pullopaskaa
Banned
Tämä olkoon viimeinen vastaus tähän aiheeseen, koska tulee liikaa off topicia. Ongelmasi on, ettet itse ymmärrä perustelujesi olemattomuutta. Käytät yksittäisiä esimerkkejä osoittaaksesi, että pienemmälläkin reachilla varustettu ottelija voi voittaa ulottuvamman. Ja minä kysyn: Mitä sitten? Ei se poista sitä faktaa mihinkään, että pidemmästä reachista on ottelijalle etua. Samoin kuin on painoerojen kohdalla. Kyse on lopulta näkemyseroista sen suhteen minkä verran etua mistäkin reach-erosta saa versus painoerot.
Jos tuossa on kaikki minkä takia perustelet täysin teoreettista ajatustani "järjettömäksi", niin olet aika heikoilla hangilla. Tuhlasin taas vain aikaani ihan joutavanpäiväiseen. Tämän takia kanssasi on turhauttavaa käydä rakentavaa keskustelua, kun et kiihkoissasi malta lukea tai ymmärrä kunnolla mitä kirjoitan ja sitten vastaat sen virhetulkintasi mukaisesti ja saan jatkuvasti vääntää ja selventää kaikkea. Minulle tässä asiassa ei ole mitään järjetöntä tai epäselvää. Jos sinulle yhä on, niin en voi sille mitään.
Voit vielä vastata jotain tähän, niin saat sanoa viimeisen sanan, mutta minä vaikenen nyt tämän aiheen osalta. Tämä ei hyödytä kumpaakaan eikä ketään varmasti voisi vähempää kiinnostaa meidän tappelut täällä.
Käytän esimerkkejä osoittaakseni sen, että siitä reachistä ei ole käytännön hyötyä jos vastustaja on sinua parempi ottelija. Painoerosta taas on huomattavaa hyötyä, vaikka toki painoeronkin hyöty pienenee mitä isommaksi ukot menee.
En yleensä vastaa olkinukkeihin, mutta mielestäni olen esittänyt perusteluni varsin selkeästi ja ilman kiihkoa, ja sinä olet hyökännyt viimeisen parin viestin aikana minua, etkä argumenttejani vastaan, joka todella usein kielii sitä, että järkeviä argumentteja ei sinulta löydy. Tuo "tää on mun vika viesti sä et niiq tajuu" on myös todella yleinen. Kuten myös kanssakeskustelijan älyn vähätteleminen. Kun ynnäilin näitä erinäisiä huomioitani mitä löysin käytöksestäsi, päädyin siihen lopputulokseen, etten se ole suinkaan minä joka on heikoilla hangilla.