Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatkossa:

mikki
selvä asetelma haastateltava haastattelija
kanat syödään ennen rec nappia
selvä aloitus - keskustelua - lopetus
Isompi pöytä tai sohva

eiköhän kun nämä laita nippuun niin suattaa viteo olla 5min pidempään.

Okei. Äänenlaatu on hyvä laittaa kuntoon. Möykyn ja Anan juttu on just se, että sanotaan mitä sylki suuhun tuo.
Videot tuskin kiinnostaisivat noin paljon jos kaikki repliikit/puheenvuorot olisi mietitty tarkasti etukäteen.

Viimeksi muokattu:
Okei. Äänenlaatu on hyvä laittaa kuntoon. Möykyn ja Anan juttu on just se, että sanotaan mitä sylki suuhun tuo, sen kummempia miettiää.
Videot tuskin kiinnostaisivat noin paljon jos kaikki repliikit/puheenvuorot olisi mietitty tarkasti etukäteen.
Onkos sulta mennyt jotain ohi ? Tässähän ei nyt enää keskusteltu Anan ja Möykyn läppävideoista vaan Salosen videoista Möykyn kera. Tarkoitushan oli ilmeisesti tehdä jo ihan muutakin kuin vaan niitä läppävideoita.

Onkos sulta mennyt jotain ohi ? Tässähän ei nyt enää keskusteltu Anan ja Möykyn läppävideoista vaan Salosen videoista Möykyn kera. Tarkoitushan oli ilmeisesti tehdä jo ihan muutakin kuin vaan niitä läppävideoita.

Sori. Luulin, että puhe oli koko tuotannosta.
Olisi mukava nähdä Möykky syksyn kisoissa :oujee:

Pojilla oli mikki mukana ja kamerakin, mutta huomasivat että mikki oli hajonnut eivätkä saaneet sitä fiksattua. Itse kamerassa taas olisi ilmeisesti ollut puhelintakin huonompi mikki niin pojat joutu haastiksen tekemään puhelimella kuvaten ja sitten äänet jäi ilmeisesti huonoksi.
Tuomo puhui, että kai koittaavat vielä editoida ääniä kovemmaksi tai jotain myöhemmin. Tosin video huonolla äänellä jo eetterissä niin en tiedä korjaajo se asiaa yhtään. Ja tekemällä oppii ja pojat varmasti ottaa kritiikistäkin vaarin ja korjaavat asioita :)

Katsoin tuon Tonin haastattelun koko videon läpi ja kyllä niistä äänistä selvän sai kun laitto voluumia tarpeeksi kovalle, enemmän siinä videossa häiritsi se taustamelu joka kuului yllättävän kovana. Oli kaikenlaista kilinää sun muuta melua taustalla. Hyvä haastis oli kiva tuota oli katsella.

Möykky ja Ana tekevät just kuten haluavat. Just toi on heidän juttunsa ja sen takia he ovat bodyseken ykkösäijiä. Jos ei kiinnosta katsoa niin sitten ei katso.

Joo, ihan samoinhan tekivät monet black metal -bänditkin. Mahdollisimman suttuinen ja epäselvä äänenlaatu, ettei vaan olla mainstreamia.

Vaikka nämä veijarit tekisivät kuinka omaa juttuaan tahansa, luulisi heidänkin haluavan ihmisten kuulevan juttunsa, kun kerran videoita nettiin syöttävät.

Sillon kun aloin Peterin kanssa treenaamaan, niin mittasin testotasot 10 vuoden tauon jälkeen, ne olivat täysin viitteissä ja vielä hyvin siellä 39 vuotiaana. Kun sitten alettiin tekemään kovempaa treeniä, esim tuplia, niin mulla droppas testot alle rajojen. Vaihtoehtona oli joko treenata kevyemmin tai sitten kärsiä tasoista, päätin että treenaan kovaa ja otan ulkopuolista.

Niin täällähän on lukuisia kertoja keskusteltu siitä, kuinka yli-innokkaiden naturaalien täytyy olla varovaisia ylirasituksen kanssa. Ja monilla on ollut kokemuksia ihan rehellisestä ylikunnosta, allekirjoittanut mukaan luettuna. Itse olet saarnannut niissä keskusteluissa siitä, kuinka kaikki pelkäävät ihan turhaan ja treenaavat muutenkin niin löysästi ettei ylirasitukseen pääseminen kuntosaliharjoittelulla ole edes mahdollista. Samalla kun itse aloit treenata kovempaa naturaalina ja et enää palautunut treeneistä, seurauksena oli heti ylirasitus ja testojen droppaaminen. Eli ohje kaikille naturaaleille, jotka kamppailevat ylirasituksen kanssa; Ota ulkoista ja treenaa kovempaa 4head.

Niin täällähän on lukuisia kertoja keskusteltu siitä, kuinka yli-innokkaiden naturaalien täytyy olla varovaisia ylirasituksen kanssa. Ja monilla on ollut kokemuksia ihan rehellisestä ylikunnosta, allekirjoittanut mukaan luettuna. Itse olet saarnannut niissä keskusteluissa siitä, kuinka kaikki pelkäävät ihan turhaan ja treenaavat muutenkin niin löysästi ettei ylirasitukseen pääseminen kuntosaliharjoittelulla ole edes mahdollista.

Ihmistä kuormittaa muukin kuin salitreeni. Esim. raskas fyysinen työ, stressi yms.
On ihan eri asia rypeä "lapiomiehenä" raksalla 40-50 tuntia viikossa ja siihen salitreenit päälle, kuin maata kotona ja käydä salilla 5 kertaa viikossa.
Aivan totaalisen eri lähtökohdat palautumiselle :hyper::hyper:

Niin täällähän on lukuisia kertoja keskusteltu siitä, kuinka yli-innokkaiden naturaalien täytyy olla varovaisia ylirasituksen kanssa. Ja monilla on ollut kokemuksia ihan rehellisestä ylikunnosta, allekirjoittanut mukaan luettuna. Itse olet saarnannut niissä keskusteluissa siitä, kuinka kaikki pelkäävät ihan turhaan ja treenaavat muutenkin niin löysästi ettei ylirasitukseen pääseminen kuntosaliharjoittelulla ole edes mahdollista. Samalla kun itse aloit treenata kovempaa naturaalina ja et enää palautunut treeneistä, seurauksena oli heti ylirasitus ja testojen droppaaminen. Eli ohje kaikille naturaaleille, jotka kamppailevat ylirasituksen kanssa; Ota ulkoista ja treenaa kovempaa 4head.
No mä en ole koskaan suositellut tuplatreeniä kellekään, joten tee ihan rauhassa vain kevyttä treeniä. Älä vain missään nimessä koskaan hae rajojasi, kyllä se siitä.

Kannattaakos noita tuplatreenejä sitten tehdä, siinähän putoo vaan testot ?
Palautumiskapasiteetti kehittyy, mutta ei jos ikuisesti ajattelee että pari pakkotoistoa vie ylikuntoon. Kroppaa pitää haastaa ja saada se kehittymään, tehdäänhän sitä painojenkin kanssa.

Palautumiskapasiteetti kehittyy, mutta ei jos ikuisesti ajattelee että pari pakkotoistoa vie ylikuntoon. Kroppaa pitää haastaa ja saada se kehittymään, tehdäänhän sitä painojenkin kanssa.
En tiedä mikä on nykyinen tilanteesi ulkopuolisten aineiden osalta, mutta sanoit kovien treenien esim. Tuplatreenien pudottavan testotasot alas ja käsittääkseni tässä kohtaan otit ulkopuoliset avut käyttöön(?).

Sitten kerrot kuinka palautumista voi kehittää (totta), mutta itse kuitenkin paransit palautumista ulkoisin avuin?

En tiedä mikä on nykyinen tilanteesi ulkopuolisten aineiden osalta, mutta sanoit kovien treenien esim. Tuplatreenien pudottavan testotasot alas ja käsittääkseni tässä kohtaan otit ulkopuoliset avut käyttöön(?).

Sitten kerrot kuinka palautumista voi kehittää (totta), mutta itse kuitenkin paransit palautumista ulkoisin avuin?

Eiks se ollu et alkujaan ei tasot kestäny dieettaamista niin sitte alettiin laittaa ulkopuolista. Nyt ne kestää dieettaamisen ja palautuu treeneistä paremmin. Kauan jengi jaksaa vääntää ja kääntää näistä samoista asioista. Ei niillä 10 tasoilla tee yhtää mitää vaikka ei edes treenais.

No mä en ole koskaan suositellut tuplatreeniä kellekään, joten tee ihan rauhassa vain kevyttä treeniä. Älä vain missään nimessä koskaan hae rajojasi, kyllä se siitä.

Niin kummalla meistä olikaan lääkärinlausunto siitä, että on treenattu liian kovaa liian kauan...

Tämä juuri se viestini pointti oli. Aika tekopyhää saarnata muille ongelmasta, jonka itse ratkaisee käymällä lääkelaukulla.

Tämä juuri se viestini pointti oli. Aika tekopyhää saarnata muille ongelmasta, jonka itse ratkaisee käymällä lääkelaukulla.
On tää kanssa jumalauta naurettavaa. Ne jotka ei koskaan puhu lääkkeistä leimataan valehtelijoiksi ja kusettajiksi, ne jotka sitten myöntää käytön, ne ovat tekopyhiä. Löylyttäjä, lopeta ja mee salille.

Suositut

Back
Ylös Bottom