Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osahan tekee lyhyemmällä liikeradalla et pumpataan pelkkiä etureisiä. Saatko sä tota edes suorille?

En saa, olen ruumiinrakenteeltani hieman eri sarjassa mutta muuten kovemmassa kunnossa. Sen pystyn kyllä sanomaan että puolet saan laittaa kuormaa lisää jos teen tollaista nylkytystä enkä päästä polvia rintaan.
Okei eli kyseessä on erikoistekniikka etureidelle kun tehdään vajaana, tämän halusinkin tietää.

Ketä ihan aikuisten oikeasti kiinnostaa jalkaprässipainot? Kyykky ja veto on niitä liikkeitä missä mittaillaan kaplasvoimia.
Onhan toi ihan hyvää tekemistä. Itekkin diggaan jalkaliikket viedä ATG osastolle, mutta onhan toi nyt törkeen hapottavaa ja nimenomaan etureiskoille. En tiedä mitä kaplasvoimat on, mutta niissä mainitsemissasi liikkeissä naisetkin nostaa kovia painoja! Itse pidän penkkipunnerrusta absoluuttisen voiman mittarina: Siellä ei naiset juhli, eikä kyllä kovin moni mieskään...;)

Katoin Möykyn jonkun aamupala videon niin mikä pointti on vetää noin helvetinmoinen annos aamusta? Se oli jotain tyyliin 2300 kaloria ja vissiin joka aamu? Siis puolet(?) päivän kaloreista yhdeltä istumalta. Miksi?

Katoin Möykyn jonkun aamupala videon niin mikä pointti on vetää noin helvetinmoinen annos aamusta? Se oli jotain tyyliin 2300 kaloria ja vissiin joka aamu? Siis puolet(?) päivän kaloreista yhdeltä istumalta. Miksi?

Jos sais uppoomaan niin todella hyvä systeemi imo. Ei tarvi kokoaika olla pupeltamassa. Ja uskon että on aika energinen olo kun ähky menee ohi.

Jos sais uppoomaan niin todella hyvä systeemi imo. Ei tarvi kokoaika olla pupeltamassa. Ja uskon että on aika energinen olo kun ähky menee ohi.
Onhan näitä tyylejä joo että isoja annoksia harvakseltaan mutta itse tykkään puputella pieniä annoksia pitkin päivää niin pysyy olo mukavempana (tai no pieniä ja pieniä, 5000kcal/päivä ja 4500 tulee ruuasta)

Ite teen sillai et jos ruokahalua vaan on, siirtelen aterioita aikasemmaks, kaloreita ei tuu laskettua.. Toi 500 kaloria minkä oot jättänyt juomille on aika vähän, eihän tuosta tuu edes känniin.

Hahaha onpas taas hauskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom