Anabolic Halo - Roskaa vai oikeasti toimiva ?

Ikä
45
Kaupunki
Helsinki
Hei Kaikki!

Törmäsin hieman kummalliseen lihaskasvuun mukamas vaikuttavaan tököttiin. Kyseessä on siis
MuscleTechin Anabolic Halo, joka väittää olevansa jokin Cryo-Anabolinen koostumukseltaan.

Lihasten kasvuun rankan treenin lisäksihän vaikuttaa merkittävästi mm. testosterooni ja kaikkihan meistä diggaa sen vahvistumisesta ja tämä tuote väittää vaikuttavansa lihaskasvuun.

Eli, roskaa vai toimiva tuote ? :eek:

Kokemuksia ja kommentteja, hyvät ihmiset, jos saan pyytää ! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joopajoo. Ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa.

vastays

En tiedä muista mutta itse sanoisin että rahat menee hukkaan.

Laittaisin nuo rahat ennemmin perusheraan + maltoon

Joo, sehän se - ei sitä roskasta kannata maksaa. Itse käytän jo laadukkaista hera proteiinejä ja aminohappoja hyvän, proteiinipitoisen, ravinnon lisäksi. Vielä arsyttää se, että tekisi toki mieli kokeilla, mutta jos se onkin silkkaa roskaa ja siitä hyvästä kärsii ryhtmihäiriöitä, päänsärky tms. mitä sivuoireiksi mainitaan. Kyllähän mä saan saameri, pääni kipeeksi menemällä lähialkoon ja lataamalla itseni valtion putiikin tuotteillakin! Hitto!

Eihän näistä ikinä tiedä, hemmetisti sisältää kaiken maailman vitamiinejä ja aminohappoja sun muita...Mutta se on toinen juttu kannattaako niistä maksaa noin paljoo.

Ja suurin osa noista tulee syömällä monipuolisesti ruokaa.

Unohda suosiolla anabolic anal expander -jauhot. Monimutkaisilla ja tieteellisen kuuloisilla nimillä höynäytetään rahat pois punttipojilta.

Koostumukseltaan ihan hyvä tuote jos hinnassa olisi jotain tolkkua, vaan ei ole niin kuin
näissä nöxnöxeissä yleensä ei ole.

Toisinaan näissä sotkuissa on ollut ihan toimiviakin tuotteita (ei siis tietenkään purkin kyljessä lukevassa mittakaavassa), mutta hintaansa nähden luokattomia ostoksia. Maaliskuussa pörssiosakkeita ostaneille voi suositella.

Joo, siinähän se. Itte mä oon digannut että palkkarina HT-R toimii ihan hyvin, kuhan treenin alussa tempaisee joitakin BCAA:a - noista olen kokenut Phase-1:n toimivaksi ratkaisuksi - ei toi Fast:n BCAA:n ihan sontaa ole. Ehkäpä mä jatkossakin vedän näitä, tietää ainakin että ne toimii eikä oo mitään päänsärkyjä yms.

Päänsärkyjä ja rymihäiriöitä

Päänsärkyjä? Miten tuo nyt liittyy mihinkään?

No, se liittyy vaan siten, että tuote mainitsee mahdollisina sivuoireina päänsäryn, rytmihäiriöt, kipurinnassa tms. Tai, sanantarkkaan: ...jos esiintyy jotakin seuraavista... Eli, siten siis liittyy tähän keskusteluun - maksaako ainoastaan mahdollisesti roskasta, joka aiheuttaisi 'kaupan päälle' vielä tuollaisia mahdollisesti¨:D

Bodybuilding.comista löytyy arvioita, täältä näköjään vain ennakkoluuloja ja asenteita...
toistasataa arvioijaa ja keskiarvona 7.7 eli joillain taitaa toimia joillain ei.(Tämä lausahdus kyllä taitaa päteä melkein kaikkiin lisätouppinkiravinteisiin :) )

No, se liittyy vaan siten, että tuote mainitsee mahdollisina sivuoireina päänsäryn, rytmihäiriöt, kipurinnassa tms. Tai, sanantarkkaan: ...jos esiintyy jotakin seuraavista... Eli, siten siis liittyy tähän keskusteluun - maksaako ainoastaan mahdollisesti roskasta, joka aiheuttaisi 'kaupan päälle' vielä tuollaisia mahdollisesti¨:D

Varsinkin suuret valmistajat lyövät lähes kaikkiin tuotteisiinsa tällaisia varoituksia, varmuuden vuoksi. Tuoteselosteista löytää mitä kummempia juttuja millä voidaan ehkäistä esim. mahdolliset oikeudelliset vastuut MIKÄLI jotain tapahtuu. Kyse on kuitenkin siitä että huonokuntoinen treenaaja sattuisi kupsahtamaan - omaan fysiikkansa vajavuuksiin. Mikäli tuotteella olisi suurempia vaikutuksia, se tod.näk. luettaisiin lääkeaineisiin.

Anabolic Halo™ Proprietary Blend 24,832mg

Ja tuon alla mitä ihmeellisimpiä nimikkeitä josta ei mitään mainintaa kuinka paljon mitäkin on :D Tuo "proprietary blend" nyt tarkoittaa sitä suunnilleen että siellä voi olla vaikka 1mg kreatiinia ja 23mg pippelinöyhtää.

Hieno purkki, mutta uskokaa pois että parempi jättää hyllylle. Ostaa erikseen beta-alaniinia, kreatiinia ja proteiinia niin tulokset ovat hyvin todennäköisesti paremmat kuin tuollaisilla ylihintaisilla bling bling -tuotteilla.

Ja Rotta tosiaan puhui asiaa, noissa jenkkituotteissa on kaikki mahdolliset "varoitukset", kuten älä nauti hanurin kautta tai voi kirvellä. Koska kuitenkin joku älypää rahastaa jos kirvelee eikä erikseen mainittu.. Päänsärky nyt voi tulla vaikka tavallisesta maustetusta proteiinista jos on yliherkkä aspartaamille. Eli toisin sanoen se päänsärky tulee yhtä todennäköisesti myös sokerittomasta kokiksesta.. :rolleyes:

Suomituotteissakin taitaa Fastin HT-R -pussin kyljessä lukea jotain tyyliin "Ei suositella naisille, alle 18-vuotiaille tai vanhuksille". Tuoteseloste Fastin sivuilta:
100 grammaa jauhetta sisältää:
• 50 g proteiinia
• 10 g kreatiinia
• 10 g glutamiinia
• 28 g hiilihydraattia

Mun silmään ei kauheesti satu aineita, mistä vois jotain ongelmia tulla naisille tai 16-vuotiaille... No joo, tää nyt on ihan offtopiccia taas mut tulipahan mieleen et tommoseen törmäsin jossain.

Joskus katselin jonkun suomalaisen firman sivuja, jossa myytiin tätä "laatu" tuotetta. Hinta ol ainakin aika kallis, tiedä sitten toimiiko, mutta tuskin. Jos sitä testoa haluaa, niin sitten hankkiipi kunnon aineita, eikä tälläisiä höpöhöpö tuotteita. :D

Taikka vetää sinkkiä ja mankkaa, eikös sinkki nostanut ihan vähän testotasoja?

Taikka vetää sinkkiä ja mankkaa, eikös sinkki nostanut ihan vähän testotasoja?

Jos siitä on puutetta, kyllä. Harvoin se mitään dramaattista saa aikaan, ainakaan itellä ei oo saanu vaikka sitä joka ilta mankun kanssa vedänkin (ainakin niin pitkään kun toi purkki kestää).

Suositut

Back
Ylös Bottom