Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Ja tuohon aiheeseen liittyen noiden joidenkin huuteluista voiman hyödystä esim. painitilanteessa. Mitä eroa siinä on onko se +200kg penkki hankittu natuna vai doupin kanssa? Ihan samanlaista voimaa se on. Tosin suurin osa ei saavuta ikinä mitenkään.
Ei siinä viestissä edes puhuttu voimasta, vaan yksinkertaisesti esitettiin mottipäinen väittämä siitä, että "roinaajat pyyhis lattioita natuilla irl". Tarkennusta ei ikinä tullut, että minkälaisesta pyyhimisestä oli kyse ja että miten steroidit tekee automaattisesti ihmisestä paremman... ihmisellä lattian pyyhijän?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuota jopas on tarinaa. Hommatkaa apua noihin MT ja päihdeongelmiinne. Mistä muusta voi tuollainen viha halveksunta ja katkeruus syntyä? Koskee nyt molempia uhoavia osapuolia.

Naurattaa tuo kamppailulajien mukaan tuominen. Tuollasia pärjäämisjuttuja tarvii vertailla niin hakekaa hoitoa ja nopeaa. Luulis teinipoikien olevan ny asialla uhoomassa.

Heh sitäipaitsi tosi moni kamppailulaji urheilija käyttää horkkaa kanssa. Olen tuntenut Nyrkkeilijää,painijaa,vapaaottelijaa, thai nyrkkeilijää jne. Monesti niiden hyvien 80kg kamppailijoidenkin fysiikan takana on roina.

Heh sitäipaitsi tosi moni kamppailulaji urheilija käyttää horkkaa kanssa. Olen tuntenut Nyrkkeilijää,painijaa,vapaaottelijaa, thai nyrkkeilijää jne. Monesti niiden hyvien 80kg kamppailijoidenkin fysiikan takana on roina.
Toki, absoluuttisen puhdasta urheilua ei ole olemassa (ainakaan korkealla ja mitenkään päin leiville lyövällä tasolla).

Tuota jopas on tarinaa. Hommatkaa apua noihin MT ja päihdeongelmiinne. Mistä muusta voi tuollainen viha halveksunta ja katkeruus syntyä? Koskee nyt molempia uhoavia osapuolia.

Naurattaa tuo kamppailulajien mukaan tuominen. Tuollasia pärjäämisjuttuja tarvii vertailla niin hakekaa hoitoa ja nopeaa. Luulis teinipoikien olevan ny asialla uhoomassa.

Luonne ei kestä hyväksyä mukisematta jos joku väittää että kuurittelijat pyyhkisi lähtökohtaisesti natuilla lattiaa. Joo vähän meni ehkä ”mutku toi aloitti” linjalle :LOL:

Toki, absoluuttisen puhdasta urheilua ei ole olemassa (ainakaan korkealla ja mitenkään päin leiville lyövällä tasolla).
Paitsi ne lajit/lajiliitot jossa homma sallitaan. Siinä voi kaikki olla samalla viivalla ilman tuomitsemista. Eräs tapa nähdä asia.

Onhan se melkosta kun lukee doupin historiasta niin ulottuu melko pitkälle. 1800 luvun ennätysjuoksuja jossa lääkäri juossu rinnalla hetken aikaa ja piikittäny lennosta piristettä jne.

Luonne ei kestä hyväksyä mukisematta jos joku väittää että kuurittelijat pyyhkisi lähtökohtaisesti natuilla lattiaa. Joo vähän meni ehkä ”mutku toi aloitti” linjalle :LOL:
Juuh se tais provota tahallaan.

Mulla on luurissa polliisin numero ne pärjää kaikille teistä jos mua lyötte hehe.

Siinä vaiheessa kun joku tulee haastamaan tappeluun voimien mittelössä niin ei voi muuta kun nostaa kädet pystyyn. Oma doktriini on polkaista lattiaa niin järkkärit tulevat saattamaan ulos, ja jos ne eivät auta niin poliisilta löytyy muskeleita senkin edestä. Pitää olla vähän idiootti jos käy salilla kasvattamassa lihaksia sen takia että pärjää tappelussa. Voimailukisat ovat eri asia, mutta niissäkin se on pirun tarkkaan kontrolloitua. Oikeassa elämässä homma menee niin, että pyydellään anteeksi ja nöyristellään, ja heti kun se kääntää selkänsä niin ammutaan kuula kalloon. Tai käydään kaappaamassa lapset päiväkodista ja vaaditaan lunnaita. Sad fact.

Juuh se tais provota tahallaan.

Mulla on luurissa polliisin numero ne pärjää kaikille teistä jos mua lyötte hehe.
Eihän täällä kukaan muu kai väkivallalla fantasioinut sitä yhtä nimimerkkiä lukuunottamatta. Ite ainakin kylmästi totesin, että kamppailemaan oppii kamppailemalla enkä allekirjoita väittämää, että natikka ottaa automaatiolla pannuun kuurittajalta. Mä oon liian vanha edes ajattelemaan tappelemista ratkaisuna konfliktitilanteisiin, paitsi jos kyseessä on järjestetty tilanne kehän sisällä/tatamilla asianmukaisine sääntöineen.

Läpällä tässä ollaan keskustelussa mukana, en tiiä teistä muista, aihe on vakava kyllä, tuolla vaan lentelee vähän sellasia pointteja joista paistaa läpi jotain mitä en edes kehtaa sanoa ääneen.

Hyviä tyyppejä ootte varmasti, asiat elää omaa elämäänsä.

Edit: Miten te pystytte ottaa tollasen heiton niin tosissaan? Se oli vitsi, joka kuvastaa käydyn keskustelun tasoa.

Ei, vaan massiivisella lääkemäärällä kyetään ylläpitämään epäinhimillisiä lihasmasssoja, mutta se johtaa kuolemaan. Nasser teki kaiken miten sattuu ja mikä tulos? Kuolema.
Eikö nasser ollut kuitenki suht fiksu äijä? Tai mistä tiedät, että teki kaiken miten sattuu? Nyt on legit kysymys eikä mikään provo.

Läpällä tässä ollaan keskustelussa mukana, en tiiä teistä muista, aihe on vakava kyllä, tuolla vaan lentelee vähän sellasia pointteja joista paistaa läpi jotain mitä en edes kehtaa sanoa ääneen.

Edit: Miten te pystytte ottaa tollasen heiton niin tosissaan? Se oli vitsi, joka kuvastaa käydyn keskustelun tasoa.
Kyl tää viesti vähän haiskahtaa siltä, että oikeesti lähti lapasesta ja nyt pakitellaan tilanteesta ulos väittämällä aiempia heittoja vitseiksi. Hyvän vitsin tunnistaa siitä, että sitä ei joudu selittämään auki jälkikäteen. Oli miten oli, mulla ei ainakaan oo verenpaineet päässy täällä päässä nousemaan ja no hard feelings ketään kohtaan, joka on keskusteluun ottanut osaa. Hyvähän näistä on vääntää, aina oppii jotain uutta.

Nykypäivänä muutenki hieman turhaa suivaantua toisten puheista, varsinkin jos ne tapahtuu netissä nimimerkkien takaa :D Eihän se ole muutakun sanahelinää ja ainut millä tavalla se pääsee ihonalle on jos ITE sen päästää.

Kuuluisa kateuskortti? Mikä paistaa läpi?

Kyl tää viesti vähän haiskahtaa siltä, että oikeesti lähti lapasesta ja nyt pakitellaan tilanteesta ulos väittämällä aiempia heittoja vitseiksi. Hyvän vitsin tunnistaa siitä, että sitä ei joudu selittämään auki jälkikäteen. Oli miten oli, mulla ei ainakaan oo verenpaineet päässy täällä päässä nousemaan ja no hard feelings ketään kohtaan, joka on keskusteluun ottanut osaa. Hyvähän näistä on vääntää, aina oppii jotain uutta.

No nyt voin sanoa että nousi suoni ohimolle kun väität asian olevan niinkuin se ei ole. Mutta, kyse on itelle harrastuksesta johon yritän olla suhtautumatta liian vakavasti, joten täytyy nyt lopettaa itsensä kiusaaminen, ainahan täällä mielipiteen saa.

On nähty, on koettu, kysy niin kerron.

Jos elämästä ois mahollista hengissä selevitä nii sillo tää kannattas ottaa kuoleman vakavasti. *pudum tshhh*

Eikö nasser ollut kuitenki suht fiksu äijä? Tai mistä tiedät, että teki kaiken miten sattuu? Nyt on legit kysymys eikä mikään provo.

Mike nyt vaa perus provoaa että saa keskustelua generoitua. Muutenkin jokseenki hauskaa ku aina painottaa ettei häntä oteta tosissaa ja sitten itse on lyttäämässä toisia, nyt esim Nasseria. Vähän sama kun koittaisi sodan saada loppuun vaan sotimalla. Muutenkaan ei hirveetä painoa kannata ottaa jonkun henkilön kannasta joka ei ole tainnut edes Nasseria nähdä livenä ikinä ja heittää että teki kaikki asiat miten sattuu. Mike kuitenki itse tekee kaikenj pedantin tarkkaan täydellisyyttä hipoen. Mutta täysin tottahan se on että kuolemaan se Nasserin poloku johti.

No nyt voin sanoa että nousi suoni ohimolle kun väität asian olevan niinkuin se ei ole.
En toki väitä tietäväni miten asia on, kunhan totesin että YLEENSÄ vitsailu aukeaa ihan ensimmäisellä lukemalla. Ei mulla oo syytä sen enempää vängätä tästä aiheesta, voidaan sopia että läppä lenteli puolin ja toisin.

Jos mietitään miten itse käyttäydyin ennen kuin kokeilin. Juuri noin, kyseenalaistin, en uskonut, haukuin, toi kaikki oli vaan mielenkiintoa roinaamista kohtaan.

Mitä suurempi ääni sitä kovempi tahto. Tosta vöyhötysvaiheesta meni vuosia ennen kuin aloitin.

En sano että kuljette saman polun, näin se vaan tuppaa monessa tapauksessa olemaan.

Ai että sitä fiilistä kun oli eka testopönttö pöydällä, "nyt se tekeminen alkaa" lenkkiä, salia, ihan Balboana painaa menee eye of the tiger korvilla. Noi on hyviä muistoja, neulat ruiskut, kaikki kuului siihen tekemiseen, oli tekemisen meininki, siinä ei ympärillä olevien asioiden antanut häiritä.

Viimeksi muokattu:
Jos mietitään miten itse käyttäydyin ennen kuin kokeilin. Juuri noin, kyseenalaistin, en uskonut, haukuin, toi kaikki oli vaan mielenkiintoa roinaamista kohtaan

.
Uskon kyllä, että monilta löytyy kateus-ja kiinnostuskortit hihasta. Voin kuitenkin vakuuttaa, että omalla kohdalla niin ei ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom