Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Kerkesin katsoa tuota videoo aika pitkälle ja minusta se oli vähän sekava. Muuten minä en tajua tuota ajatusmallia ettei asiasta saisi puhua ja perusjannujen ei tarvitsisi asiasta tietää mitään.
Tässäkin asiassa tulee taas tämä kahtia jakautuminen, toiset haluaa kuulla asiat käyttäjiltä ja toiset taas vaatii, että pitäisi olla lääkärinpaperit, että asiasta voisi puhua ns. ammattitaitoisesti. Kumpaa tykkää kuunnella? Se riippuu ihmisestä. Itse taivun ensimmäiseen ja Allan, Savolainen, Ana ja Möykkykin osaltaan sopii itselle paremmin kuin joku tylsä luento kirjanoppineelta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[QUOTE="2020vuosi, post: 5664041,
On lukuisia esimerkkejä siitä miten vuosia classicissa kisanneet kilpailijat pitävät välivuoden ja tulevat sitten 10kg lihaksikkaampana raskaaseen.
Oppivat "vanhoilla päivillä" treenaamaan ja syömään oikein. OHO, tuli vuodessa 10 kiloa lihasta :ROFLMAO::ROFLMAO: :ROFLMAO:
[/QUOTE]

Se on katsos just sitä optimointia. Aikaisemmin ei ollut treeni- ja ravintotietoutta samalla tavalla saatavilla. Kun joka osa-alueesta repii sen ekstrasentin niin tulee tuhoisaa jälkeä. Se mikä on hienoa että nykyään tätä tietoutta saa fantsusti paketoituna valmisohjelmissa niin on jokaisen saavutettavissa. 💪💪💪

Älkää dropittako vaan treenatkaa, syökää ja levätkää.

Yksi pysyvä muutos, mitä sopivalla dropitus-coctaililla saa aikaan ja on näkyvä, on kasvon luuston muutos aikuisella iällä, jota ei muuten tapahtuisi. Kasvonpiirteisiin ja profiiliin tulee selvä muutos. En nyt nosta nimiä esiin, mutta katsokaa CBB —> BB transition tehneitä. Katsokaa maailmanluokan suomalaisia SM-liiga -> NHL transition tehneitä.

Tai kun tämä on nyt Möykyn ketju ja Möykky avoin asiasta katsokaa Möykyn kasvon luusto morfoosia.

Älkää dropittako vaan treenatkaa, syökää ja levätkää.

Yksi pysyvä muutos, mitä sopivalla dropitus-coctaililla saa aikaan ja on näkyvä, on kasvon luuston muutos aikuisella iällä, jota ei muuten tapahtuisi. Kasvonpiirteisiin ja profiiliin tulee selvä muutos. En nyt nosta nimiä esiin, mutta katsokaa CBB —> BB transition tehneitä. Katsokaa maailmanluokan suomalaisia SM-liiga -> NHL transition tehneitä.

Tai kun tämä on nyt Möykyn ketju ja Möykky avoin asiasta katsokaa Möykyn kasvon luusto morfoosia.

Taas niin liioiteltu juttu kun olla ja voi. Todellisuudessa taas kun sinäkin taidat puhua harrastelijoille, etkä ammattilaisuutta tavoitteleville, niin moniko lyö 8iu kasvua vuosia? Niimpä...

Kerkesin katsoa tuota videoo aika pitkälle ja minusta se oli vähän sekava.

Minusta oli myös sekavaa jutustelua. Toisaalta kyseessä oli aihealue, jossa tietämykseni on heikko ja sen totesin myös kuunnellassani äijien puhetta käytetyistä aineista. Täyttä hepreaa minulle. 😂

On lukuisia esimerkkejä siitä miten vuosia classicissa kisanneet kilpailijat pitävät välivuoden ja tulevat sitten 10kg lihaksikkaampana raskaaseen.
Oppivat "vanhoilla päivillä" treenaamaan ja syömään oikein. OHO, tuli vuodessa 10 kiloa lihasta
Ja sun mielestä niiden olisi velvollisuus alkaa jotenkin avautumaan käytöstään tai muuten ovat kusettajia? No lähdetään siitä, että ala sä kertomaan jotain asioita itsestäsi jotka ei kellekään kuulu, lähdetään vaikka siitä että oma nimi ja osoite.

Se on katsos just sitä optimointia. Aikaisemmin ei ollut treeni- ja ravintotietoutta samalla tavalla saatavilla. Kun joka osa-alueesta repii sen ekstrasentin niin tulee tuhoisaa jälkeä. Se mikä on hienoa että nykyään tätä tietoutta saa fantsusti paketoituna valmisohjelmissa niin on jokaisen saavutettavissa
Nyt te olette tahallaan taas ihan lapsia. Ei tästä keskustelusta tule mitään kun selkeä agenda teillä on vain kääntää asiaa kokoajan toiseen suuntaan. Tästä tämä lähti.

Puhuvat vaan, että tällä ja tällä treenillä kehityt ja syöt näin:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Ostat lisäksi ton ja ton intran :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Todellisuudessa kroppaan lyödään oman terveyden kustannuksella lähes kaikkea mitä käsiin saadaan.
Eli kaikki vetää kaiken mitä käsiinsä saa ja siksi kasvavat. Kun asia nyt vain ei niin ole, eikä missään nimessä kenekään randomin dropittajan velvollisuus ole ensimmäisestä injektiosta lähtien julistaa sitä touhuaan julkisesti.

Keskusteluhan lähti hyvin käsistä perinteiselle vedä aineita älä vedä aineita tasolle.
Noiden treeni ja ruokaohjelmien markkinointi on lähinnä kuvan tasoa, kun myyjällä on selkeesti aineet käytössä.

Liitteet

• abtronic.png
    abtronic.png
    330,2 KB · Katsottu: 213
eikä missään nimessä kenekään randomin dropittajan velvollisuus ole ensimmäisestä injektiosta lähtien julistaa sitä touhuaan julkisesti.
Ei tietenkään ole velvollisuutta kertoa.
Mutta vaihtoehtona sille että kertoisi, olisi parempi olla kokonaan kommentoimatta asiaa, kuin valehdella kuinka 20kg lihaa pamahti sillä, että alettiin panostamaan treenitekniikoihin ja ravintoon.
Jotka olleet kunnossa viimeiset 10 vuotta muutenkin.

Se iltalehden juttu Mentulastakin oli ihan hirvee. Äijä yrittää vakavissaan selittää, kuinka kenelläkään ei ole varaa kommentoida jos ei ole itse kokeillut treenata ja syödä kuten hän.
Olisi vain kommentoimatta, niin ei tarvitsisi valehdella.

Kun asia nyt vain ei niin ole, eikä missään nimessä kenekään randomin dropittajan velvollisuus ole ensimmäisestä injektiosta lähtien julistaa sitä touhuaan julkisesti.

Miksi ei? Mikä se syy on miksi asia salataan. Kyseessähän on vain ja ainoastaan se, että asiasta puhuminen kaataisi sen treeni-ravinto-lepo-korttitalon, jota halutaan pitää viimeiseen asti pystyssä ja uskotella muille, että kaikki tulokset ovat työllä ja tuskalla saavutettuja. Samalla tavalla kuin rikkaasta perheesta vanhempien rahoilla bisnekseen lähteneet haluavat luoda mielikuvaa self made manistä.

Onneksi nyt on tulossa jo uutta kehonrakentajasukupolvea, joka alusta asti kertoo avoimesti käytöstään esim. youtubessa Brandon Harding ja varmaan about tykätyintä materiaalia koko skenessä. Kommentointi joka videossa pelkästään positiivista ja kun kaikki seuraajat ymmärtävät, että kaveri ei pelaa enää samaa peliä kuin he, niin voidaan keskittyä ainoastaan mielenkiinnosta seuraamaan mihin asti kaveri pääsee lääkkeillä, treenillä, ravinnolla ja levolla.

Miten tosta voi nähdä bodauksen osalta niin kamalaa vaivaa? Mainonnassa on joka alueella mielikuvia.

Joku ostaa ton perushyvän kunnon tavoitteluun ja sit abtronic laulaa mäkin autokaistalla ja kondis on taattu.
Ei sitä pelkällä treenillä ja ruuallakaan päästä kilpailevan kehonrakentajan tasolle.
Mainonnassa toki on kaikenlaista, mut vois olla olemattakin.

Miksi ei? Mikä se syy on miksi asia salataan. Kyseessähän on vain ja ainoastaan se, että asiasta puhuminen kaataisi sen treeni-ravinto-lepo-korttitalon, jota halutaan pitää viimeiseen asti pystyssä ja uskotella muille, että kaikki tulokset ovat työllä ja tuskalla saavutettuja. Samalla tavalla kuin rikkaasta perheesta vanhempien rahoilla bisnekseen lähteneet haluavat luoda mielikuvaa self made manistä.

Onneksi nyt on tulossa jo uutta kehonrakentajasukupolvea, joka alusta asti kertoo avoimesti käytöstään esim. youtubessa Brandon Harding ja varmaan about tykätyintä materiaalia koko skenessä. Kommentointi joka videossa pelkästään positiivista ja kun kaikki seuraajat ymmärtävät, että kaveri ei pelaa enää samaa peliä kuin he, niin voidaan keskittyä ainoastaan mielenkiinnosta seuraamaan mihin asti kaveri pääsee lääkkeillä, treenillä, ravinnolla ja levolla.
No mä en usko, että niiden tyhmien yksilöiden takia kaikkien pitää alkaa nyt kaikkien selostamaan asioita jotka ei muille kuulu. Jos joku on niin pässi ettei ymmärrä suurimman osan huippu-urheilijoista käyttävän lääkkeitä, niin se on voi voi. Ja tuo ikuinen lapsenomainen mielenkiinto lääkkeitä kohtaan on niin hupaisaa. Sähän voit katsoa kaikkia Olympiakisaajia ja päätellä miten pitkälle ne on päässet lääkkeillä, ravinnolla ja levolla. Mikä ihmeen fiksaatio teillä noihin lääkkeisiin on? Niistä höpöttäminen vain lisää mielenkiintoa ja käyttöä. Mitä enemmän porukalle painotetaan treenin ja ravinnon tärkeyttä, sitä terveemmällä pohjalla homma on. Mutta ei, osa haluaa revitellä jollain dopingin paskakasalla, tikulla tökitään sitä ja maistellaan vähän kepistä sitten. Voi helvetti soikoon.

Mutta ne ei valehtele käyvänsä vessassa...
Mitä sitten, ketkä täällä nyt tarkalleen valehtelevat ja väittävät olevansa natuja ja tekevänsä kaiken vain treenillä? Ei kukaan, te yritätte nyt tehdä jotain juttua ihan itse. Jengi ei vain puhu lääkkeistä ja se on niiden oma päätös. Mikä ihme ongelma tässä nyt on?

No mä en usko, että niiden tyhmien yksilöiden takia kaikkien pitää alkaa nyt kaikkien selostamaan asioita jotka ei muille kuulu. Jos joku on niin pässi ettei ymmärrä suurimman osan huippu-urheilijoista käyttävän lääkkeitä, niin se on voi voi. Ja tuo ikuinen lapsenomainen mielenkiinto lääkkeitä kohtaan on niin hupaisaa. Sähän voit katsoa kaikkia Olympiakisaajia ja päätellä miten pitkälle ne on päässet lääkkeillä, ravinnolla ja levolla. Mikä ihmeen fiksaatio teillä noihin lääkkeisiin on? Niistä höpöttäminen vain lisää mielenkiintoa ja käyttöä. Mitä enemmän porukalle painotetaan treenin ja ravinnon tärkeyttä, sitä terveemmällä pohjalla homma on. Mutta ei, osa haluaa revitellä jollain dopingin paskakasalla, tikulla tökitään sitä ja maistellaan vähän kepistä sitten. Voi helvetti soikoon.

Vaikka haluaisi painottaa treenin ja ravinnon merkitystä niin kaikki lähtee siitä, että siitä omasta lääkkeiden käytöstä kerrotaan avoimesti. Katso youtubesta jonkun näistä fake-natty videoista, joissa antavat treeniohjeita niin siellä on kommentit täynnä, että miksi et kerro millä nuo lihakset on oikeasti kasvatettu. Ei kukaan halua valehtelijalta ottaa neuvoja vastaan, olivatpa ne neuvot sitten miten hyviä tahansa. Nyt katsot jonkun videon, missä Brandon Harding antaa treenivihjeitä niin kaikki kuuntelevat, koska Brandon ei ole valehtelija. Miksi se on niin hankalaa sanoa suoraan, että tämmöisellä treenillä ja ravinnolla olen päässyt tähän kuntoon ja jos en käyttäisi lääkkeitä niin olisin varmaan n. 10 kg pienempi.

Vaikka haluaisi painottaa treenin ja ravinnon merkitystä niin kaikki lähtee siitä, että siitä omasta lääkkeiden käytöstä kerrotaan avoimesti. Katso youtubesta jonkun näistä fake-natty videoista, joissa antavat treeniohjeita niin siellä on kommentit täynnä, että miksi et kerro millä nuo lihakset on oikeasti kasvatettu. Ei kukaan halua valehtelijalta ottaa neuvoja vastaan, olivatpa ne neuvot sitten miten hyviä tahansa. Nyt katsot jonkun videon, missä Brandon Harding antaa treenivihjeitä niin kaikki kuuntelevat, koska Brandon ei ole valehtelija. Miksi se on niin hankalaa sanoa suoraan, että tämmöisellä treenillä ja ravinnolla olen päässyt tähän kuntoon ja jos en käyttäisi lääkkeitä niin olisin varmaan n. 10 kg pienempi.
No jo nyt on kumma kun treeniohjeetkaan ei enää ole legittejä. Mä lopetan tän keskustelun, tää menee vain teidän fiksaation ruokkimiseen. Jos joku Dan Greene kertoo kyykystä, niin mä katon sen ja mulle on aivan sama mitä helvettiä se on vetänyt, kyykky on kuitenkin kyykky vaikka olis nainen.

Mä en muuten ole koskaan kieltänyt käyttöäni, mutta eipä mun treeniohjeita paljoa kuunnella, vaan samat naamat on vänkäämässä vastaan, eikä videoitakaan sen kummemmalla kädellä katota. Että se siitä.

Kyllä se nyt minusta aika ratkaiseva tieto on käyttääkö joku roinaa vai ei,jos mainostaa omia treeni- ja ravinto-ohjelmiaan saatesanoilla "Tällä setillä minä rakensin nykyisen kuntoni",jättäen kuitenkin kertomatta että on myös ryssänapit ja muut maistunut samalla. Sehän on silloin täyttä kusetusta

No jo nyt on kumma kun treeniohjeetkaan ei enää ole legittejä.

Ei ne olekaan. Suoritustekniikoissa voi toki olla jotain hyödylistä. Se taas on sitten eri asia, kuinka paljon jollakin jalkaterän kulmalla kyykyssä on merkitystä reisien kasvatuksessa. Mutta muutoin natikan pahin virhe on ottaa treenineuvoja vastaan roinaajalta. Roinaajalla ei ole mitään hajua, mitä parametrejä natikkatreenaamisessa tai ravinnossa pitää ottaa huomioon, koska anabolinen vaste on joka tapauksessa turvattu ulkopuolelta. Asiat voi tehdä täysin päin vittua ja silti kasvaa melko näyttäväksi.

Ja aiheeseen liittyen, kyllä mun mielestä parasta anti-doping työtä on nimenomaan kertoa näistä aineista ja etenkin ongelmista, joita niiden mukana tulee. Joku Big-Anan kaksi sydänslaagia ja kolmatta odotellessa, että onko se se viimeinen niitti niin eipä paljon parempaa anti-doping duunia voi tehdä. Ite ainakin haluaisin ja ajattelin Anan iässä tehdä jotain muuta kuin miettiä, et onko seuraava slaagi se kun kirjan kannet suljetaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom