Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Näinpä. Monet täällä ei ole ikinä lääkkeitä edes kokeillut ja oletetaan, että jollain 250-500mg testoa saadaan jotain ihmettä aikaan, koska sähän käytännössä roinaat. No ei sillä kyllä saada ihmeitä vielä. Henkilöt jotka lääkkeistä käyttää mm sanaa "mömmöt" voi niiden jutut jättää omaan arvoonsa.

Ei tuolla testomäärällä joo ihmeitä saa aikaiseksi, eikä kehonrakennuslavoille nousta, mutta kuitenkin paljon enemmän kuin pelkillä intra/palkkari jauheilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tuolla testomäärällä joo ihmeitä saa aikaiseksi, eikä kehonrakennuslavoille nousta, mutta kuitenkin paljon enemmän kuin pelkillä intra/palkkari jauheilla.

Samaa mieltä. Pitää kuitenkin muistaa, että tuollainen 500mg testoa viikossa ei kovin anabolista ole, etenkään sen ensimmäisen 12 vkon jälkeen. Eli pidempään reenannut ei kiloja pakkaa tuolla setillä. Hyödyt tuossa saadaan palautumisen nopeutumisesta, joka mahdollistaa tiheämmän treeni kierron, joka mahdollistaa lisää lihaskasvua, ei se testo yksistään ihmeitä tosiaan tee.

Toi olis mun ainoa motivaattori kisata. Testata, pääseekö millillä viikossa palkintosijoille veteraaneissa. Mutta en usko, että tulen koskaan enää kisaamaan.

Tuo on ihan totta että pelkällä roinalla ei ihmeitä tehdä. Pitää olla treeni,ravinto ja lepo ensin kunnossa. Kyllä siitä sen suuren hyödyn sit saa ku tekee asiat oikein.

Vähän yhtä tyhmää olis lyödä turbo kiinni sellaseen koneeseen mikä ei sitä kestä kuin käyttäis roinaa ilman että syö, treenaa ja lepää oikein.

Heitin, mutta jos nyt menisin, se olisi milli viikossa. Mutta ei sekään maksaisi vaivaa, koska kaikki kuitenkin luulisi, että en kerro koko totuutta, niin kuin moni luultavasti luulee tälläkin hetkelllä.

Eihän sillä ole väliä mitä kukakin uskoo. Laitat mitä laitat, itse tiedät ja sillä hyvä.

Heitin, mutta jos nyt menisin, se olisi milli viikossa. Mutta ei sekään maksaisi vaivaa, koska kaikki kuitenkin luulisi, että en kerro koko totuutta, niin kuin moni luultavasti luulee tälläkin hetkelllä.
Mitä sillä on väliä, itelleshän sä sen kuitenkin tekisit !
Jaa joku muukin oli kerinnyt jo kommentoimaan^

Riippuu aika paljon siitä mitä aikaisemmin on tehnyt onko se milli tai 2 viikossa miten vaikuttava annos. Lihasmuisti on niin huikea asia, että se milli viikossa riittää aika paljon kovemman lihasmassan ylläpitoon, kuin mihin pääsisi naturaalina, jos sitä on aikaisemmin tehty isommalla määrällä roinaa.

Ellen, ne jotka jaksaa vänkää, että vähätellään lääkkeiden vaikutusta. Ei kukaan niitä vähättele. Pointti vain on se, että treeni ja ravinto ovat aina se määrävä kombo.

Otetaan yksi kolmesta muuttujasta pois. TREENI - RAVINTO - LÄÄKKEET

1. Treeni - lääkkeet = Ei lihasta
2. Ravinto - lääkkeet = Ei lihasta
3. Treeni - ravinto = lihasta

Olen siinä käsityksessä, että ihmisille olisi saatu aikaan ihan merkittävääkin lihaskasvua pelkällä lääkkeet+ravinto-kombinaatiolla ilman treeniä.

Sitä en tästä suoraan tiedä, oliko koehenkilöillä minkälaista treenitaustaa pohjilla tai oliko ollenkaan.

Joku tutkimus oli missä mitattiin rasvatonta massaa. Silloinhan myös solunulkoinen neste vääristää tuloksia. Monet pöhöttyy testosteronista ainakin korkeammilla määrillä, mikäli aromataasia ei rajoiteta. Ja sillon tuollaisen tutkimuksen uskottavuus menee. Kyllä kreatiinimonohydraatilla esim. itse saan 2-3kg rasvatonta massaa lisää, mutta minulla se tuskin edes toimii oikein, kun suurin osa nesteestä on ihon alla/poskissa. Pitäisi mitata suoranaisesti lihasmassaa, että koko totuus ilmenisi.

Olen siinä käsityksessä, että ihmisille olisi saatu aikaan ihan merkittävääkin lihaskasvua pelkällä lääkkeet+ravinto-kombinaatiolla ilman treeniä.

Sitä en tästä suoraan tiedä, oliko koehenkilöillä minkälaista treenitaustaa pohjilla tai oliko ollenkaan.

Kaikesta löytyy aina tutkimus, oli asia mikä tahansa. Eräässä tutkimuksessa annettiin koehenkilöille 600mg testosteronia viikkoon ja vaikka paino nousikin jokusen kilon, niin varmaan sanomattakin selvää jokaiselle, ettei siellä ole tullut kiloja lihasta, painoa ehkä. Jokainen voi itse kokeilla ja kattoa monta kiloa puhdasta lihasta tulee.

Kyllähän tietyillä lääkkeillä sekä määrillä saadaan lihaskasvua aikaan vaikka paskalla istuessa, mutta moniko keskiverto treenaaja hakkaa kasvut, insut, igf:t, peptidit ja follistanet. Joo, on mahdollista joo, mutta käytännössä ei.

Eräs testosetänä tunnettu lääkäri kertoi mulle aikoinaan että pelkällä korvaushoitomäärällä tulis pari kiloo lihasta.
Tää siinä tapauksessa että omat arvot rajan alle.
Voi kyl olla joo kun alan muistelee.

Eräs testosetänä tunnettu lääkäri kertoi mulle aikoinaan että pelkällä korvaushoitomäärällä tulis pari kiloo lihasta.

Varmasti hyvinki mahdollista.

Ei ole saatu ja olenpahan kokeillut myös itselläkin testo+treni kombolla, että mitä tapahtuu, kun jättää treenaamatta, mutta safkat ja muut on kunnossa. 3 kuukautta käymättä salilla ollenkaan eikä mitään muutakaan harjoittelua ja test e + tren e molempia 500mg/viikko. Lihasta ja voimaa en juurikaan menettänyt jos ollenkaan, mutta sitä ei myöskään tullut tippaakaan. Aineet oli samoja toimivia joilla olin setitellyt sitä ennenkin täydellä panostuksella. Korkeintaan olisi ruvennut menettämään gainsseja jos vielä pidempään olisi ollut treenaamatta.

Sen ärsykkeen eli erittäin intensiivisen vastusharjoittelun on oltava sille lihakselle siellä, vaikka mikä olisi, kun ei puhuta mistään myostatiinimutaatiosta.

Ja sitten jos lyödään täysin natikalle tyhjistä setit päälle, niin ne lihakset kyllä pullistuu ja saa näköä siitä typpi- ja vesikertymästä sekä glykogeenin määrästä ja paino nousee prosessissa. Vähän ajan päästä rupeaa sitten suonetkin pullistumaan ja se kaikki tuo yhdessä vaikutelman, että nyt kaverilla on kasvanut lihakset vitusti, vaikka se on kaikki vielä täysin kosmeettista siinä vaiheessa. Ottaa sen 3-5 vuotta ennenkuin sitä oikeasti tiivistä lihaskudosta on kertynyt kilokaupalla.

Viimeksi muokattu:
Joo, mutta siihen se jääkin. Jos haluaa oikeasti kehittää lihasta, tarvitaan treeniä.
Jos me otetaan kaksi kaveria, joista toinen syö hyvin ja vetää testoa ja toinen syö hyvin ja treenaa kovaa, niin vuoden päästä natikka on saatanasti kovemmalla tasolla kaikessa.

Vähän ajan päästä rupeaa sitten suonetkin pullistumaan ja se kaikki tuo yhdessä vaikutelman, että nyt kaverilla on kasvanut lihakset vitusti, vaikka se on kaikki vielä täysin kosmeettista siinä vaiheessa.

Se mikä siinä noissa alkuvaiheen "kosmeettisissa lihaksissa" on voi mukavana lisäpointtina, että voimaa voi tulla aika aika nopeasti ja paljon! Ei kaikilla, mutta joillakin, jos palikat osuus kohdalleen. Voimakkaat feikkilihaset! :cool:

Ei ole saatu ja olenpahan kokeillut myös itselläkin testo+treni kombolla, että mitä tapahtuu, kun jättää treenaamatta, mutta safkat ja muut on kunnossa. 3 kuukautta käymättä salilla ollenkaan eikä mitään muutakaan harjoittelua ja test e + tren e molempia 500mg/viikko. Lihasta ja voimaa en juurikaan menettänyt jos ollenkaan, mutta sitä ei myöskään tullut tippaakaan. Aineet oli samoja toimivia joilla olin setitellyt sitä ennenkin täydellä panostuksella. Korkeintaan olisi ruvennut menettämään gainsseja jos vielä pidempään olisi ollut treenaamatta.

Sen ärsykkeen eli erittäin intensiivisen vastusharjoittelun on oltava sille lihakselle siellä, vaikka mikä olisi, kun ei puhuta mistään myostatiinimutaatiosta.

Ja sitten jos lyödään täysin natikalle tyhjistä setit päälle, niin ne lihakset kyllä pullistuu ja saa näköä siitä typpi- ja vesikertymästä sekä glykogeenin määrästä ja paino nousee prosessissa. Vähän ajan päästä rupeaa sitten suonetkin pullistumaan ja se kaikki tuo yhdessä vaikutelman, että nyt kaverilla on kasvanut lihakset vitusti, vaikka se on kaikki vielä täysin kosmeettista siinä vaiheessa. Ottaa sen 3-5 vuotta ennenkuin sitä oikeasti tiivistä lihaskudosta on kertynyt kilokaupalla.
No heureka ! Eikös tuo puhu nimenomaan sen puolesta kuinka valtavan iso merkitys roippeilla on jos et 3kk totaali salitauon aikana menetä lainkaan voimia taikka lihaksia ?! Joku salilla ikinä käymätön jamppa taatusti saa pelkällä testolla ajan kanssa jonkun kilon lihastakin vaikkei fyysinen aktiivisuus muutu, varsinkin jos tasot on alkujaan matalahkot.

No heureka ! Eikös tuo puhu nimenomaan sen puolesta kuinka valtavan iso merkitys roippeilla on jos et 3kk totaali salitauon aikana menetä lainkaan voimia taikka lihaksia ?! Joku salilla ikinä käymätön jamppa taatusti saa pelkällä testolla ajan kanssa jonkun kilon lihastakin vaikkei fyysinen aktiivisuus muutu, varsinkin jos tasot on alkujaan matalahkot.

Ei tässä tarvitse mitään eiköstellä. Aika harvinaisen selvästi kerroin omakohtaisen kokemuksen mikä se vaikutus on. Ei muutakuin laita höyryt päälle ja katso itse miten ''valtavaa'' se meininki on. Ihan yhtä tyhjän kanssa nämä asiasta mitään tietämättömien lauonnat. Lääkärikunnastakin asti löytyy huru-ukkoja aivan naurettavilla väitteillä, että kaikki on aineiden aikaansaannosta, kun niillä ei ole pienintäkään käsitystä siitä mitä se harjoittelupuolella vaatii jotta se kaikki on mahdollista.

Nykyään on ihan turha yrittää muutenkaan jeesustella roinasta yhtään mitään. Se on 100% avointa hommaa varsinkin voimailussa sekä bodauksessa. Ja urheilua varten niitä aineita nykyään enää valmistetaan. Kliininen lääkekäyttö on lopetettu jo yli 20-vuotta sitten. Testoja, kasvua ja paria anabolista lukuunottamatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom