Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Likimain kaikki jotka ovat kuvaa laittaneet steroidimuutoksestaan tänne, on saaneet kuulla sekä naturaaleilta että roinaajilta saman sävelen "tohon olis päästy ilman myrkkyjäkin" ihan sama vaikka siihen 60kg penkkimaksimiin tulee 40kg kuukaudessa lisää, se ei näy muutakun turvotuksena.
Tää nyt pohjautuu sun kokemuksiin, mutta jos pena nousee 60->100 kg kuukaudessa niin onhan se nyt todella kova progressio ihan kenelle tahansa ja puoltaa sitä väittämää, että kemialla kehittyy sukkelasti. Lihaksen poikki pinta-alan kasvukin on aikalailla mahdoton välttää, jos isoon yläkerran työntävään liikkeeseen tekee 40 kiloa lisää. Jos se sun silmään on pelkkää turvotusta niin sitten on, se ei kuitenkaan kumoa millään tasolla ketjussa esitettyjä väitteitä steroidien hyödyistä, päin vastoin se tukee niitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää nyt pohjautuu sun kokemuksiin, mutta jos pena nousee 60->100 kg kuukaudessa niin onhan se nyt todella kova progressio ihan kenelle tahansa ja puoltaa sitä väittämää, että kemialla kehittyy sukkelasti. Lihaksen poikki pinta-alan kasvukin on aikalailla mahdoton välttää, jos isoon yläkerran työntävään liikkeeseen tekee 40 kiloa lisää.

En minä saanut tällaisia väitteitä kuunnella. Mulla meni ihan hyvin.

No tuskinpa sunnuntairoinaajat ovat sen herkkänahkaisempia kun juopottelevat kansallispyhimyksetkään, vai miten on?

Mitä tarkoitat juopottelevilla kansallispyhimyksillä? Mutta kokemuksesta voin sanoa, että sunnuntairoinaajat ovat niitä kaikista herkkänahkaisimpia olentoja päällä maan. Onhan se nyt selvää, että jo pelkkä roinien aloittaminen kielii jonkinlaisesta impulssienhallintakyvyttömyydestä. Sitä kun vielä boostataan androgeeneillä ja joissain tapauksissa alkoholilla niin paketti alkaa olemaan aika selvä. Juopottelu taas kielii enemmän jonkinlaisesta elämänhallinnankyvyttömyydestä. Mutta kun aina ei tiedä, mitä se termi juopottelu kenellekin tarkoittaa.

Mutta jos taas verrataan roinausta ja juopottelua toisiinsa, niin puhutaan jo eri kategorian asioista, vaikka tällöinkin roinat ja alkoholi ovat toimivia ja tehokkaita välineitä asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi. Siis lihaskasvun ja kännin.

Onko roinaajan tavoite olla vain lihaksikkaampi ja alkoholin juonnin tavoite vain päästä känniin? En tiedä, ite oon käyttäny molempia vaan saadakseni naista. :LOL:

Itse en suosittele ketään roinaamaan tai juopottelemaan, mutta roinaaminen voi olla joissakin tapauksissa välttämätöntä jos haluaa optimoida omat kehittymis- ja menestymismahdollisuutensa. Juopottelu (lähtökohtaisesti) ei taas mielestäni ole välttämätöntä milloinkaan.

Vastalause. Alkoholia voi hyvin käyttää myös optimoimaan kehittymis- ja menestymismahdollisuuksia. On ihan tavanomaista stressaavassa työssä nauttia viikonloppuisin pari rentouttavaa paukkua, joka rentouttaa viikon työkuormasta ja valmistaa seuraavaan. Yhtälailla se alkoholi voi toimia roinana työtulosten parantamisessa, siinä missä urheilijoilla steroidit urheilutulosten parantamisessa. Ja onhan alkoholi joissain lajeissa kiellettykin rentouttavan vaikutuksensa ansiosta, mm. ammunnassa.

Jos kännissä, ei niistä naisista saa mitään irti, kännisen aktin kehittävä vaikutus on onneton. On myös pitkä prosessi tehdä itsestään steroideilla viehättävä, se tapahtuu lähinnä oman pään sisällä.

Vaikeahan se on lopettaa jos rakentaa itsestään uroksen kemialla.

Juu voima on voimaa, oli se tehty natuna tai ei. Mä nyt vain harhauduin tuolle psykologiselle puolelle. Yksilötasolla se käyttääkö vai ei, on tietysti jokaisen oma asia. Uskon myös sen, että juuri sinulla voi olla niin, että se vaste ei ole voiman puolella kuin 10%. Yleisesti tuota en allekirjoita. Olen todistanut vuosien aikana helvetin monta kertaa sen, että jätkät alkaa turpoamaan kuin pullataikina ja sitten napataan se 200kg salipenkki. En tiedä onko se maaginen luku vai loppuuko kiinnostus, kun sen yläpuolella ei enää hirveästi suorituksia näe. Ja mikään muu ei muuttunut, ihan samat sunnuntaibodarin seafood setit ja silti vain miehet kiristyy. Helvetin tyhmäähän tämä on, niin kuin Mikekin on monesti sanonut ja siitä on varmasti jokainen samaa mieltä.

Samaan aikaan natupuolella tunnen suht varmuudella henkilökohtaisesti kaksi miestä, jotka penkkaavat 200kg. Molemmat todella leveäraamisia isoja miehiä ja takana vuosien suunnitelmallinen treenaaminen.

Ja sitten se asia, mikä joka kerta hiertää. Kun skenessä yleisesti annetaan kuva, että kovaa treeniä ja tarkkaa ruokavaliota, niin se kireä kunto ja 200kg penkki tulee itsestään. Bodaripuolelta näitä löytyy helvetisti, moniko CBB-kisaaja tekee tämän? Eipä tule mieleen kuin Marko Mielikäinen. Dieetitkin voidaan painaa läpi 3kk aikana 20kg lavalle tiputtaen samaan aikaan, kun CBB lähtökunto on huomattavasti kireämpi ja ääriesimerkkinä joku Utti kituutti viimeiselle dieetille 9kk. Nämä on ihan selviä juttuja niille, jotka on pidempään alaa seuranneet, mutta se vasta treenaamisen aloittanut kaveri on aika ihmeissään. Siinä mielessä pointsit niille, jotka suoraan myöntää että kyllä tässä kemiakin on mukana, vaikka paskaahan siitäkin varmasti tulee.

Minä olen kapearaaminen ja en varmasti huippulahjakas. Silti tuli 210kg salipenkkinä ennen 24v ikää natikkana. 8,5v oli reeniä, josta tavoitteellista voimailua noin 4 vuotta. Kilpailin 23-v asti. Painoa toki oli tuossa vahvimmassa kunnossa jotain 112-113kg, mutta on pituuttakin 180. 200 tuli alle 110kg. Läskiä oli tietenkin reippaasti. Tuo kireä kunto ja 200kg penkki on sitten harvinaisempi yhtälö. Kovin kummoista fysiikkaa ei sillä Markollakaan ollut sillonkun sen 200kg salipenkkas. Toki ruumiinrakenne ei taida soveltua kovin hyvin kehohommiin. Omista lähemmistä kavereista yksi muu on >200kg penkannut ja naturaali oli. Ipf-kisaaja ja moninkertainen SM1. Varustepuolella yleisessäkin sarjassa. Douppaavia kavereita on paljon ollut, mutta yksikään ei tuota ole nostanut. Potentiaalia varmaan muutamalla olisi ollut, jos voimailu olisi kiinnostanut.

Ja ei tuo CBB lähtökunto kaikilla tarvitse olla kireä kisadieetille. Kaveri dieettas 30kg putkeen kahdessa osassa ja oli kovatasoisena vuonna SM5 lyhyessä sarjassa. Perse oli kutseilla.

Ihan simppeleitä asioita miks on yleensä alottanu jokanen kuurittamaan. Se on oikotie parempaan kuntoon nopeammin. Jos on yhtään tavotteita niin pääset parempaan kuntoon ku natuna tulisit ikinä pääsemaan, turha jauhaa paskaa että ”toi kunto ois ollu saavutettavissa natuna. No ei vittu välttämättä ois ollu kyseisellä henkilöllä, siksi roinataan. Saat syödä vapaammin ettei paska kerry kylkiin. Ite joskus 70kg laihaläski, nykyää paino siellä 95-100kg, oisko ollu mulla natuna saavutettavissa? Ei todellakaan. Oisko ollu selvästi parempi kunto saavutettavissa jos tekis kaiken tiptop, ois mut ei kiinnosta, että koko elämä pyörii ton salin ympärillä. Avokki ilmottaa et hei lähetääs vähän yöelämään pyörähtää, en ilmota ”en voi koska kuuri päällä ni tästä täytyy saada kaikki irti” vaan sitte mennää koska mä voin ja seuraavalla viikolla silti enemmän toistoja liikkeissä. Toi kuurittaminen sallii aika helvetisti just sitä mikä natuna tehtynä kusis naamalle. Ja 3-vuoro syö kehitystä, välillä niin poikki ettei vaa jaksa lähteä salille. Nyt tulee kesä niin siihen lyödää vielä arjen päälle 12+12 tuntisia vklp ylitöitä. Natuna ei kehittys varmaa ollenkaa ku ei edes palautuisi. Ja ei, en vaihda duunia päivävuoroon ku hyvä duuni, ok palkka vaikka onkin vuorotyötä.

Viimeksi muokattu:
Ihan simppeleitä asioita miks on yleensä alottanu jokanen kuurittamaan. Se on oikotie parempaan kuntoon nopeammin. Jos on yhtään tavotteita niin pääset parempaan kuntoon ku natuna tulisit ikinä pääsemaan, turha jauhaa paskaa että ”toi kunto ois ollu saavutettavissa natuna. No ei vittu välttämättä ois ollu kyseisellä henkilöllä, siksi roinataan. Saat syödä vapaammin ettei paska kerry kylkiin. Ite joskus 70kg laihaläski, nykyää paino siellä 95-100kg, oisko ollu mulla natuna saavutettavissa? Ei todellakaan. Oisko ollu selvästi parempi kunto saavutettavissa jos tekis kaiken tiptop, ois mut ei kiinnosta, että koko elämä pyörii ton salin ympärillä. Avokki ilmottaa et hei lähetääs vähän yöelämään pyörähtää, en ilmota ”en voi koska kuuri päällä ni tästä täytyy saada kaikki irti” vaan sitte mennää koska mä voin ja seuraavalla viikolla silti enemmän toistoja liikkeissä. Toi kuurittaminen sallii aika helvetisti just sitä mikä natuna tehtynä kusis naamalle. Ja 3-vuoro syö kehitystä, välillä niin poikki ettei vaa jaksa lähteä salille. Nyt tulee kesä niin siihen lyödää vielä arjen päälle 12+12 tuntisia vklp ylitöitä. Natuna ei kehittys varmaa ollenkaa ku ei edes palautuisi. Ja ei, en vaihda duunia päivävuoroon ku hyvä duuni, ok palkka vaikka onkin vuorotyötä.

Itsehän fyysisessä 3-vuorotyössä kuihduin alle natumassojen varmaan kuuritellen. Voimista puhumattakaan. Koko kroppa oli 24/7 sekasin kun uniongelmat pahat. Viime kesänä vielä kokeilin sitä tilanteen pakosta ja 15kg lähti vaikken kovin läskinä mennyt. Penkissä sarjapainot 190->140 yhdessä kesässä. Toki irtisanouduin sitten lopulta. Mutta niin omalla kohdalla ei auta kuurit tai mitkään, jos keho palautumattomassa stressitilassa 24/7.

Tää nyt pohjautuu sun kokemuksiin, mutta jos pena nousee 60->100 kg kuukaudessa niin onhan se nyt todella kova progressio ihan kenelle tahansa ja puoltaa sitä väittämää, että kemialla kehittyy sukkelasti. Lihaksen poikki pinta-alan kasvukin on aikalailla mahdoton välttää, jos isoon yläkerran työntävään liikkeeseen tekee 40 kiloa lisää. Jos se sun silmään on pelkkää turvotusta niin sitten on, se ei kuitenkaan kumoa millään tasolla ketjussa esitettyjä väitteitä steroidien hyödyistä, päin vastoin se tukee niitä.

Oma penkin sarja paino kehitys oli suunnilleen tuo kun aloitin salilla käynnin (vuosia ennen kun lääkkeiden käyttö alkoi). Kaksi kuukautta taisi mennä että sarja painot nousi 60kg-110kg lisää lihasta siinä ajassa ei juurikaan tullut vaan elimistö vain ”oppi” tekemään liikettä.

Mitä itse keskustelun alla olevaan aiheeseen tulee, täällä tuntuu kärjistetysti keskustelevan kolme eri ryhmää, jotka eivät oikeen ymmärrä toisiaan.

Ryhmä1. natikat jotka ovat nähneet vierestä tai kuulleet/lukeneet ryhmän2 juttuja ja kuvittelevat että kaikki turpoaa lääkkeillä kuin pullataikina ja voimaa tulee ovista ja ikkunoista. tämän ymmärtää hyvin koska ryhmän 3 olemassa oloa on vaikeampi havaita koska heidän kehityksessä on hidasta (Itsekkin tähän ryhmään joskus kuuluin).

Ryhmä2. Roinaajat jotka todellakin turpoavat paljon ja nopeasti, vahvistuvat hetkessä ja todellakin saavat suuren hyödyn lääkkeistä jopa pienistä määristä mutta varsinkin kun nostavat määrät suuremmiksi.
Kasvavat siitä huolimatta vaikka treenit ja ruokailut olisi mitä sattuu.
Tämän ryhmän henkilöt myös usein puhuvat siitä miten roinalla saadut tulokset ei pysy vaan kuurin loputtua kaikki saatu hyöty katoa.

Ryhmä3. (Itse kuulun tähän ryhmään) roinaajat jotka ei koskaan ole saaneet suurta hyötyä lääkkeistä. Lihasta ja voimaa kyllä tulee, mutta hitaasti, vuosien kovalla työllä, treenaamalla kovaa/fiksusti, syömällä tarkasti jne.
Tämän ryhmän henkilöillä ei kuurin loputtua/tauon aikana myöskään tapahdu suurta ”romahdusta”. Parhaat lihas paineet tietysti katoaa ja myös voimiin voi tulla pieni notkahdus alaspäin mutta ei mitään merkittävää muutosta.

Tulihan se sieltä... Oikotie onneen, se on varmasti hyvin monella motivaattorina siihen, että lähtee tuohon touhuun. Eikä siinä mitään, jokainen tekee omat ratkaisunsa. En minä ole ensimmäistä kiveä heittämässä, itseäkin enempi tässä keskustelussa ärsyttänyt se, että ei myönnetä sitä kuinka paljon helpommin tavoitteisiin pääsee roinaamalla. Miksi sitä tosiasiaa pitäis kieltää? Hyvä postaus (y)

Vituttaa steroidien hyötyjen vähättely, kun se mm. sotii kliinisien tutkimuksien tuloksia vastaan ja antaa monille epärealistisen käsityksen siitä, mikä on nk. hyvä natukunto. Tosiasiat on hyvä tunnistaa ja myöntää.

Ja ei, ennenkuin Mike ehtii sanomaan tähän että "natut haluaa vaan syyn treenata löysästi ja olla laittamatta tavoitteita korkealle", siitäkään ei ole kyse. Ihan vaan vanhan liiton rehellisyyttä tässä peräänkuulutetaan.
Ei se aina ole kaikilla välitön oikotie onneen tai koviin tuloksiin.
Kaveri otti aikoinaan 3-4 kuuria horkkaa ja sai penkkkituloksen nostettua 125kg--->140kg tasolle.
Sen jälkeen sillä kunto romahti lähtöä huonommaksi. Meni pari vuotta tasojen palautua.
Sitkeesti se väänsi reeniä ilman aineita ja lopulta opetteli tekemään kunnon voimareeniä. Yli 10v oli siitä doupin lopettamisesta niin se pukkaskin 170 jakkaralta, 30kg enemmän mitä meni kaasut koneessa. Reeni oli muuttunu kertaviikkoon bodailusta systemaattiseen voimareeniin.

Ei se aina ole kaikilla välitön oikotie onneen tai koviin tuloksiin.
Kaveri otti aikoinaan 3-4 kuuria horkkaa ja sai penkkkituloksen nostettua 125kg--->140kg tasolle.
Sen jälkeen sillä kunto romahti lähtöä huonommaksi. Meni pari vuotta tasojen palautua.
Sitkeesti se väänsi reeniä ilman aineita ja lopulta opetteli tekemään kunnon voimareeniä. Yli 10v oli siitä doupin lopettamisesta niin se pukkaskin 170 jakkaralta, 30kg enemmän mitä meni kaasut koneessa. Reeni oli muuttunu kertaviikkoon bodailusta systemaattiseen voimareeniin.

Mut onhan tossa ns laji vaihtunu kanssa, bodaustreenistä voimaan. Miltäs se ulkonäöllisesti näytti sillon vikalla kuurilla vs esim nyt? Sehän bodauksessa on tarkotus että peilikuva muuttuu, voimailussa ei niinkään.

Itsehän fyysisessä 3-vuorotyössä kuihduin alle natumassojen varmaan kuuritellen. Voimista puhumattakaan. Koko kroppa oli 24/7 sekasin kun uniongelmat pahat. Viime kesänä vielä kokeilin sitä tilanteen pakosta ja 15kg lähti vaikken kovin läskinä mennyt. Penkissä sarjapainot 190->140 yhdessä kesässä. Toki irtisanouduin sitten lopulta. Mutta niin omalla kohdalla ei auta kuurit tai mitkään, jos keho palautumattomassa stressitilassa 24/7.

Se vaikutus on oikeesti vitun iso ainekin mulle ja sen tiedostaa itekkin. Porukka ei sitä tajua jos ei ole tota 3-vuoroa kokeillu.

Tulihan se sieltä... Oikotie onneen, se on varmasti hyvin monella motivaattorina siihen, että lähtee tuohon touhuun. Eikä siinä mitään, jokainen tekee omat ratkaisunsa. En minä ole ensimmäistä kiveä heittämässä, itseäkin enempi tässä keskustelussa ärsyttänyt se, että ei myönnetä sitä kuinka paljon helpommin tavoitteisiin pääsee roinaamalla. Miksi sitä tosiasiaa pitäis kieltää? Hyvä postaus (y)

Joo roinan hyötyjä vähätellään, lahjattomat treenaa ja mä oon yks niistä. Ei pää kestäs hakata natuna päätä seinään. Nautin omasta tekemisestä ja se on pääasia. Ei oikeesti hetkauta yhtään et tuolla on paremmassa kunnossa olevia natuja.

Se vaikutus on oikeesti vitun iso ainekin mulle ja sen tiedostaa itekkin. Porukka ei sitä tajua jos ei ole tota 3-vuoroa kokeillu.

Joo roinan hyötyjä vähätellään, lahjattomat treenaa ja mä oon yks niistä. Ei pää kestäs hakata natuna päätä seinään. Nautin omasta tekemisestä ja se on pääasia. Ei oikeesti hetkauta yhtään et tuolla on paremmassa kunnossa olevia natuja.

Joo ja toki on henkilöitä, jotka sopeutuu siihen epäsäännölliseen vuorokausirytmiin paremmin. Mutta jos sattuu olemaan sitä sorttia, että hermosto ja metabolia heittää häränpyllyä niin hankala siinä on tavoitteellisesti yrittää urheilla. Se arpa kun on omalle kohdalle heitetty niin ei naurata.

Oma penkin sarja paino kehitys oli suunnilleen tuo kun aloitin salilla käynnin (vuosia ennen kun lääkkeiden käyttö alkoi). Kaksi kuukautta taisi mennä että sarja painot nousi 60kg-110kg lisää lihasta siinä ajassa ei juurikaan tullut vaan elimistö vain ”oppi” tekemään liikettä.

Mitä itse keskustelun alla olevaan aiheeseen tulee, täällä tuntuu kärjistetysti keskustelevan kolme eri ryhmää, jotka eivät oikeen ymmärrä toisiaan.

Ryhmä1. natikat jotka ovat nähneet vierestä tai kuulleet/lukeneet ryhmän2 juttuja ja kuvittelevat että kaikki turpoaa lääkkeillä kuin pullataikina ja voimaa tulee ovista ja ikkunoista. tämän ymmärtää hyvin koska ryhmän 3 olemassa oloa on vaikeampi havaita koska heidän kehityksessä on hidasta (Itsekkin tähän ryhmään joskus kuuluin).

Ryhmä2. Roinaajat jotka todellakin turpoavat paljon ja nopeasti, vahvistuvat hetkessä ja todellakin saavat suuren hyödyn lääkkeistä jopa pienistä määristä mutta varsinkin kun nostavat määrät suuremmiksi.
Kasvavat siitä huolimatta vaikka treenit ja ruokailut olisi mitä sattuu.
Tämän ryhmän henkilöt myös usein puhuvat siitä miten roinalla saadut tulokset ei pysy vaan kuurin loputtua kaikki saatu hyöty katoa.

Ryhmä3. (Itse kuulun tähän ryhmään) roinaajat jotka ei koskaan ole saaneet suurta hyötyä lääkkeistä. Lihasta ja voimaa kyllä tulee, mutta hitaasti, vuosien kovalla työllä, treenaamalla kovaa/fiksusti, syömällä tarkasti jne.
Tämän ryhmän henkilöillä ei kuurin loputtua/tauon aikana myöskään tapahdu suurta ”romahdusta”. Parhaat lihas paineet tietysti katoaa ja myös voimiin voi tulla pieni notkahdus alaspäin mutta ei mitään merkittävää muutosta.

Minäkin taidan kuulua tuohon 3. ryhmään.

Ja samaa komppaisin kun Polari, että kehohommiin varsinkin paskat geenit/ei mitään potentiaalia. Lihasmassaa keskivertoa vähempi luontaisesti. Kehon mittasuhteetkin sellaiset, että mitään esteettistä fysiikkaa mahdoton saavuttaa. Niin kapeat hartiat, että olkanivelet liki kaulassa kiinni. Pitkät raajat ja lyhyt torso.

Ja nolaan itseni kun laitan kuvia esimerkiksi. Kun pikkukuurillakin pitäisi perusjampasta Colemani tulla kerta. Ei ole tässä luurissa kuvia muutakuin instasta, joten ne ei paljon kerro mutta nähnee suuntaa antavaa.

A) Geneettinen lähtötilanne. 2009. Yritetty voimailla muutama vuosi, mutta painoa en ollut saanut ylös. Eli syömispuoli vituillaan. Alle 70kg(180cm). Paitapenkki 120kg, rawina oli kai 110-115kg.

View: https://www.instagram.com/p/Bh7mzjjghhM/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=fhndtcztbjmv

B) 2013-2014. Penkkipunnerrusta natikkana kilpatasolla ja sikabulkattu armeijan jälkeen 50kg kehonpainoa lisää. Raw-penkki >200kg. Painoa noin 115kg. Rasvat varmasti jotain 25%.

Ja sitten bulkkikunto 2018. Muutamat pidemmät kuurit taustalla. Harrastebodailua. Paino about 110kg näissä. Rasvat ollu matalimmillaan noin 15 pinnassa tuossa painossa.

View: https://www.instagram.com/p/Bri85h_lXJo/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1e4v5v3ajd32o

View: https://www.instagram.com/p/Brn13qCF_kM/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=i824la9wy7x7

View: https://www.instagram.com/p/ButcUF-lE8E/

utm_source=ig_share_sheet&igshid=1uwnn4qr0uol6

View: https://www.instagram.com/p/BpibYTdBI-l/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=x0kqsrsqqa78

Niin sitä voimaa ei ole tullut hirveästi eikä ykköstavoitekaan ollut. Mutta pystyin itsekin 3-4 vuodessa viemään fysiikkaa aika paljon eteenpäin mielestäni ja onhan suhteellinen muutos iso siihen mitä olin vielä parikymppisenä. Vaikka monsteriksi jos haluaa, niin ei kannata edes yrittää riisitautisen genetiikalla. Natunahan kuitenkin kilomäärällisesti valtaosa siitä lihasmassasta on tehty. Vaikka treeni olikin enempi voimahakuista. Jalkoihin ja olkapäihin on tullut merkittävästi kehitystä kun niitä aloin monipuolisesti treenata vasta penkkipunnerruksen loputtua. Toki silloinkin, mutta aivan liian vähän/sivuhuomiona.

Mutta on siinä työtkin saanut tosiaan valita harrastusta silmällä pitäen ja jättää alkon väliin. Että on edes sen 10kg(?) lihasmassaa saavuttanut. Ei ryyppäämällä ja tekemällä puolivillaisesti, kuten täällä on todettu toimivaksi kaikille yksilöille koska roina. Toki kuuritkin maksaneet sen herapakkauksen verran kk-tasolla. Joten ei Nasser meininkiä. Moni varmaan naureskelee nyt tuolle kuvapäivitykselle kuten joissain roinapuolen blogiketjuissa aikanaan joillekin. Mutta ihan sama mulle. Kannattas arvostelijoiden muistaa se, että jos ei ole lahjakkuutta riittävästi, niin voi se bodariluukki saavuttamatta jäädä sillä testokuurillakin. Tai jossain määrin lihaksikas edes.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja ei tuo CBB lähtökunto kaikilla tarvitse olla kireä kisadieetille. Kaveri dieettas 30kg putkeen kahdessa osassa ja oli kovatasoisena vuonna SM5 lyhyessä sarjassa. Perse oli kutseilla.
No ei yksikään CBB jannu ota kolmessa kuukaudessa -20kg ja ole siinä lavakunnossa.

No ei yksikään CBB jannu ota kolmessa kuukaudessa -20kg ja ole siinä lavakunnossa.

Niin ei tietenkään tuossa ajassa. 20kg/3kk kuulostaa kyllä muutenkin järjettömältä tahdilta. Tuossahan on ollut kyse jostakin 8-9kk jaksosta, jossa lyhyt reverse keskivaiheilla. Mutta 30kg kokonaisuudessaan ja kisakondis oli hyvä.

Kokeilkaa herranjumala, ei siihen kuole jos lopettaa hyvän sään aikaan.

Toi myös totta ja sen voi vahvistaa myös ex-antidopinguru Timo Seppälä. Roinat ovat kliinisesä käytössä hyvin siedettyjä, eivätkä erityisen vaarallisia lääkkeitä. Ongelmat syntyvät siitä kun annoskokoa aletaan kasvattamaan ja kuureja pidentämään. Suurin osa haitoista ovat myös palautuvia. Noh, älkää kokeilko, vaikka ei kuolekkaan.

Niin ei tietenkään tuossa ajassa. 20kg/3kk kuulostaa kyllä muutenkin järjettömältä tahdilta. Tuossahan on ollut kyse jostakin 8-9kk jaksosta, jossa lyhyt reverse keskivaiheilla. Mutta 30kg kokonaisuudessaan ja kisakondis oli hyvä.
Sitä meinaankin, että bodaussarjoissa tuotakin tehdään. Enkä usko että erona on muuta kuin lääkitys.

Suositut

Back
Ylös Bottom