Ammatti josta saat inhonväristyksiä ?

ei varsinaisesti mikään ammatti saa inhonväristyksiä, mutta myyjät jotka yrittävät kusettaa asiakasta. Ymmärrän että jos molemmat osapuolet ovat ns. tasavertaisessa asemassa ja molemmat yrittävät saada mahdollisimman hyvän diilin. Mutta usein esim. kodinviihdelaitteita myytäessä, asiakas ei tiedä tuotteista yhtään mitään ja myyjä yrittää kusettaa 10-0 asiakasta minkä kerkeää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei varsinaisesti mikään ammatti saa inhonväristyksiä, mutta myyjät jotka yrittävät kusettaa asiakasta. Ymmärrän että jos molemmat osapuolet ovat ns. tasavertaisessa asemassa ja molemmat yrittävät saada mahdollisimman hyvän diilin. Mutta usein esim. kodinviihdelaitteita myytäessä, asiakas ei tiedä tuotteista yhtään mitään ja myyjä yrittää kusettaa 10-0 asiakasta minkä kerkeää...

Kyllä. Aivan samaa mieltä. Ai että kun pistää vihaksi tuommoiset. Sitten kun itse yrittää rehellisesti myydä asiakkaalle parhaiten soveltuvaa laitetta, niin kukaan ei usko, ettei oikeasti yritä kusettaa millään tavalla. Itseltäni ei ainakaan ole omasta pussista pois, jos asiakas ostaa halvemman laitteen. Tai vaikka ei ostaisi ollenkaan! Mutta mä oonki vaa tällanen kesätyöntekijä.

Papit on aika vastakarvaan. Ei mulla ole mitään uskontoa vastaan, en vaan keksi mitä niiden kanssa pitää puhua. Väkisinkin tulee hetettyä jotain raamattufraaseja tai alkamaan väitellä uskonnosta. Ei kehtaa kiroilla eikä puhua pillusta. Varmaan nekin kokee meikän yhtä ahdistavaksi.

Autokauppiaiden kanssa on kans joskus hankalaa. Varsinkin silloin kun ne edustavat jotain ihan paskaa merkkiä. Joskus tulee käytyä autonäytteilyissä, ja jossain Ford tai Fiat myymälässä on hankalaa kun myyjä kysyy että mitäs ollaan ettimässä. Eikä kehtaa sanoa että sulla ei ole mitään mikä mua ikinä kiinnostaisi...Tai jos käy koeajamassa autoa, esim joku tojota, niin myyjä alkaa heti kyselemään ajon jälkeen että eikö olekin hiljainen ja vakaa auto. Ja tekisi mieli sanoa että ei oikeestaan, paska se oli, kauhea kippo, sori vaan.

Osa Kuopion gigantin myyjistä, vittu mitä kusipäitä.
Siis yleensäkkin tälläset kusettavat myyjät ja muut jotka eivät osaa hommiasa.

Liikunnanopettajat.

Siinä on ammattikunta, jonka edustajista valtaosa aloittaa välittömästi pitkän marssinsa kahleissa Siperiaan sitten kun musta tulee diktaattori.

Papit on aika vastakarvaan. Ei mulla ole mitään uskontoa vastaan, en vaan keksi mitä niiden kanssa pitää puhua. Väkisinkin tulee hetettyä jotain raamattufraaseja tai alkamaan väitellä uskonnosta. Ei kehtaa kiroilla eikä puhua pillusta. Varmaan nekin kokee meikän yhtä ahdistavaksi.

Autokauppiaiden kanssa on kans joskus hankalaa. Varsinkin silloin kun ne edustavat jotain ihan paskaa merkkiä. Joskus tulee käytyä autonäytteilyissä, ja jossain Ford tai Fiat myymälässä on hankalaa kun myyjä kysyy että mitäs ollaan ettimässä. Eikä kehtaa sanoa että sulla ei ole mitään mikä mua ikinä kiinnostaisi...Tai jos käy koeajamassa autoa, esim joku tojota, niin myyjä alkaa heti kyselemään ajon jälkeen että eikö olekin hiljainen ja vakaa auto. Ja tekisi mieli sanoa että ei oikeestaan, paska se oli, kauhea kippo, sori vaan.

ehkä sun kannattaisi mennä sitten veholle?

Puolustusvoimien kouluttajat.

Ei mitään henkilökohtaista, mutta en halua enää ikinä olla kyseisen ammattiryhmän kanssa tekemisissä ammatillisessa yhteydessä (ts. koulutettavana). Muissa yhteyksissä ihan OK porukkaa.

Tv-visailujen teinijuontajat on karseinta mitä tiedän. Siis sellaset missä pitää arvailla jotain viiden kirjaimen sanoja ja niiden juontajien tehtävä on maratonpuhua kolme tuntia. Siinä pitää jo varmaan ottaa vähän vauhtia ennen työvuoroa, ei kukaan selväjärkinen ihminen selviä siitä muuten.

^^

Selkeitä traumoja luokan lihavana poikana :D

Selkeitä traumoja laihana poikana, joka ei osaa pelata pallopelejä ja joka kyllästyi hyvin pian heikkotasoiseen vittuiluun asiasta. Eräs sukuun naitu yli 60 v. mulkku puolestaan tykkää mm. vittuilla mun 92 vuotiaalle mummulle. No, onneksi tämä jälkimmäinen on jo saanut yhden pahan sydärin ja... :D

Videovuokraamotyöntekijä

Itsekin tehnyt kyseistä hommaa ja tiedän, että sopii tällasille vittuileville kusipäille vallan mainiosti. :D Mutta jos vakavissaan puhutaan, kiitos hommaansa kyrpiintyneiden duunikavereiden, asioiden rationaalinen hoitaminen oli joskus vaan niin saatanan vaikeaa. Joudut vielä ihmiset huomioon ottavana henkilönä pyytelemään asiakkailta toisen tekemiä kömmähdyksiä anteeksi ja korjaamaan muiden virheitä.

Lähikaupan duunari

Ei vittu mitä porukkaa niissä käy. Mun duunipaikat olivat vielä Turun tapahtumarikkaimmissa pisteissä, joten sitä asiakaskunnan omituisuutta on vaikea kuvailla.

Hotellin paskimmat hommat (blokkari jne.)

Saatanan ylimieliset paskahomot (asiakkaat siis), jotka ei osaa käyttäytyä ihmisiksi tai edes osoittaa minkään näköistä kohteliaisuutta.

Nuo yllä mainitut ovat nyt niitä hommia, joista on omaa kokemusta. Eli täysin ennakkoluulottomasti lueteltu ne hommat, mitkä hirvittää.

HUIJARIT ...jos ne nyt mitään työtä tekee...

Tv-visailujen teinijuontajat on karseinta mitä tiedän.

Mut onhan se jo hei aika vaikuttavaa, jos pystyy pälättämään tunnin putkeen sanomatta oikeasti mitään. Eli noille sopiva tulevaisuudenammatti on todennäkösesti joku myyntiedustaja. Aika samanlaista hommaa loppupeleissä :)

Ei varsinaisesti ole ammatti, mutta mua ärsyttää kaikki haistapaskantittelit.

Esim. kehitysjohtajat ja suunnittelupäälliköt, jotka eivät kuitenkaan ole mitään "johtajia" tai "päälliköitä" tai ne lipevät pikkupomot, joilla on aina pepsodenthymy ja kyky jauhaa yhdentekevää shittiä vaikka maailmanloppuun saakka.

lääkäreitä, joilta on kadonnut ihmisläheisyys. tätä tapaa etenkin kunnallisessa hammashoidossa. on varmasti rankka duuni ja hirveä kiire mutta silti. yksityisellä puolella oon tavannut melkein hirveimmät tapaukset.
ärsyttää myös jos lääkäristä joutuu nyhtämällä nyhtää tietoa tai jopa pyytää häntä suomentamaan mitä juuri ammattitermeillä sanoi.
Kävin muutama kuukausi erikoislääkärillä joka tuikkasi kortisonipiikin mun olkapäähän ja sormeen. kerkesin just sanoa et mua muuten vähän karmii nää piikit, ja johan se metrinpituinen himopiikki oli jo mun olkapäässä. istuin sitten 15 min pää polvien välissä naisten vessassa lääkärikäynnin jälkeen ku huippas niin prkleesti.

toinen on sitten Kelan työntekijät, joilta tuntuu (mun kokemuksien mukaan) puuttuvan puolet ammattitaidosta. en oo saanu yhtäkään juttua hoidettua Kelassa yhdellä kertaa oikein, vaikka aina oon käyny tarkastamassa paikan päällä että onhan tässä nyt kaikki liitteet jne. joka ikinen kerta jotain sitten puuttuu kuitenkin.

Ei oikeestaan mikään ammatti erikseen, kai ne on ne yksilöt jotka niitä väristyksiä saa aikaan. No ehkä ammateistä; palkkamurhaaja, ammattirikollinen, gorillat, huumediilerit yms. Lähtikö?:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom