hahhah älä muuta sano
Ketjun nimeksi voisi muutta Ana, Möykky ja Juggernaut-Aleksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hahhah älä muuta sano
ei kai sentäänKetjun nimeksi voisi muutta Ana, Möykky ja Juggernaut-Aleksi
Tuossahan se olennainen onkin. Lisäksi sen paremman version tuntuu saavan ihan tekemällä hommat vasemmalla kädellä. Aivan helvetin typerää ja kaukana parhaasta lopputuloksesta varmasti, mutta kukapa ei olisi kuvitellut olevansa nuorena kuolematon. Siitä kai se ennemmin päivä leijonana hokema tuleekin.
Tässä on kiva seurata miten useamman vuoden treenitaustan omaava kundi alkaa turpoomaan kun avut kunnossa, pelkästään noiden postaamien vertauskuvien perusteella selkeesti havaittavissa että homma toimii ja eikä töki turhaan.
Itse tunnen erään cbb-kisaajan joka on viimeiset puol vuotta ampunu settejä mutta muutos ei todellakaan ole ollut huima, jotain pientä on havaittavissa mitä ei välttämättä natuna ois saanut mutta tuo kumoaa sen että noi lääkkeet toimeis kaikilla hullun lailla, voimatasotkaan ei ole sen kummosemmat kuin esim minulla, ja olenhan sentään kohtuu heikko, eikä edes puntti ole päälaji. Tällä kyseisellä kaverilla myös monen monta vuotta salitaustaa ennen kuin setit laitettiin päälle.
Kaksi viestiä poistettu, jotka ei edes keskusteluun olleet mitenkään liittyviä.Meni vähän maku tähän keskusteluun, kun välistä oli moderoitu viestejä pois joita piti quottailla
Ite katoin että neljä, my bad.Kaksi viestiä poistettu, jotka ei edes keskusteluun olleet mitenkään liittyviä.
No mä selasin muutamia sivuja, ei muita ollut poistettu. Toisessa nillitettiin moderoinnista joka on sääntöjen vastaista.Ite katoin että neljä, my bad.
Juu, ei mulla oo syytä epäillä sun sanaa.No mä selasin muutamia sivuja, ei muita ollut poistettu. Toisessa nillitettiin moderoinnista joka on sääntöjen vastaista.
No jos haluat, niin laitan vaikka screenit. Voin toki selaa pidemmälle, koska olin tänään kuvaamassa, enkä tiedä onko modet poistaneet sitten jotain aikaisemmin. Eilisestä lähtien vain kaksi viestiä poistettu.Juu, ei mulla oo syytä epäillä sun sanaa.
Juu, ei tarvii. Katoin ite väärin.No jos haluat, niin laitan vaikka screenit. Voin toki selaa pidemmälle, koska olin tänään kuvaamassa, enkä tiedä onko modet poistaneet sitten jotain aikaisemmin. Eilisestä lähtien vain kaksi viestiä poistettu.
Meni vähän maku tähän keskusteluun, kun välistä oli moderoitu viestejä pois joita piti quottailla ja muutenkin täällä on eksytty puhumaan jonkun tutun cbb-ukon kuureista ja kuinka se ei saanu mitään ihmeellistä aikaan.
Alkuperäinen väittämä oli, että tavanomaisen responssin lääkkeille omaava ihminen voi saada kohtuullisellakin kuurilla ollessaan samalla/pienemmällä panostuksella aikaan selvästi enemmän vrt. natikkana ja että lääkkeiden hyöty on huomattavasti suurempi kuin se väitetty 10%. Lukuisat tutkimukset ja niiden tulokset tukee tätä väittämää ja on käynyt selväksi, että näin on myös käytännössä pakkislaisten keskuudessa.
@Polari , @B-Ice, @LihavaSika ja muutama muu puhu kuureista, käytöstä, vaikutuksista ja motiiveista kunnioitettavan suoraan, hats off siitä.
Kiitoksia kaikille omasta puolestani, lähen nyt vetämään maasta.
"Minä olen kapearaaminen ja en varmasti huippulahjakas. Silti tuli 210kg salipenkkinä ennen 24v ikää natikkana".
Kuukaus sitten oltiin kisakunnossa ja nyt ollaankin jo 90kg :D
vau ihme että sulla on jotain sanottavaa asiastaKuukaus sitten oltiin kisakunnossa ja nyt ollaankin jo 90kg :D