Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö tuo kannattas tehdä jo natut vs roinaajat ketju ja tapella siellä? Tämä kuitenkin kulkee nimeltä Ana ja möykky. Montakohan sivua sitten on ollut enää heistä kyse. Tai no olihan siellä joku Anan mave video välissä, vaan kuka edes huomasi... On jotenkin niin turha keskustelu, sama kuin soteneuvottelut eli yhtä varmasti kaikki on samaa mieltä tai edes sinne päin ja yhteinen sävel löytyy, kun jaksetaan inttää (y)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mäkin luulin todella pitkään, että geenit oli ne mun rajoittava tekijä kun en 7 vuoden "kovalla" treenillä edes näyttäny siltä, että kävin salilla. Monta kertaa bulkkasin itteni 100 kiloon ja dieetin jälkeen sitten oltiin samassa kunnossa tai huonommassa mistä lähdettiin. Oon 188cm pitkä 198cm sylileveyden omaava kaveri pienillä nivelillä ja luilla (Kengän koko 42 ja ranteen paksuus ku pikku tytöllä) Testot 400ng/dl vaikka yritin kaiken optimoida niiden nostamiseen.

En vieläkään ole tyytyväinen tietenkään, mutta tässä muutaman vuoden muutos, kun lopetettiin se viikonloppu ryypiskely ja 12h päivässä videopelien pelaaminen:

View: https://www.instagram.com/p/Brqfp6chzb5/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wd4h2qddyku5

Olisinko kuurilla näyttäny paremmalta vasemmalla olevassa kuvassa 7-Vuoden treenin jälkeen vaikka ei kaikki olisikaan ollut "optimoitua"?

Kyllä mäkin luulin todella pitkään, että geenit oli ne mun rajoittava tekijä kun en 7 vuoden "kovalla" treenillä edes näyttäny siltä, että kävin salilla. Monta kertaa bulkkasin itteni 100 kiloon ja dieetin jälkeen sitten oltiin samassa kunnossa tai huonommassa mistä lähdettiin. Oon 188cm pitkä 198cm sylileveyden omaava kaveri pienillä nivelillä ja luilla (Kengän koko 42 ja ranteen paksuus ku pikku tytöllä) Testot 400ng/dl vaikka yritin kaiken optimoida niiden nostamiseen.

En vieläkään ole tyytyväinen tietenkään, mutta tässä muutaman vuoden muutos, kun lopetettiin se viikonloppu ryypiskely ja 12h päivässä videopelien pelaaminen:

View: https://www.instagram.com/p/Brqfp6chzb5/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wd4h2qddyku5

Olisinko kuurilla näyttäny paremmalta vasemmalla olevassa kuvassa 7-Vuoden treenin jälkeen vaikka ei kaikki olisikaan ollut "optimoitua"?

tuskin olis ollu parempi koska sinä, minä ja kaikki muutkin tietää että roinalla ei ole merkitystä jos kittaa joka PE ja LA juomia

Jsjarvn:n perustelut ja argumentaatiotaidot on sen verran muita keskusteluun osallistuvia edellä että mitään järkevää keskustelua tästä ei näytä syntyvän. Homma on vähän niinkuin se legendaarinen shakin pelaaminen pulun kanssa. Mutta isot pisteet yrittämisestä.

Miksi tämä ketju muuten siirrettiin doping-puolelle? Samaan aikaan heti etusivulla heiluu kaveri ruiskun kanssa: Pakkotoisto.com | pakkotoisto, bodybuilding, fitness, voimanosto, kehonrakennus. fitnesstukku (Project Power #2 | Part 3 | PT Vatanen | Pakkotoisto.com
Koska tässä ketjussa puhutaan dopingista, kun taas kyseisessä videossa pullotetaan ammoniakkia.

vielä haluan lisätä että avustusten tuomat paineet ovat myös valtava apu ja tätä ei mielestäni ole mainuttu. välilevy kivuista kärsivälle henkilölle niinkuin minä on selvää konkreettista hyötyä ala-selän paineesta ja jopa voin tehdä kyykkyä nykyään kunnolla.
puhutaan niin merkittävästä avusta kun 100kg hampaat irvessä tuskassa väännettyä säälittävää sarjaa vs 170kg sarjapainot.
luonnollisesti kuvaan tästä videota tulevaisuudessa

vielä haluan lisätä että avustusten tuomat paineet ovat myös valtava apu ja tätä ei mielestäni ole mainuttu. välilevy kivuista kärsivälle henkilölle niinkuin minä on selvää konkreettista hyötyä ala-selän paineesta ja jopa voin tehdä kyykkyä nykyään kunnolla.
puhutaan niin merkittävästä avusta kun 100kg hampaat irvessä tuskassa väännettyä säälittävää sarjaa vs 170kg sarjapainot.
luonnollisesti kuvaan tästä videota tulevaisuudessa

Onko hybridi-Allu siirtyny "voiman pimeälle" puolen vai ymmärsinkö jotain väärin? :D

View: https://www.instagram.com/p/Btc61NIjj3p/?hl=fi

itse tulin tulin tuosta kunnosta tähän n. 3 kuukaudessa

View: https://www.instagram.com/p/BuvsmjxDn2c/?hl=fi

toki on myös kaloreita nostettu, joten nestettä on luonnollisesti kertynyt mutta ei avustusten merkitystä voi pois-sulkea.
paino on noussut 10 kg mutta näyttää paineisemmalta ja kireämmältä

Vähän kauempaa vois kuvata/ suurin osa vartalosta kuvassa, niin olisi helpompi hahmottaa eroja siinä fysiikassa. Vaikka näkeekin, että paljon muutosta tullut. 70-kiloisenkin vartalon voi saada näyttämään isolta kireässä kunnossa, jos tarpeeksi läheltä kuvaa. En viitannut sinuun, mutta noin yleensä. Hyvin hankala hahmottaa muuten minkä kokoisia suurinpiirtein @IRL kuvien henkilöt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

View: https://www.instagram.com/p/Btc61NIjj3p/?hl=fi

itse tulin tulin tuosta kunnosta tähän n. 3 kuukaudessa

View: https://www.instagram.com/p/BuvsmjxDn2c/?hl=fi

toki on myös kaloreita nostettu, joten nestettä on luonnollisesti kertynyt mutta ei avustusten merkitystä voi pois-sulkea.
paino on noussut 10 kg mutta näyttää paineisemmalta ja kireämmältä

On jätkä turvonnut :LOL: Oot varmaan roinan suhteen super responderi koska eihän pitkään treenanneelle pitänyt olla kovinkaan paljon apua. Poikkeus joka vahvistaa säännön...

Niinku Siima tossa mainitsi niin kuvakulmat vähän vaikeuttaa vertaamista mutta olithan sä nyt aika ruikuli niis aiemmissa videoissa. No offence (y)

Viimeksi muokattu:
Vituttaa steroidien hyötyjen vähättely, .

Sanon tuohon, että jokainen saa roinan avulla vähintäänkin paremman version itsestään, mutta hyvin harvoin tulee vastaan niitä todellisia tuhkimotarinoita, jossa äijälle on tullut lihaa niin paljon, että silmät meinaa tippua päästä, kun näkee ukon vaikka puolen vuoden kuurin jälkeen uudelleen. Harva myös saisi samat tulokset kuin Möykky, vaikka olisi vetänyt samat kuurit ja yhtä kauan. Menneinä vuosina eräs kukkakeppi kokeili vastaavaa ja päätyi lopulta kukkakeppinä sairaalaan. En suosittele roinaamaan, mutta mielestäni roinien vaikutuksista saa kyllä paremman ymmärryksen, jos on itse ensin oppinut treenaamaan natuna kovaa ja vasta sen jälkeen siirrytään roinapuolelle. Tälläkin tavalla tehtynä yksilölliset erot voivat olla suuria ja harvalla se varsinaisesti on mikään oikotie onneen kokemus. Vaikka voisi hetken siltä tuntuakkin. Skeptikkona sanoisin, että pikemmin se on matka kohti uusia pettymyksiä - siis silloin kun odotetaan kuuta taivaalta. En vähättele, vaan olen tämän asian suhteen pikemminkin inhorealistinen skeptikko.

Vähän kauempaa vois kuvata/ suurin osa vartalosta kuvassa, niin olisi helpompi hahmottaa eroja siinä fysiikassa. Vaikka näkeekin, että paljon muutosta tullut. 70-kiloisenkin vartalon voi saada näyttämään isolta kireässä kunnossa, jos tarpeeksi läheltä kuvaa. En viitannut sinuun, mutta noin yleensä. Hyvin hankala hahmottaa muuten minkä kokoisia suurinpiirtein @IRL kuvien henkilöt.
hyvä pointti (y)

On jätkä turvonnut :LOL: Oot varmaan roinan suhteen super responderi koska eihän pitkään treenanneelle pitänyt olla kovinkaan paljon apua. Poikkeus joka vahvistaa säännön...

Niinku Siima tossa mainitsi niin kuvakulmat vähän vaikeuttaa vertaamista mutta jos olithan sä nyt aika ruikuli niin aiemmissa videoissa. No offence (y)
syöty vaan hyvin :yäk:

hyvä pointti (y)

Mikä sinulla pituus on, kun ilmeisesti painat noin 90kg tuossa jälkimmäisessä kuvassa?

Hyvä ero tuossakin, että mulla ei paino liiku mihinkään kun aloittaa kuurin tai vaikka olisi pitkään tauolla. Jos syömiset vakioitu. Lihaspaineissa kyllä siltikin on eroa. Toki en tiedä pöhöttyiskö/turpoisko low responderikin, jos tarpeeks hakkais. Low dosella ei.

Sanon tuohon, että jokainen saa roinan avulla vähintäänkin paremman version itsestään
Tuossahan se olennainen onkin. Lisäksi sen paremman version tuntuu saavan ihan tekemällä hommat vasemmalla kädellä. Aivan helvetin typerää ja kaukana parhaasta lopputuloksesta varmasti, mutta kukapa ei olisi kuvitellut olevansa nuorena kuolematon. Siitä kai se ennemmin päivä leijonana hokema tuleekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom