Vaikka yleisesti Silvan käytös perseestä onkin, ja Sonnen heitti minunkin mielestäni hyvää läppää, niin silti Silvan käytöksessä ei hirveästi ole mielestäni tässä tapauksessa moitittavaa. Yllättävän tyynesti minun mielestäni otti asian, vaikka Sonnen esimerkiksi juuri haukkui Nogueirat jne. Kaikki on Sonnenin puolella tässä tapauksessa, mutta miettikää millaiset vihat Silva olisi saanut päälleen, jos olisi samalla tavalla puhunut Sonnenista. Joo, eikä mulla ole mitään Sonnenia vastaan, ihan hauska jätkähän se on.
Silva yritti aloittaa (punnituksissa) sitä samaa pelleilyä kuin harrasti Maiaa matsissa. Silvahan veti pultit jostain käsittämättömästä lauseesta minkä Maia päästi suustaan matsia promotessa. Maiaa vastaan mies huuteli rivouksia, halveksi ja nöyryytti Maiaa niin paljon kuin osasi ja pystyi. Koko show kääntyi loppujen lopuksi miestä itseään vastaan, mutta tuo matsi avasi ainakin minun silmäni, miten epäurheilijamainen persoona Silva on. Ainakaan mun arvomaailmaan ei mahdu tuollainen käytös enkä sen takia pysty miestä arvostamaan. Silva olisi ihan saletisti tehnyt samat temput Sonnenille, joka lievästi ilmaistuna "sanoi ehkä vähän enemmän kuin Demian".
Matsihan oli sinällään ihan klassikko ja ottelun voitti lopulta Silva. Ei sitä kukaan kiistä. Mutta on edelleen typerää selitellä sitä turpasaunaa minkä Silva koki vedoten kylkikipuihin tai Sonnenin lääkitykseen. Silva otti 4½ erää turpaansa pystyssä ja matossa, se on ihan yhtälailla totuus kuin se että mies lopulta voitti. Kunnioitettava comeback. Silti en miestä arvosta. Ja tämä vain herran persoonan takia.