. Jos näistäkin alkaa tulla vaan voittoja niin on ehdottamasti GOAT sen jälkeen, vaikka käytöstapoja poitsulla ei olekaan.

Siis tä? Mua ei kiinnosta mitä sä oot sanonut. Nappasin nyt 2 JAPIN kirjottamaa mielestäni ristiriidassa olevaa "lauseen osaa". En oo kommentoinu mielestäni sun sanomisias millään tavalla?

Hehe.. rauhotu kaveri. Mä vaan komppasin sua, eli olin sun puolella tossa :piis:

Luetun ymmärtämisessä ilmeisesti aukkoja? Tottahan toki AS on otellut painoluokkansa top ukkoja vastaan. Kyseinen painoluokka vaan on heikkotasoisin koko organisaatiossa. Niputtelemalla porukkaa siellä kumoon, ei tee sinusta maailma kaikkien aikojen parasta. Siitähän tässä oli kyse. Ei siitä etteikö mies ole yksi parhaista. Jos AS:lla olisi samat saavutukset lhw:ssä, joka on ja on aina ollut äärimmäisen kovatasoinen, niin sitten voidaan puhua jo GOATista. Ja Silva kuitenkin on kooltaan samankokoinen kuin lhw ukot. Edelleen siis kysyn, eikö tuo ole loogista? :wtf:
Suora lainaus heti topikin ekasta postista (ei siis sun): "Selvät voitot ovat tulleet miehistä jotka eivät ole edes top 10 listalla tai joistain TUF ottelijoista."

Andersonin kohdalla MW on se heikoin painoluokka, Fedorista puhuttaessa HW jne. Eli tuntuu siltä, että mitä dominoivampi olet omassa sarjassasi, sitä huonotasoisemmaksi se tulee (etenkin täällä internetissä)

Koko keskustelu muuten GOATista muutenkin on ihan perseestä. Koko käsite greatest of all time ei edes sovi kamppailulajiin, koska painoluokkia on niin monta, niin hemmetin vaikea alkaa väkertämään, että kumpi on parempi yleisesti esim. Bas Rutten vai Jose Aldo?

Noniin, nyt puhutaan asiaa. Mä olen aivan samaa mieltä, että kaikki GOATit ja P4Pt sun muut on suht turhaa jossittelua ja spekulointia. Toiset tykkää, muo ei juurikaan kiinnosta. Ainoa asia mikä merkitsee on se, jos Basito ja Aldo laitettais samaan kehään, kumpi sen matsin todellisuudessa hoitais. Painoluokkien sisäiset rankingit nyt vielä on ihan järjen rajoissa, mutta se, voittaisko joku P4P kolmonen Aldo jo listoilta pudonneen Fedorin, jos Josella olis 7 numeroa isompi jalka ja enemmän rintakarvoja, menee mulla yli hilseen.

Joo japin Lesnar fanitus loppui siihen päivään kun Cain pieksi sen kuin pikkutytön,profiilikuvat vaihtu samantien ja eipä oo enää paljoa Lessu-hehkutustä näkynyt,mikä on pelkästään positiivinen asia...innolla odotan mitä tapahtuu kun Silva joskus häviää...;)

Fanitan edelleen lesnaria ei se mihinkään ole hävinnyt, edelleen olen sitä mieltä että mies pieksee Fedorin 99/100. Kuva vaihtuu fiiliksen mukaan. Eiks sun pitänyt lopettaa tänne kirjoittelu? Ainakin niin uhosit Mikelle viikko sit?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Spaideri ja Lyoto sparrailee:

Grapplefestin näyttäis "vievän" the dragon! Chajajajaja!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Fanitan edelleen lesnaria ei se mihinkään ole hävinnyt, edelleen olen sitä mieltä että mies pieksee Fedorin 99/100.

Miksi kaivoit taas tähän ketjuun Fedorin?

(ps. Brock alistuu kuin pikkutyttö Cainin ja Carwinin nyrkeille, muttei Fedorin? OK.)

Miksi kaivoit taas tähän ketjuun Fedorin?

(ps. Brock alistuu kuin pikkutyttö Cainin ja Carwinin nyrkeille, muttei Fedorin? OK.)

Johtuen Fedorin huonosta TDDstä, Silva vei Fedorin simppelisti mattoon saman tekisi Lesnar, Carwin ja Cain ovat hyviä painojoita ja Lesnar joutui näiden kanssa ottelemaan pystyssä, Fedorin kanssa tätä ongelmaa ei olisi. Loppumatsi menisikin sitten Lesnarin komennossa, joka hakkaisi Fedorin helposti keskeytyskuntoon. Ei tarvitse olla edes Lesnar fani nähdäkseen että tämä on todennäköinen scenaario. Fedor tietää itsekkin mattopelinsä riittämättömyyden nyky mma:han ja tästä syystä häntä auttamaan lähteekin entinen Tuf kilpailija.

Noniin, nyt puhutaan asiaa. Mä olen aivan samaa mieltä, että kaikki GOATit ja P4Pt sun muut on suht turhaa jossittelua ja spekulointia. Toiset tykkää, muo ei juurikaan kiinnosta. Ainoa asia mikä merkitsee on se, jos Basito ja Aldo laitettais samaan kehään, kumpi sen matsin todellisuudessa hoitais. Painoluokkien sisäiset rankingit nyt vielä on ihan järjen rajoissa, mutta se, voittaisko joku P4P kolmonen Aldo jo listoilta pudonneen Fedorin, jos Josella olis 7 numeroa isompi jalka ja enemmän rintakarvoja, menee mulla yli hilseen.

Hyvä ollaan samalla aaltopituudella.

Itsehän sen muuten tuossa parhaiten tokaisit: "jos Basito ja Aldo laitettais samaan kehään, kumpi sen matsin todellisuudessa hoitais". Eli sama homma.. jos AS ja FE laitettais samaan kehään, kumpi sen matsin todellisuudessa hoitais..

Tämä siis sinun matematiikalla ja olen siis sun kanssa samaa mieltä. GOAT ja P4P keskustelut tosiasiassa perseestä. Mutta painoluokkien sisäiset rankkaukset ovat järkeviä ja toinen ääripää --> kovin on se joka voittaisi, painoluokasta riippumatta. Täysin hypoteettista, mutta sillein se pitäisi ajatella.

Johtuen Fedorin huonosta TDDstä, Silva vei Fedorin simppelisti mattoon saman tekisi Lesnar, Carwin ja Cain ovat hyviä painojoita ja Lesnar joutui näiden kanssa ottelemaan pystyssä, Fedorin kanssa tätä ongelmaa ei olisi. Loppumatsi menisikin sitten Lesnarin komennossa, joka hakkaisi Fedorin helposti keskeytyskuntoon. Ei tarvitse olla edes Lesnar fani nähdäkseen että tämä on todennäköinen scenaario. Fedor tietää itsekkin mattopelinsä riittämättömyyden nyky mma:han ja tästä syystä häntä auttamaan lähteekin entinen Tuf kilpailija.

Salli mun nauraa!! Fedor onkin joo tunnettu huonosta TDD:stä?? Miehen lantion liike on aina ollut vertaansa vailla! Silvalla osui shootti hyvään kohtaan ja kuka tahansa olisi siitä mennyt mattoon. Mites se ensimmäisen erän pystyvääntö, jossa 50 paunaa painavampi Silva yritti vääntää FE:n mattoon ja taisi FE päätyä kasan päällimäiseksi nakuttelemaan hämmereitä?

Älä nyt jaksa. Sulla tulee paljon asiaakin välillä ja pidän sun kirjoituksista, mutta välillä vaikutat siltä kuin olisit 13 -vuotias vrestlinkifani joka luulee, että Lessu pystyis tekemään F5:n myös mma:ssa. :D

Salli mun nauraa!! Fedor onkin joo tunnettu huonosta TDD:stä?? Miehen lantion liike on aina ollut vertaansa vailla! Silvalla osui shootti hyvään kohtaan ja kuka tahansa olisi siitä mennyt mattoon. Mites se ensimmäisen erän pystyvääntö, jossa 50 paunaa painavampi Silva yritti vääntää FE:n mattoon ja taisi FE päätyä kasan päällimäiseksi nakuttelemaan hämmereitä?

Älä nyt jaksa. Sulla tulee paljon asiaakin välillä ja pidän sun kirjoituksista, mutta välillä vaikutat siltä kuin olisit 13 -vuotias vrestlinkifani joka luulee, että Lessu pystyis tekemään F5:n myös mma:ssa. :D

Niin Silva ei ole painija ja karkasi Giljotiinista nostamalla Fedorin ilmaan ekassa erässä, tässä Fedor jäi päälimmäiseksi, kun taas shootti jalkoihin sai Fedorin jäämään alle, eikä miehellä ollut mitään keinoja tulla alta pois, näytti lähinnä säälittävältä räpellykseltä. Ei siinä sen ihmeempää ollaan tästä asiasta eri mieltä, ja molemmat omasta mielestämme oikeassa. Muistan vielä myös elävästi ajan kun Fedor oli rankattuna ykköseksi mma saiteilla, ja silloin Fedor fanit käyttivät sitä ultimaalisena totuutena "Fedor rankattuna korkeammalle, joten on parempi" No nyt ne rankingit näyttää että Brock on rankattuna korkeammalle, niin pidetään samaa periaatetta yllä.

Tällä logiikalla Anderson Silvalla on myös huono TDD. Paljon huonompi kuin... Sonnen vei mattoon Silvaa erä toisensa jälkeen ja Silva puolestaan räpisteli, kuin hämäkäkki jolta on revitty osa jaloista pois. 4,5 erää sitä sai katsoa ja joka kerta Silva oli selälleen kuin 5 dollarin huora. Tämä oli puolestaa puhdasti piruilua:)

Kyllähän silla onkin, painijat ovat vienneet sitä mattoon. Pitäisikö tosiasiat kieltää fanittamisen takia?

Back
Ylös Bottom