Oliks toi trolli vai onko tää joku erikoistekniikka? Reumaattiset mummutkin päästää kelkan alemmaks.
Osahan tekee lyhyemmällä liikeradalla et pumpataan pelkkiä etureisiä. Saatko sä tota edes suorille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks toi trolli vai onko tää joku erikoistekniikka? Reumaattiset mummutkin päästää kelkan alemmaks.
Osahan tekee lyhyemmällä liikeradalla et pumpataan pelkkiä etureisiä. Saatko sä tota edes suorille?
olen ruumiinrakenteeltani hieman eri sarjassa mutta muuten kovemmassa kunnossa.
Ketä ihan aikuisten oikeasti kiinnostaa jalkaprässipainot? Kyykky ja veto on niitä liikkeitä missä mittaillaan kaplasvoimia.Osahan tekee lyhyemmällä liikeradalla et pumpataan pelkkiä etureisiä. Saatko sä tota edes suorille?
Onhan toi ihan hyvää tekemistä. Itekkin diggaan jalkaliikket viedä ATG osastolle, mutta onhan toi nyt törkeen hapottavaa ja nimenomaan etureiskoille. En tiedä mitä kaplasvoimat on, mutta niissä mainitsemissasi liikkeissä naisetkin nostaa kovia painoja! Itse pidän penkkipunnerrusta absoluuttisen voiman mittarina: Siellä ei naiset juhli, eikä kyllä kovin moni mieskään...;)Ketä ihan aikuisten oikeasti kiinnostaa jalkaprässipainot? Kyykky ja veto on niitä liikkeitä missä mittaillaan kaplasvoimia.
Ketä ihan aikuisten oikeasti kiinnostaa jalkaprässipainot? Kyykky ja veto on niitä liikkeitä missä mittaillaan kaplasvoimia.
Nii eli oot vetäny ittes jo tiukkaan kuntoon, enää pitäis vaan saada lihakset kasvamaan (=saada ylipäänsä lihaksia).
Kysy möykyltä.Katoin Möykyn jonkun aamupala videon niin mikä pointti on vetää noin helvetinmoinen annos aamusta? Se oli jotain tyyliin 2300 kaloria ja vissiin joka aamu? Siis puolet(?) päivän kaloreista yhdeltä istumalta. Miksi?
Katoin Möykyn jonkun aamupala videon niin mikä pointti on vetää noin helvetinmoinen annos aamusta? Se oli jotain tyyliin 2300 kaloria ja vissiin joka aamu? Siis puolet(?) päivän kaloreista yhdeltä istumalta. Miksi?
Jos sais uppoomaan niin todella hyvä systeemi imo. Ei tarvi kokoaika olla pupeltamassa. Ja uskon että on aika energinen olo kun ähky menee ohi.
Itse pidän penkkipunnerrusta absoluuttisen voiman mittarina: Siellä ei naiset juhli, eikä kyllä kovin moni mieskään...;)
Onhan näitä tyylejä joo että isoja annoksia harvakseltaan mutta itse tykkään puputella pieniä annoksia pitkin päivää niin pysyy olo mukavempana (tai no pieniä ja pieniä, 5000kcal/päivä ja 4500 tulee ruuasta)Jos sais uppoomaan niin todella hyvä systeemi imo. Ei tarvi kokoaika olla pupeltamassa. Ja uskon että on aika energinen olo kun ähky menee ohi.
Ei ihan jokaista, mutta todella suurta osaa voimailua harrastavista.Ketä oikeesti kiinnostaa muiden kyykky tai vetokaan? Piti vaa vastata samaan sävyyn ku oli kirjotettukkin.
Itse pidän penkkipunnerrusta absoluuttisen voiman mittarina: Siellä ei naiset juhli, eikä kyllä kovin moni mieskään...;)
Miten voit sääntöjä noudattaen huijata kyykyssä tai mavessa?Penkki on ainut näistä voimailu liikkeistä jossa ei (sääntöjä noudattaen) voi ”huijata”.