Olen perehtynyt asiaan nuorempana ihan tarpeeksi. Mulle on yhdenkään roinaajan turha tulla sanomaan, että lääkkeet ei itsessään kehitä tai kehitys tulisi jonkun paremman palautumiskapasiteetin kautta. 2 viikkoa pelkkiä ryssiä eka 3/pv ja toinen 4/pv ja penkkiin yli 20 kg lisää. 2vk ryssiä/2vk off/2vk ryssiä ja kapean penkin sarjapainot oli melkein samat kuin normipenkin maksimi ilman kemiaa. Mitään ei muutettu, treenejä, ravintoa, ei mitään.
Harvasta on treenaamaan ilman roinaa. Omasta entisestä kaveripiiristä ne jotka lopetti, lopetti myös treenaamisen ja ne jotka lopetti roinaamisen ja jatko treenaamista, jatkoi myös roinien käyttöä. Osa henkensä uhalla.
Höpö löpö löö.
No mut mä en ole naturaalina päättänyt mitään etukäteen, vaan mulla on kans kokemuksia roinaamisesta vuosien takaa ja melko tarkkaan muistan määrät ja tulokset.
Treenaamiseen failure vs. vajaat sarjat, natut vs. roinaajat voin palata n. vuoden jälkeen, kun aina olen vetänyt sarjat tappiin saakka. Nyt vasta alkanu opettelemaan tuota ei failureen treenaamista ja tiheällä frekvenssillä.