Anabolic Halo - Roskaa vai oikeasti toimiva ?

Heh, joo - nyt menee off topiciksi, mutta minkä teet. Noita testo-tasoja saa ylös monilla tavoin toki - mm. sillä että kaveri, kun puhuttiin forkkejen treenauksesta, iski käteeni miestenlehden ja totesi että äläs unohda sitä ranneliikettä, kuten joku muukin taisi täällä hieman vinoilla =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja sitten asiallisempi - toi magnesium vaikuttaa mulla jostakin syystä todella voimakkaasti noihin asioihin, pitänee lisätä se sinkki vielä. Kiitti kommenteistä & vinkeistä.

Noh, niin noh... Takaisin aiheeseen. Pahoittelut jo heti alkuun pitkästä viestistä.

Tää on nyt taas tätä vakio keskustelua siitä onko joku lisäravinne hyödyllinen, tarpeellinen, välttämätön vai puhdasta skeidaa. Ja tässäkin asiassa löytyy koulukuntia, jotka ovat asioista varmasti eri mieltä, ihan jopa ilman mitään siteitä lisäravinnevalmistajiin. Erimielisyydet ei kuitenkaan välttämättä tarkoita että kukaan olisi täysin väärässä... Yksi asia on kai kuitenkin aika selvä ja siitä tuskin kukaan lähtee väittelemään, eli se että treenin jälkeen on ihan hyvä vetää nopeasti proteiinia ja hiilareita. Kun asiaa lähdetään viemään eteenpäin, tulee kreatiini, glutamiini, BCAA:t ja muuta kamaa. Yleensä perinteinen palautusjuoma sisältää nämä kaikki ja tämä coctail syntyy myös helposti itse sekoittamalla. Peruskamaa mun mielestä. Ja voin sanoa, että kokemusta on useasta valmiista mixistä sekä omasta hifistelystä, missä jokainen aines laitetaan sheikkeriin grammalleen. Molemmat mielestäni ihan toimivia juttuja.

Varmasti jokainen joka tätäkin palstaa on enemmän lukenut, on törmännyt Pakkiksenkin verkkokaupassa myytävään Evon Phase2 -palautusjoumaan, joka aikaisemmin kulki myös nimellä Immediate Action, joka eroaa perinteisestä palautusjuomasta siinä, että ei sisällä hiilareita. Vain nopeeta proteiinia. Se mitä ei kuitenkaan pidä unohtaa on se, että kroppa edelleen tarvii niitä hiilareita ja mielellään sitä kreatiinia. Ja Phase2 kanssa onkin neuvottu vetämään hiilarit tai vaihtoehtoisesti perinteinen palautusjuoma oliko se nyt noin 30 min treenin/phase2 jälkeen. Eli pikkusen laitetaan pakkaa sekaisin kun verrataan tuohon perinteiseen malliin. Tätäkin on tullut testattua useampi purkki/pussi. Ja myös niin, että se jälkimmäinen drinkki on puhdas malto/dextroosi+kreatiini pommi tai niin että se on perinteinen palautusjuoma. Lisäksi tästä kakkosdrinkinstä noin 30 min elikä 60 min treenin/Phase2 jälkeen on tullut syötyä normiateria.

No nyt markkinoilla nähdään koulukuntaa joka ajattelee toisin päin kuin tuo edellinen vaihtoehto. Eli Halo, Optimal Dose, Dark Matter...varmasti monen mielestä vaan ylihinnoiteltua maltoa pikku mausteilla höystettyna, mutta siis periaatteena se, että kaikki on palautusjuomia, joissa vedetään hiilari/kreatiini/mahdollinen NOX-coctail heti treenin jälkeen. Se mitä jälleen ei pidä unohtaa, on se että kroppa kuitenkin tarvii sen proteiinin. Eli esim nyt otsikossa mainittu Halo ei mielestäni yksin voi mitenkään toimia yksin optimaalisena palautusjuomana. Halon purkissa tosin ei mielestäni tästä mainita mitään, mutta pitäisi kai olla aika selviö että se proteiinikin pitää vetää aika pian treenin jälkeen. Näitäkin on tullut testattua. Pari purkkia haloa on vedetty, Dark Matteria maistettu ja nyt menossa purkki OD:a. Tämä siis heti treenin jälkeen. Ja puolituntia tästä vedän sitten sen nopean proteiinin ja puoli tuntia tästä normaali aterian.

Eli omaa kokemusta on jokaisesta edellä mainitusta tavasta aloittaa palautuminen. Eikä näistä mikään ole mitään taikapulveria joka yllättäen toimisi ihan simopaljon paremmin kuin se toinen. Vaihtelu virkistää. Se on tietty todettava, että nämä hifi-jenkkituotteet ovat hieman kalliimpia joten jos mennään opintotuen varassa niin ehkä kannattaa miettiä. Itse olen tykästynyt näihin koska kyllästyin siihen proteiinipirtelön vetämiseen heti treenin jälkeen. Kaipasin "raikasta" ja ei-niin-paksua palautusjuomaa ja olen tykännyt. Mitään dramaattista muutosta parempaan tai huonompaan en ole havainnut. Paikat eivät kipeydy kovan treenin jälkeen yhtään enempää tai yhtään vähempää. Treenipainot ja -toistot ovat kehittyneet ilman mitään ihmeellisiä heittelehtimisiä. Vatsa ei ole valittanut eikä mitään päänsärkyä tai muutakaan ole havaittu. Homma siis pelaa. Se kyllä pitää mainita, että kun kaapissa on hienot purkit täynnä huikeita lupauksia antavaa pulveria, niin kyllä treeni kulkee. Kun siihen itse jollain tasolla uskoo niin hyvä tulee. Body and Mind.... Henkistä placeboa...

Eli yhteenvetona se, että ei pidä unohtaa perusasioita. Se miten perusasiat hoitaa kuntoon on toinen juttu. Jos haluaa vähän muutosta perinteiseen, kikkailla, hifistellä ja purkin ostaminen kutkuttaa niin ei muuta kun kokeilemaan. Minä ainakin suosittelen. Kyllähän se lompakossa tuntuu enemmän ku jos ostaa perusheran ja malton ja miksaa palkkarin niistä, mutta rahankäyttö nyt varmaan on jokaisen ihan oma asia. Vahingossa kukaan ei isoksi tule, söi treenin jälkeen mitä tahansa. Palautusjuomakin on vain osa kokonaisuutta. Toki tärkeä sellainen, mutta vain osa.

Tämä ei ollut maksettu postaus.....

Loistavaa X-MAN ! Mahtava postaus.Juuri tämänkaltaisia perusteellisia selontekoja lisää,siitä mitä on tullut kokeiltua ja vielä arvostelujen kera .Hienoa että joku jaksaa nähdä vaivaa ja kertoa pitemmänkin kaavan kautta, eikä heitellä mutuja puun takaa vaikka ei edes olisi kokeiltukaan kyseistä ravinnetta. :worship:

Kiitoksia äijille!

Kiitoksia kaikille! Erityisesti X-man:n selonteko oli helkkarin hyvä :kippis1: ! Nää ravinteet on aina sinänsä mielenkiintoinen piirre raskaan treenin lisäksi - osa toimii, osa vaan ei elä nimensä mukaisesti :curs: . Eli siis, toi Anaali holkki :anssi: toimii :anssi: ! Ei muuta kuin tänään on vielä reenejä edessä, eli piiskaa vaan ja tuttuja & turvallisia :whip: .

Pekka Lounatvuori, 2009-04-03, 19:01
Toimii mutta jäätävän häjy maku

Juha Hämäläinen, 2009-02-25, 12:22
hyvä tuote tulokset alkaa näkyä jo kk käytön jälkeen. miinuksena sanottava että maku ei ole parhaasta päästä.

tommosia arvosteluja löyty tuotteesta :O

Pekka Lounatvuori, 2009-04-03, 19:01
Toimii mutta jäätävän häjy maku

Juha Hämäläinen, 2009-02-25, 12:22
hyvä tuote tulokset alkaa näkyä jo kk käytön jälkeen. miinuksena sanottava että maku ei ole parhaasta päästä.

tommosia arvosteluja löyty tuotteesta :O

Jep, kyllä kannattaa laittaa noitten perusteella pari purkkii tilaukseen, kun kerta "toimii" ;)

No joo

Kyllä luulen että Anabolic Halo toimii joissakin määrin... Olen nyt noin kuukauden reenannut ja käyttänyt Anabolic Haloa ja samalla syönyt leaderin CLA strongia, tulosta on alkanut tapahtumaan. Lihaskasvu on ennen jälkeen valokuvissa huomattavissa, mutta kyllä purkin myyntipuheet ovat erittäin kovat (liiankin kovat). 4 viikon salireenin jälkeen tavallisesta "pallomahasta" on tullut hieman kiinteämpi ja lihaksisto näkyy vatsan seudulla. Painoja on saanut laittaa noin 20kg lisää sitten alkureenin.

Tässä voi olla myös pohjilla se että olen ennekin ollut rantakunnossa, mutta "lösähtänyt" välillä :D

Mutta kunnon ruokaa voittanutta ei ole tarjolla rehellisillä markkinoilla!!! Joten lihaa napaan sieltä sitä lihaskasvua saadaan...

olipas typerää kun tuo minun Halo ketju suljettiin enkä kerinnyt saada edes vastauksia niihin omiin kysymyksiini!!:curs: eli tietääkö joku pitääkö tuota haloa ottaa joka päivä vaikka ei salilla kävisikkään, kunnon suomenkieleisiä ohjeita kun ei ole löytynyt mistään?? ja täälä on kyllä niin turhia postaajia jotka asenteitansa tunkee parilla lauseilla tänne eikä itse otsikon aineesta ole mitään kokemusta

olipas typerää kun tuo minun Halo ketju suljettiin enkä kerinnyt saada edes vastauksia niihin omiin kysymyksiini!!
Johtunee siitä että vastaava ketju on jo olemassa.
eli tietääkö joku pitääkö tuota haloa ottaa joka päivä vaikka ei salilla kävisikkään, kunnon suomenkieleisiä ohjeita kun ei ole löytynyt mistään??
Itse ainakin löysin Googlella suomenkieliset ohjeet, tiedä sitten mitä hakumetodia olet soveltanut. En nyt niitä kuitenkaan linkitä tänne koska ovat kilpailevan firman sivuilla.

No kyllä sen varmaan quoteta saa ;)

Heh joo, kävin vähän hitaalla:D

Näin fitnestukun sivuilla:
Annostus: Anabolic Halo™ on hyvin voimakas tuote. Ota treenin jälkeen yksi annos (1 mittakauha) sekoitettuna 1 dl:aan kylmää vettä. Ajan myötä annosta voi nostaa 3 annokseen (3 mittakauhaa) sekoitettuna 3,5 dl:aan vettä treenin jälkeen. Ota välipäivinä kolme mittakauhaa aamulla. Kolmen mittakauhan annostusta ei saa ylittä 24 tunnin aikana. Lue tarkasti käyttöohjeet ennen tuotteen käyttöä ja seuraa annossuositusta.

Googlehaun 1. osuma.

Toi tuote sisältää ainesosia, jotka periaatteessa voisivat toimiakin kehonrakennuksen päämääriä edistävästi.

Toinen kysymys on sitten, onko niitä ainesosia riittävästi hinta-määrä - suhteessa. Ostaisin kyllä jos olisin miljonääri.

"Annostus: Anabolic Halo™ on hyvin voimakas tuote. Ota treenin jälkeen yksi annos (1 mittakauha) sekoitettuna 1 dl:aan kylmää vettä. Ajan myötä annosta voi nostaa 3 annokseen (3 mittakauhaa) sekoitettuna 3,5 dl:aan vettä treenin jälkeen. Ota välipäivinä kolme mittakauhaa aamulla. Kolmen mittakauhan annostusta ei saa ylittä 24 tunnin aikana. Lue tarkasti käyttöohjeet ennen tuotteen käyttöä ja seuraa annossuositusta."

Joo nämä olen nähnyt tarkoittaako nämä sitten sitä koska olen vielä alussa ja otan yhden kauhan treenin jälkeen että välipäivinäkin se yksi kauha vaikka ei mitään treeniä olisi? ja koska tuo "ajan myötä nostaa annosta" kannattaa tehdä 1kk päästä vai 6kk??

Joo nämä olen nähnyt tarkoittaako nämä sitten sitä koska olen vielä alussa ja otan yhden kauhan treenin jälkeen että välipäivinäkin se yksi kauha vaikka ei mitään treeniä olisi? ja koska tuo "ajan myötä nostaa annosta" kannattaa tehdä 1kk päästä vai 6kk??

Tuskin sillä on mitään merkitystä paljon sitä otat välipäivinä. En usko että tulet huomaamaan mitään eroa vaikka et ottaisi ollenkaan. Muutenkaan näissä lisäravinnehommissa noi annostukset ei ole tarkkoja.

Viimeksi muokattu:
höpö höpö

No just niinhän se on. Ostat jotain Muscletechin tuotteita 2-3 erilaista, 80-200e/tuote ja ohjeen mukaan purkki kestää 2-4 viikkoa. En sit tiedä paljon sulla on ylimäärästä mutta normi varastomiehen liksoille aika kovan luokan menoerä.

Suositut

Back
Ylös Bottom