Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laita nyt jotain faktaa pöytää noista lukemista tai kondiksista. Musta vaan tuntuu että puhut paskaa minkä kerkeät. 170cm ja 90kg, sun todellakin pitäisi olla VITUN iso ellet ole 25% rasvoissa.
En mä nyt tiedä, ite oon 173/92. Eikä tässä mitään jättiläisiä olla eikä isoissa rasvoissa.

No onhan sun ja allun ero kuin yöllä ja päivällä. Sä näytät bodarilta ja olet kyllä iso.
Noi on niin marginaalisia juttuja ja sairaan yksilöllisiä. Vitun iso tarkoittaa omaan mieleen raskaan sarjan ukkoja. Ja paino ei kamalasti kerro kun se on ympäri kroppaa ties missä.

Normaali kuva eikä 10cm päästä otettua. Puhut paskaa minkä kerkeät, eka olit ”kisakunnossa” vaikka todellisuusdessa et päässy edes alle 10 rasvoihin. Nyt 16kg painoa kuukauteen... Something doesent add up.

mitä ihmeellistä on nostaa painoa 16kg kuukaudessa jos vielä avutkin otettu käyttöön? :cautious:

Normaali kuva eikä 10cm päästä otettua. Puhut paskaa minkä kerkeät, eka olit ”kisakunnossa” vaikka todellisuusdessa et päässy edes alle 10 rasvoihin. Nyt 16kg painoa kuukauteen... Something doesent add up.

Älä nyt jaksa piipittää... Mitä sitten vaikka oiskin 10 kiloa... Eihän Aleksi nyt ollut lähelläkään kisakuntoa mut onhan tuossa nyt tullut pattia ihan kivasti.

hohhoh monakohan kertaa olen jo sanonut että en väittänyt olevani kisakunnossa. olin kisadieetillä. eikö aika selvästi suunnitelmiin tullut muutos? keslustelu sun kanssa muistuttaa kyllä paljon keskustelua mun uhmaikäisen pojan kanssa

hohhoh monakohan kertaa olen jo sanonut että en väittänyt olevani kisakunnossa. olin kisadieetillä. eikö aika selvästi suunnitelmiin tullut muutos? keslustelu sun kanssa muistuttaa kyllä paljon keskustelua mun uhmaikäisen pojan kanssa
Joo meikäläisen moka toi aikasempi, kun en lukenut ketjua taakse päin. Anyways... Sitkun sä postaat jotain konkreettista ja todistat ettet jauha skeidaa, niin lupaan pitää turpani kiinni ja pyytää nöyrästi anteeksi.

.....Kun on itse kohtalaisiin penkkituloksiin päässyt suht nuorena natikkana ja tiedostaa sen faktan, että on lahjoiltaan Lada vs. Ferrari kun vertaa huippuihin......

Ehkä vähän asiayhteydestä irroitettu lainaus ja ymmärrän että Siima kärjistää tässä mutta miettikää jos Siimalla, joka siis on ottanut 190kg(?) raw penkin IPF kisoissa junnuihin, 200kg raw penkin natuna 7 vuoden treenillä ja lopulta 230kg penkin voimailijaksi suht maltillisilla rasvoilla, olisi edes perusvarman Volvon geenit? Siinä olisi Kirill, Spoto ja kumppanit pulassa!

Ehkä vähän asiayhteydestä irroitettu lainaus ja ymmärrän että Siima kärjistää tässä mutta miettikää jos Siimalla, joka siis on ottanut 190kg(?) raw penkin IPF kisoissa junnuihin, 200kg raw penkin natuna 7 vuoden treenillä ja lopulta 230kg penkin voimailijaksi suht maltillisilla rasvoilla, olisi edes perusvarman Volvon geenit? Siinä olisi Kirill, Spoto ja kumppanit pulassa!

Siima on lahjakas punnertaja. Sen tiedostaa kyllä kaikki muut paitsi Siima itse.

Suositut

Back
Ylös Bottom